سارا نصری 09 شهریور ماه 1398 2,328

لنزهای تماسی Nada Fadel

شرکت سازنده

کمپانی نادا فادل در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را در کشور امارات آغاز نمود و از آنجا که نیاز به تطبیق پذیری و طراحی های نفیس و ترکیب محصولات داشت، سرعت خود را افزایش داد و پیچیدگی های در حال تغییر خود را درک نمود، همچنین توسط توزیع کنندگان رسمی در سراسر جهان و راه اندازی سالانه مجموعه های جدید و اشتیاق خود، باعث شد تا برند نادا فادل در میان عموم شناخته شود. این مجموعه در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از برترین برندهای لنزهای تماسی رنگی معرفی گردید.
لنزهای Nada fadel منحصرا در کره با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا برای اطمینان از ایمنی، نرمی و راحتی کاربر تولید می شوند.

لنزهای تماسی نادا فادل

لنزهای نادا فادل یکی از بهترین برند های لوکس بوده و هیچ مشابهی ندارد، نادا فادل برای غنی سازی برند خود، به کسانی که به آنها کمک مالی نمودند رنگ های منحصر به فردی ارئه می دهد.

لنزهای رنگی Nada باعث اتصال پیوند هیدروژن بین آب و مواد عدسی می شوند و در نتیجه بیشترین میزان رطوبت را در طول استفاده خود حفظ می کنند. بنابراین لنزهای تماسی نادا، ایده آل برای کاربرانی است که به دنبال لنزهای تماسی نرم هستند و رطوبت را برای مدت طولانی تر حفظ می کنند، می باشد. خوب است بدانید، دید محیطی و بینایی از ویژگی های بارز لنزهایی است که شهرت آنها روی آن ساخته شده است.

لنزهای تماسی نادا فادل از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردارند، بنابراین می توانید با لنزهای تماسی رنگی روشن و جسورانه رو به رو شوید و ظاهر خود را طبیعی جلوه دهید. شما قادر خواهید بود با لنزهای تماسی منحصر به فرد Nada Fadel که دارای فناوری پیشرفته هستند، رنگ چشم خود را با رنگ لنز ترکیب کنید و راحتی و رطوبت طولانی مدت را تجربه کنید.

اگر چشم هایی تیره و زیبا داشته باشید، محصولات Nada می توانند زیبایی چهره شما را چند برابر کنند. ما طیف گسترده ای از ظاهر دلخواه را به شما پیشنهاد می کنیم، از تقویت رنگ ظریف چشم گرفته تا تغییر جسورانه و قابل توجه.
لنزهای نادا می توانند رنگ چشم طبیعی شما را تقویت کنند و همچنین این برند از لنزهای تماسی رنگی، مناسب با هر نوع سبک زندگی می باشد و می تواند در هر مناسبتی جذابیت شما را دو برابر کند.

ویژگی های لنزهای تماسی Nada Fadel

در بین کلیه لنزهای تماسی رنگی، لنزهای تماسی نادا فادل، جزء لنزهای سوپر لاکچری هستند که دارای رنگ های خاص بوده و توانسته توجه خیلی از هنرمندان و افراد مشهور و ستاره را به خود جلب کند و مورد استفاده خیلی از آنها قرار بگیرد. این لنزها به گونه ای طراحی شده اند که به حالت گرد و نازک هستند و باعث می شوند به راحتی روی چشم گذاشته یا برداشته شوند.

لنزهای رنگی نادا را می توانید هم به صورت طبی و هم به صورت طبی رنگی و در مدت های فصلی و سالانه سفارش دهید و با داشتن اطلاعاتی نظیر، نکات بهداشتی و مراقبت از لنز خود، طول عمر آنها را افزایش دهید. لنزهای تماسی Nada Fadel دارای ۴۳% محتوای آب بوده که با مواد Polymacan ساخته شده و دارای فناوری هایدروژل هستند که باعث می شود آبرسانی بالاتری به سطح قرنیه داشته باشند.

لنزهای ندا فاضل (نادا فادل) از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که هنگام قرار گیری روی چشم، رنگ طبیعی عنبیه را کاملا پوشانده و ظاهری طبیعی به ارمغان می آورد. این لنزها تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و همچنین برای چشمان خشک و حساس، ایده آل می باشد. قابل ذکر است لنزهای نادا از بازه درجات ۰٫۵۰- تا ۶٫۰۰- با منحنی ۸٫۶ در دسترس بوده و دارای قطر ۱۴٫۲ تا ۱۴٫۵ می باشد.

به این نکته توجه داشته باشید، تمامی لنزهای سوپر لاکچری نادا فادل، متناسب با کیفیت بسیار بالا و رنگ های خاصی که دارند، قیمت بسیار بالایی دارند، چنان چه شما به ظاهر خود اهمیت می دهید و می خواهید چهره ای جذاب و لاکچری داشته باشید، می توانید لنزهای تماسی نادا فادل را تهیه کنید و به چهره دلخواه خود دست یابید.

لنزهای رنگی نادا فادل

لنزهای رنگی نادا فادل دارای ۱۸ رنگ متفاوت و فوق لاکچری هستند که در اینجا ما به شما هر رنگ را توضیح داده و در اختیارتان قرار داده ایم.

لنز تماسی رنگی عسلی Amber

این لنز رنگی یکی از لنزهای پرطرفدار برند نادافادل می باشد که روی چشم های تیره ظاهر را طبیعی جلوه می دهد و با هر نوع رنگ پوستی سازگاری دارد و می تواند ظاهری جذاب و چشمگیر را به شما ارائه دهد. این لنز تماسی با داشتن حلقه به دور خود می تواند چشم را درشت تر و طبیعی تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی کاراملی Bee

این لنز تماسی یک رنگ قهوه ای طبیعی به نظر می رسد و مناسب برای هر مناسبتی می باشد. لنز رنگی عسلی کاراملی، به دلیل اینکه حلقه ای دور آن را احاطه نکرده است، هنگام قرار گیری روی چشم، با عنبیه ترکیب شده و زیبایی طبیعی را به شما ارائه می دهد. این رنگ برای چشم های تیره و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و می تواند ظاهری خیره کننده را به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی Bee Contour

این رنگ یکی از محبوب ترین ها در بین لنزهای رنگی نادا است که با توجه خیلی از افراد مواجه شده است. این لنز رنگی به دلیل نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه همرنگ شده و زیبایی بی نظیری را به وجود آورد. این رنگ خاص با چشم های تیره و تمام تن پوست ها مطابقت دارد و می تواند زیبایی بسیار حیرت انگیزی را به بیننده القا کند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Brilliant

این لنز رنگی جزء پرفروش ترین ها بین لنزهای برند نادا فادل است. لنز رنگی برلیانی نادا فادل با داشتن حلقه به دور خود، می تواند هنگام قرار گیری داخل چشم، باعث بزرگنمایی چشم شود و حفره های مردمک را برجسته نشان دهد. این لنز برای چشم های تیره و رنگ پوست های گرم و خنثی ایده آل است و می تواند زیبایی محسور کننده ای را به وجود بیاورد.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Crystal

رنگ کریستال، جزء رنگ های خاص سری نادا فادل است که توانسته سرهای بسیاری را به سمت خود بچرخاند. این رنگ به دلیل نداشتن حلقه دور خط، با عنبیه همرنگ شده و به دلیل پوشش دهی بسیار بالایی که دارد می تواند عنبیه را کاملا بپوشاند و ظاهر طبیعی به شما ارائه دهد. این لنز برای چشمان تیره مناسب است و با تن پوست های گرم مطابقت دارد و می تواند شما را خاص و جذاب نشان دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی با ته مایه سبز Diamond

این لنز تماسی ترکیبی از خاکستری و سبز است که با یک حلقه کنتراست مشکی ادغام شده و ظاهری جذاب و طبیعی را به شما ارائه می دهد. این لنز می تواند حفره های مردمک را برجسته کند و جلوه ای بی نظیر را به بیننده القا کند. این لنز تماسی مناسب برای چشم های تیره و هرنوع رنگ پوستی می باشد و می تواند باعث ایجاد ظاهری طبیعی و بی نظیر شود.

لنز تماسی رنگی طوسی Dimgray

رنگ طوسی روشن، یکی از رنگ های پرفروش نادا است که روی چشم های تیره بسیار طبیعی به نظر می رسد. زیرا با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه ادغام شود و رنگ خاصی را به ارمغان آورد. این لنز تماسی با تمام چشم های تیره و با هرنوع تن پوستی سازگار است و می تواند چهره ای جذاب را برای شما به وجود آورد.

لنز تماسی رنگی عسلی طلایی Golnad

رنگ عسلی طلایی برند ندا فادل، یکی از رنگ های لاکچری این برند است. افراد مشهور و ستاره از این لنزها برای مناسبت های خاص استفاده می کنند زیرا این لنز حلقه کنتراست ندارد و می تواند با عنبیه همرنگ شده و ترکیب شگفت انگیزی را به وجود آورد. لنز تماسی عسلی طلایی نادا، برای هر نوع رنگ چشمی مناسب است و با رنگ پوست های سرد و خنثی سازگاری بی شماری دارد.

لنز تماسی رنگی زیتونی (میکس عسلی سبز) Hazel Alnada

این لنز، رنگ سبز طبیعی را به بیننده القا می کند، زیرا با نداشتن حلقه کنتراست می تواند با عنبیه هماهنگ شود و با پوشش دهی بالا، چشم را به رنگ سبز طبیعی نشان دهد. این لنز برای چشم های تیره و روشن مناسب است و می تواند با تن پوست های خنثی سازگاری داشته باشد و ظاهری خیره کننده به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی با ته مایه سبزعسلی Nada Rain

این لنز دارای رنگ طوسی تیره است که با رنگ سبزعسلی ترکیب شده و چشم های تیره را روشن تر می کند و با داشتن یک حلقه کنتراست به دور خود می تواند دلیل بزرگنمایی چشم ها شود. این رنگ با تمام رنگ های پوستی مطابقت دارد و می تواند ظاهری زیبا و جذابی را به بیننده القا کند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Nada Zi

یکی از رنگ های خاص دیگر در برند نادا، رنگ طوسی سبز است. این رنگ با ترکیب سبز و خاکستری توانسته روی چشم های تیره بسیار جذاب به نظر برسد. این لنز دارای حلقه کنتراست مشکی است که می تواند چشم را درشت تر و زیباتر نشان دهد. این رنگ برای چشم های تیره مناسب است و می تواند با هر نوع رنگ پوستی سازگار باشد و جذابیت کاربر را دو برابر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی آبی Nadanic

لنز آبی Nada Fadel به دلیل پوشش دهی بالایی که دارد سطح عنبیه را کاملا می پوشاند و ظاهر را به طور کلی طبیعی جلوه می دهد. این لنز با داشتن حلقه کنتراست محو به دور خود می تواند چشم را طبیعی و زیبا جلوه دهد. رنگ آبی این برند، با رنگ پوست های خنثی مطابقت دارد و می تواند این احساس که بیننده در یک دریای عمیق فرو رفته است را القا کند.

لنز تماسی رنگی طوسی Ocean

این لنز برای افرادی که چشمانی تیره دارند و می خواهند متفاوت به نظر برسند، ایده آل می باشد. لنز طوسی نادا، با داشتن حلقه به دور خود باعث جذابیت چشم میشود و ظاهری طبیعی را به بیننده القا می کند. این سایه ظریف بسیار دوست داشتنی است و رنگی پر جنب و جوش به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی طوسی با ته مایه سبز Peace

این لنز تماسی از ترکیب رنگ های خاکستری و سبز مات بوده که رنگی خیره کننده به شما ارائه می دهد و به گونه ای طراحی شده که ظاهری طبیعی و جذاب به شما می بخشد. این رنگ با چشمان تیره و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و باعث جذابیت ظاهری شما می شود. این لنز با داشتن حلقه کنتراست به دور خود، باعث می شود چشم جذاب و محسور به نظر برسد.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Pearl

خاکستری یکی از نفیس ترین رنگ های چشم است. این سایه جذاب با رنگ آبی ترکیب شده و جذابیت بی شماری را به وجود آورده است. این لنز دارای یک حلقه به دور خود بوده که می تواند باعث بزرگنمایی چشم شود و ظاهری زیباتر پدید آورد. این سایه همچنین دارای رنگی بسیار متنوع و تقریبا برای تمام رنگ پوست و چشم های تیره، ایده ال است.

لنز تماسی رنگی میکس طوسی عسلی Silver

اگر می خواهید چهره ای جسورانه داشته باشید، این سایه انتخابی ایده آل است. این لنز با ترکیب رنگ های فندقی و خاکستری و همچنین یک حلقه کنتراست، می تواند ظاهری دلنشین و جسورانه را به شما ببخشد. این لنز با چشم های تیره و هر نوع رنگ پوستی سازگار است و می تواند ظاهری بسیار متفاوت به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای عسلی Toffee

این رنگ از ترکیب قهوه ای و عسلی است که با یک حلقه کنتراست مشکی احاطه شده و جذابیت بی نظیری را به لنز بخشیده است. این رنگ هم برای چشم های تیره و هم روشن مناسب است و همچنین با همه نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و می تواند ظاهری جسورانه و چشمگیری را به شما ببخشد.

لنز تماسی رنگی سبز طوسی Zircon

این لنز ترکیبی از رنگ های خاکستری و سبز بوده و دارای یک حلقه به دور خود می باشد که باعث بزرگ شدن و زیبایی دلنشین چشم می شود. این رنگ تقریبا همه کاره بوده، زیرا با تمام رنگ های مختلف پوستی سازگار بوده و شگفت انگیز به نظر می رسد. این سایه، رنگی مات بوده که بر روی چشم های تیره به دلیل پوشش دهی بالا بسیار جذاب دیده می شود و باعث می شود به چشم های شما رنگ سبز طبیعی ببخشد.

در آخر، با خواندن دقیق این مقاله، با لنزهای تماسی رنگی Nada Fadel آشنا شدید، میدانید که رنگ های نادا برای چه تن پوستی و چه رنگ چشمی مناسب است و می تواند ظاهری جذاب تر و منحصر به فردتر به شما ببخشد. همان طور که در ابتدا گفته شد لنزهای تماسی Nada متناسب با کیفیتی که دارد، قیمت بسیار بالایی دارد، این لنزهای تماسی مناسب چشم های حساس و خشک است که می تواند رطوبت کافی را به چشم منتقل کند و از خشکی چشم، جلوگیری کند و حالا، چنان چه قصد تهیه و خرید لنزهای تماسی نادا فادل را دارید، می توانید از پزشک مراقبت از چشم یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز در مورد لنزهای تماسی Nada Fadel سوال کنید تا بتوانید در انتخاب خود تصمیم درستی بگیرید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب