سارا نصری 24 آذر ماه 1398 1,117

لنزهای تماسی La Bella

لنزهای تماسی رنگی لابلا، ساخت کشور کره جنوبی است و بر اساس کیفیت و تنوع رنگی بالا، توانسته نظر بسیاری از کاربران لنز تماسی را به خود جلب کند. این لنز از طراحی نازک و با کیفیت برخوردار است و دارای دو طرح مختلف (دوردار و بدون دور) می باشد که در هنگام قرارگیری داخل چشم، عنبیه را برجسته می کند و چشم را بسیار زیبا و خیره کننده جلوه می دهد.

لنزهای رنگی La Bella تماما سالانه هستند و شما می توانید با توجه به بهداشت و نگهداری از لنز، این لنز را تا یک سال به طور مداوم استفاده کنید و با هر بار استفاده متفاوت به نظر برسید. لنزهای تماسی لابلا دارای ۴۰% محتوای آب می باشد که با فناوری هایدروژل و مواد سازنده Polymacon می تواند اکسیژن را به راحتی به سطح چشم منتقل کند و چشم را در حد امکان مرطوب نگه دارد.

لنزهای تماسی رنگی La Bella دارای منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر می باشد و همچنین از ضخامت قطر ۱۴٫۰ تا ۱۴٫۲ میلیمتر متغیر خواهد بود. این لنزها از بازه نمره بندی ۰٫۵۰ تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه می شوند. لنزهای تماسی لابلا از ویژگی UV برخوردار است و می تواند از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. لنزهای تماسی رنگی لابلا، متناسب با کیفیتی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است، اما با وجود تنوع رنگی بسیار بالا جزء بهترین لنزها از نظر مصرف کنندگان لنز رنگی می باشد.

لنزهای رنگی لابلا دارای ۳ سری از جمله Milano، Real و Exclusive می باشد که دو سری میلانو و رئال در ایران موجود است که رنگ های این ۲ سری به اختصار برای شما شرح داده خواهد شد:

لنزهای تماسی رنگی سری میلانو

لنزهای تماسی سری Milano دارای رنگ های متنوع و زیبایی هستند که به راحتی رنگ طبیعی چشم را می پوشاند و ظاهری متفاوت و خیره کننده ای را به شما ارائه می دهد. این لنزها هم دوردار و هم بدون دور هستند که طرح دوردار آن، چشم را درشت تر می کند و طرح بدون دور آن، با عنبیه همرنگ شده و رنگی بی نظیر و محسور کننده ای را به ارمغان می آورد.

لنز تماسی رنگی آبی سبز طوسی روشن Diamond

این لنز از ترکیب رنگ های خاکستری، آبی با ته مایه سبز است که با نداشتن دور خط می تواند با رنگ طبیعی چشم همرنگ شده و جذابیت بی شماری را به وجود آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز تیله ای Dimgray

این لنز با تن رنگ های خاکستری با ته مایه های سبز ترکیب شده و به دلیل نبودن دور خط، می تواند با عنبیه همرنگ شده و زیبایی خیره کننده ای را ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Emerald

این لنز ترکیبی از رنگ های خاکستری با سبز است که با عنبیه ترکیب شده و رنگ بی نظیری را به وجود می آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن Iceberg

این لنز از رنگ خاکستری خالص است که با رنگ چشم همرنگ شده و توانسته رنگ بسیار زیبایی را به نمایش بگذارد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز آبی Lazord

این لنز از ترکیب رنگ های خاکستری با ته مایه سبز و آبی است که با عنبیه چشم ترکیب شده و ظاهری حیرت انگیز را به وجود آورده است.

لنز تماسی رنگی عسلی Oliva

این لنز از ترکیب عسلی با رگه های قهوه ای ساخته شده و با نداشتن حلقه به دور خود، با عنبیه همرنگ شده و یک ظاهر بسیار منحصر به فردی را ایجاد می کند.

 

لنز تماسی رنگی سبز روشن تیله ای Zircon

این لنز از ترکیب تن رنگ های سبز با ته مایه خاکستری است که مانند یک تیله در چهره شما میدرخشد و با همرنگ شدن با عنبیه می تواند زیبایی و دلنشینی ظاهر شما را تضمین دهد.

لنز تماسی رنگی سبز جنگلی Giallo

این لنز از ترکیب عسلی و سبز با ته مایه قهوه ای ساخته شده و با حلقه مشکی به دور خود باعث بزرگنمایی چشم شده و ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Marine

این لنز از ترکیب تن رنگ های سبز و آبی است که با رنگ چشم همرنگ شده و رنگی خیره کننده ایجاد کرده است.

لنز تماسی رنگی آبی سبز ته مایه عسلی Pearl

این لنز با ترکیب رنگ های سبز و عسلی با رگه های آبی است که با نداشتن حلقه به دور خود می تواند ظاهر را متفاوت نشان دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی خاکی Coco

این لنز از ترکیب قهوه ای با فندقی ساخته شده که با رنگ چشم ترکیب شده و رنگی بی نظیر و خیره کننده ایجاد کرده است.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی (لیمویی) Lemon

این لنز از ترکیب رنگ های زرد و سبز است که با عنبیه همرنگ شده و چهره ای متفاوت را به ارمغان آورده است.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی روشن Magic White

این لنز از ترکیب رنگ های خاکستری با ته مایه آبی است که با رنگ چشم ترکیب شده و جلوه ای طبیعی ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی مشکی Black

این لنز از ترکیب رنگ های مشکی با ته مایه قهوه ای می باشد که می تواند رنگ چشم را با خود همرنگ کند و ظاهری کاملا طبیعی به شما ببخشد.

لنزهای تماسی رنگی سری Real

لنزهای رنگی سری رئال La Bella دارای رنگ های متنوع و روشنی است که میتواند رنگ طبیعی چشم را به راحتی پوشش دهد و شما را به رنگ دلخواهتان برساند. رنگ های موجود در این سری همگی دارای حلقه دور خط هستند که می توانند چشم را درشت تر و زیباتر جلوه دهند و چهره ای متفاوت برای شما ایجاد کنند.

لنز تماسی رنگی آبی Aqua

این لنز از ترکیب رنگ های آبی با رگه های عسلی است که با یک حلقه مشکی احاطه شده و به زیبایی و درشتی چشم کمک می کند و ظاهری جسورانه و فریبنده ایجاد می کند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Smoky

این لنز از تن رنگ های طوسی با ته مایه سبز ساخته شده و با دور خط دار بودن آن به رنگ خاکستری تیره، می تواند چشم را بزرگ تر و خاص تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی خاکستری Shadow

این لنز از رنگ های خاکستری با رگه های عسلی ساخته شده و با داشتن حلقه به دور خود می تواند چشم را خیره کننده نشان دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Platinium

این لنز از رنگ های خاکستری روشن با ته مایه عسلی ترکیب شده و با داشتن حلقه مشکی به دور خود می تواند چشم را حجیم تر و چشمگیرتر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Brillant

این لنز از تن رنگ های خاکستری با رگه های سبز ترکیب شده و با داشتن دور خط مشکی به دور خود می تواند باعث بزرگنمایی و جذابیت چشم شود.

لنز تماسی رنگی سبز جنگلی Desert

این لنز رنگی از رنگ سبز خالص است که با حلقه دور مشکی می تواند چشم را درشت تر و جسورانه نشان دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی روشن Cappucinno

این لنز از رنگ عسلی خالص ساخته شده و با داشتن حلقه مشکی به دور خود می تواند چشم را بزرگ تر و زیباتر نشان دهد.

در نهایت، لنزهای تماسی رنگی La Bella یکی از بهترین و خاص ترین برندهای لنزهای رنگی است که می تواند تصمیم شما را در انتخاب رنگ آنها راحت تر کند زیرا همانطور که گفته شد، تماما این لنزها دارای پوشش دهی بسیار بالایی است و می تواند زیبایی شما را تضمین کند و شما را به آنچه که انتظار دارید، برساند. اگر می خواهید از لنزهای رنگی La Bella استفاده کنید، می توانید با پزشک مراقبت از چشم یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید و تصمیم درستی در انتخاب خود داشته باشید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب