سارا نصری 12 بهمن ماه 1398 6,799

لنزهای تماسی Rainbow

کشور سازنده

لنزهای تماسی رنگی Rainbow در کره تولید می شوند. لنزهای تماسی رینبو (رنگی و روشن) که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده اند، به دنبال یک سری از نوآوری ها برای تطبیق فن آوری های جدید و رشد بوده اند.

آزمایشگاه لنزهای رنگی رینبو، با بالاترین استانداردها در زیبایی و سبک تولید است. ساختمان ها و دفاتر کار همه ساختمان های هنری هستند که در آن نبوغ طرح های ارگونومیک و آینده نگر توسط بنیانگذار این شرکت ایجاد شده است.

بیش از یک دهه پس از طراحی اولین لنز تماسی، هدف Rainbow از طراحی لنزهای تماسی با رنگ تولید محصولات منحصر به فرد و همچنین لنزهای با کیفیت ویژه برای جویندگان زیبایی در سراسر جهان است.

لنزهای تماسی رنگی رینبو، استانداردهای تولیدی برجسته را حفظ کرده و تلاش می کند صنعت را در طراحی محصول نوآورانه هدایت کند. طرح های امضا شده بسیار موفق، رینبو را به عنوان یک رهبر بازار معرفی کرده است و در خطوط تولید گسترده ای از لنزهای زیبایی منحصر به فرد، طراحی های سفارشی شده منطبق با انواع مد و زیبایی تولید کرده است.

به لطف فن آوری های جدید تولید و مواد پیشرفته لنز، لنزهای سفارشی امروز بهتر از همیشه است و انتخاب مناسبی برای کسانی که یک سبک زندگی مدرن با دیدگاه جدید مد و زیبایی هستند میباشد. لنزهای تماسی Rainbow با مجموعه ای متنوعی از رنگ ها و طرح ها، شهرت جهانی را در دنیا به ارمغان آورده است.

این لنز با توجه به رنگ واقعی چشم شما ایجاد می شود. با استفاده از گزینه های رنگی بسیاری که دارد با یک یا چند رنگ پایه چشم ترکیب می‌شود و امکان ایجاد انواع مختلفی از رنگ چشم را فراهم میکند.

لنزهای تماسی رنگی رینبو

رینبو لنزهای تماسی را با رنگ های متنوع و خاص برای زیبایی و درمان خطاهای انکساری ارائه می دهد تا شما بتوانید علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری، مشکلات بینایی خود را درمان کنید. لنزهای رینبو دارای کیفیت و فناوری هایدروژل هستند که می توانند اکسیژن را به راحتی به چشم منتقل کنند و از خشکی چشم جلوگیری نمایند.

با لنزهای تماسی رینبو، سمت جسورانه خود را به نمایش بگذارید. برای مهمانی هالووین، مناسبت های خاص، یک جفت لنز رنگی رینبو را انتخاب کنید. ما انتخاب گسترده ای از لنزهای تماسی رنگی رینبو را ارائه می دهیم که مطمئناً به سمت شما سوق خواهند یافت.

لنزهای رنگی رینبو واقع بینانه و برجسته که با طرح های پیچیده عنبیه تقویت شده اند، جلوه ای زیبا به شما نشان می دهند. این باعث می شود لنزهای تماسی رنگی رینبو انتخاب نهایی شما باشند.

با رنگ های روشن تا ظریف، ما این لنزهای تماسی رنگی را با اتمام دقیق تکمیل می کنیم که به شما امکان می دهد تصویری قدرتمند و جذاب را طراحی کنید. این که آیا شما برای استفاده روزانه خود یا یک مناسبت خاص به یک جفت لنز رنگی نیاز دارید یا می خواهید یک ظاهر جالب را ایجاد کنید، لنزهای تماسی رینبو این کار را کاملاً انجام می دهند.

۶ ویژگی هوشمند لنزهای تماسی Rainbow

۱- حفظ محتوای آب

استفاده از مواد هایدروژل می تواند هیدروژن بیشتری را در لنزهای تماسی رینبو نگه داشته و از برخی از نتایج تحریک چشم از خشکی چشم جلوگیری کند.

۲- ضد اشعه و UVA

فناوری پیشرفته UV باعث می شود لنزهای تماسی رینبو برای مصرف کنندگان ایمن تر شود. این می تواند در تمام طول روز از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند و یک لایه محافظ برای چشم شما ایجاد کند.

۳- احساس راحتی بیشتر

طراحی لنزهای نازک، نفوذ پذیری اکسیژن زیاد و نرم تر شدن این لنزهای رنگی، باعث ایجاد احساس راحتی در مدت زمان طولانی می شود.

۴- مجوز

تأیید شده توسط FDA، که دارای بالاترین اهرم ایمن است.

۵- فرآیند تولید

لنزهای تماسی رنگی رینبو، ایمن و راحت هستند، همچنین برای مدت طولانی رنگ روشن را حفظ می کند.

۶- درمان مشکلات چشمی

از لنزهای تماسی رینبو استفاده کنید که می توانند از افزایش سطح نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم جلوگیری کنند.

لنزهای تماسی رنگی رینبو جزء لنزهای تماسی سالانه محسوب می شود به این منظور که شما می توانید با رعایت اصول بهداشتی، به مدت ۱۲ ماه متوالی از آن استفاده کنید. لنزهای رنگی رینبو دارای محتوای آب ۳۸ تا ۴۵ درصد هستند که مناسب برای چشمان خشک و حساس می باشند. همچنین این لنزها از مواد سازنده Polymacon برای حفظ رطوبت لنز ساخته شده است. خوب است بدانید قطر این لنز ۱۴٫۰ تا ۱۴٫۵ میلیمتر و منحنی آن ۸٫۶ میلی متر می باشد.

رنگ های لنز رنگی رینبو

لنزهای تماسی رینبو دارای ۲ سری رنگ و کالکشن هستند که با طرح های مختلف (دوردار و بدون دور) به مصرف کنندگان لنز تماسی ارائه می شود. در این قسمت می خواهیم لنزهای رنگی سری دوم را در ابتدا به شما توضیح دهیم که شامل رنگ های تیره و روشن می شود.

کالکشن لنزهای رنگی رینبو سری دوم

لنز رنگی طوسی یخی Crystal B

این لنز رنگی دارای رنگ خاکستری روشن بوده و با نداشتن حلقه دور مشکی می تواند با عنبیه همرنگ شده و ظاهری جسورانه برای شما ایجاد کند.

لنز رنگی طوسی یخی Mr Mr

لنز رنگی ام آر ام آر دارای رنگ خاکستری با رگه های مشکی و دور خط دار است که می تواند به چشمان شما حالت و فرم بی نظیری دهد و ظاهری شگفت انگیز ایجاد کند.

لنز رنگی سبز با هاله عسلی Sole Green T3

این لنز دارای ترکیب رنگ سبز با هاله های عسلی است که می تواند با داشتن ویژگی دور خط دار بودن، به چشمان شما جذابیت و زیبایی ببخشد.

لنز رنگی قهوه ای روشن Sandy Brown

این لنز رنگی با ترکیب با عنبیه شما می تواند ظاهری طبیعی ایجاد کند و زیبایی حیرت انگیزی به وجود آورد لنز سندی برون دارای دور خط محو است که می تواند چشمان شما را درشت تر و جذاب تر نشان دهد.

لنز رنگی طوسی Sandy Gray

این لنز رنگی دارای ترکیب رنگ طوسی با رگه های مشکی بوده که با داشتن دور خط مشکی می تواند به چشم فرم و حالت دهد و به بزرگنمایی چشم کمک کند.

لنز رنگی طوسی سبز Vega Gray

لنز رنگی وگا گری دارای ترکیب رنگ طوسی و سبز است که با رگه های مشکی و با نداشتن دور خط لنز، به چشم جلوه و ظاهری زیبا می دهد.

لنز رنگی آبی اقیانوسی Vega Blue

لنز رنگی وگا بلو از رنگ های آبی و سبز روشن ترکیب شده و دارای رگه های مشکی می باشد، این لنز رنگی بدون دور خط ساخته شده تا بتواند لنز را به زیباترین شکل ممکن تبدیل کند و ظاهری جسورانه برای شما ایجاد می کند.

لنز رنگی قهوه ای Vega Brown

لنز رنگی وگا برون از ترکیب رنگ قهوه ای با رگه های مشکی برخوردار است و با نداشتن حلقه دور خط می تواند با عنبیه شما همرنگ شده و ظاهری متفاوت ایجاد کند.

لنز رنگی طوسی با ته مایه آبی White Gray T3

لنز رنگی وایت گری از رنگ های خاکستری با ته مایه آبی ترکیب شده و با دور خط دار بودن لنز، می تواند چشم شما را حجیم تر کرده و زیبایی حیرت انگیزی به وجود آورد.

لنز رنگی طوسی White Gray T2

این لنز رنگی دارای رنگ طوسی نسبتا تیره است که با داشتن دور خط مشکی می تواند چشم را زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

لنز رنگی عسلی خاکی Sole Hazel T3

لنز رنگی سول هیزل از رنگ های عسلی با ته مایه خاکی ترکیب شده و با دور خط دار بودن لنز، می تواند جلوه ای چشمگیر برای ظاهر شما ایجاد کند.

لنز رنگی عسلی خاکی Sole Hazel T2

این لنز رنگی از رنگ های عسلی و خاکی با رگه های مشکی ترکیب شده و با داشتن دور خط مشکی می تواند چشم را بزرگ تر و خیره کننده نشان دهد.

لنز رنگی عسلی سبز Sole Brown T3

لنز رنگی سول هیزل از رنگ های قهوه ای روشن و سبز ترکیب شده و با دور خط دار بودن این لنز، چشم شما ظاهری خیره کننده و جذاب پیدا می کند.

لنز رنگی عسلی سبز Sole Brown T2

این لنز رنگی دارای رنگ های قهوه ای روشن و سبز ترکیب شده و به رنگی زیتونی تبدیل شده و با داشتن دور خط، میتواند چشم را بزرگ تر و زیباتر نشان دهد.

لنز رنگی آبی Sole Blue T3

این لنز رنگی از رنگ های آبی و رگه های مشکی ترکیب شده و با داشتن دور خط، می تواند چشم را خیره کننده و حجیم تر نشان دهد.

لنز رنگی آبی Sole Blue T2

این لنز رنگی دارای رنگ آبی نسبتا تیره است که با رگه های مشکی ترکیب شده و با طرح دور خط لنز، به چشم جلوه ای حیرت انگیز می دهد.

لنز رنگی آبی روشن Sole Blue T1

این لنز رنگی از رنگ آبی روشن و رگه های مشکی ترکیب شده و با نداشتن حلقه دور، با عنبیه چشم همرنگ شده و رنگ و ظاهر بسیار جذابی ایجاد می کند.

لنز رنگی خاکستری سبز Sole Ivory T3

لنز رنگی سول ایوری تن ۳ از رنگ های خاکستری با ته مایه عسلی ترکیب شده و با داشتن حلقه دور خط، می تواند چشم را بزرگ تر و زیبا تر نشان دهد.

لنز رنگی خاکستری Sole Ivory T2

این لنز از رنگ های خاکستری با ته مایه سبز برخوردار است و با داشتن دور خط مشکی می تواند به چشم حالت خاص و جذابی ارائه دهد.

لنز رنگی خاکستری Sole Ivory T1

لنز رنگی سول ایوری تن ۱ از رنگ های خاکستری با ته مایه سبز ترکیب شده و با نداشتن حلقه دور خط می تواند چشم را طبیعی و زیبا تر نشان دهد و ظاهری متفاوت ایجاد کند.

خوب دوستان عزیز، شما در بالا رنگ های سری دوم و جدید لنزهای رنگی رینبو را مشاهده کردید اما رینبو دارای سری رنگ های اول هم هستند که دارای رنگ های آبی، سبز، قهوه ای و طوسی است که اینها هم شامل زیر مجموعه ای از رنگ های مختلف می شود و دارای طرح های مختلف (دوردار و بدون دور) می باشد که هر کدام به سلیقه و علاقه شما موجود هستند.

خرید لنز طبی

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب