سارا نصری 25 آذر ماه 1398 1,185

لنزهای تماسی Tresa Luxury

لنزهای تماسی ترسا لاکچری همانطور که از نامش پیداست، دارای لنزهای تماسی سوپر لاکچری هستند به این معنی که از لحاظ کیفیت، قیمت و تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و می توانند نیازهای مصرف کننده لنز را کاملا برطرف کنند.

لنزهای لاکچری Tresa ساخت کشور کره جنوبی است که با توجه به لاکچری بودن آن، می تواند بهترین انتخاب بین لنزهای رنگی باشد. لنزهای تماسی ترسا دارای ویژگی های خاصی است که توانسته و می تواند نظرات کاربران لنز را به خود جلب کند و اجازه می دهد که شما احساس جوانی و متفاوت بودن را تجربه کنید ما این مزایا و ویژگی های لنز ترسا را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

ویژگی های لنز تماسی رنگی ترسا لاکچری

لنزهای تماسی ترسا با توجه به لاکچری بودن، از طراحی نازک و با کیفیتی برخوردار است، به گونه ای که هنگام قرار گیری در چشم، شما احساس نخواید کرد که جسمی روی چشم شما قرار دارد. لنزهای Tresa Colors از مدت زمان استفاده سالانه برخوردار است و شما می توانید با در نظر گرفتن نکات نگهداری از لنز، به مدت ۱ سال از این لنزها استفاده کنید و همانطور که گفته شد، این لنزها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و این ویژگی باعث شده شما در انتخاب رنگ با خیال راحت تصمیم بگیرید و هرنوع رنگی که مناسب با رنگ چشم ها و پوستتان است، تهیه کنید.

این لنزها از ۳۸% محتوای آب برخوردار هستند که با وجود فناوری هایدروژل و مواد سازنده Polymacon می توانند اکسیژن را به راحتی به سطح قرنیه رسانده و رطوبت را حفظ کنند. لنزهای رنگی Tresa Luxury دارای منحنی ۸٫۶ میلیمتر و با ضخامت قطر ۱۴٫۵ هستند که می تواند علت بزرگنمایی چشم باشند و ظاهری زیبا به شما ببخشند.

همچنین بایستی بدانید که لنزهای ترسا علاوه بر ارائه زیبایی می تواند مشکلات انکساری چشم را هم برطرف کند که به این گونه لنزها، لنزهای طبی رنگی گفته می شود. لنزهای رنگی Tresa دارای بازه نمره بندی ۰٫۵۰- تا ۶٫۰۰- است که با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه می شوند.

خوب است بدانید، این لنزها از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردارند و می توانند رنگ طبیعی چشم را پوشش دهند و ظاهری کاملا طبیعی به شما ببخشند.
لنزهای تماسی رنگی ترسا دارای طراحی دوردار و بدون دور هستند که هرکدام به نوبه خود می توانند انتظارات شما را فراهم کنند و اجازه دهند شما احساس خوبی از انتخابتان داشته باشید. در ادامه، ۱۴ رنگ لنز ترسا را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید انتخابی ایده آل داشته باشید.

لنز تماسی رنگی طوسی با ته مایه سبز Lena Gray

این لنز تماسی با تن رنگ های خاکستری با ته مایه های سبز است که با حلقه دور مشکی ترکیب شده و به بزرگنمایی و جذابیت چشم کمک می کند. این لنز برای چشمان تیره مناسب و جذاب است.

لنز تماسی رنگی عسلی طلایی Lena Hazel

این لنز از رنگ های عسلی با ته مایه های فندقی طلایی است که با دور خط مشکی به دور خود، باعث حجیم تر شدن و خاص تر شدن چشم می شود. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند مناسب است و یکی از محبوب ترین لنزهای رنگی عسلی است.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Lena Blue

این لنز از تن رنگ های آبی روشن و ته مایه های سبز ترکیب شده و با یک حلقه دور مشکی احاطه شده و توانسته چشم را بزرگ تر و برجسته نشان دهد. این رنگ برای کسانی که چشمهای تیره دارند ایده آل است.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Georgio

این لنز از تن رنگ های خاکستری با ته مایه سبز است که با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه همرنگ شده و جلوه ای طبیعی را به شما ارائه دهد. این رنگ برای چشمان تیره انتخابی بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Moon Crystal

لنز کریستال ترسا، از تن رنگ های خاکستری با ته مایه آبی ترکیب شده که با حلقه دور مشکی می تواند چشم را حجیم تر و درشت تر نشان دهد. این لنز برای چشمان تیره مناسب و ایده آل است.

لنز تماسی رنگی عسلی زیتونی Moon Navy

این رنگ از تن های عسلی با ته مایه سبز است که با نداشتن حلقه دور مشکی، با رنگ طبیعی چشم ترکیب شده و ظاهری کاملا طبیعی را برای کسانی که چشمانی تیره دارند، ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی طلایی Gold Eye

این لنز از رنگ عسلی مایل به طلایی است که با عنبیه همرنگ شده و جلوه ای طبیعی و خیره کننده را به بیننده القا می کند. این لنز برای چشمان تیره گزینه ایده آلی است.

لنز تماسی رنگی طوسی تیره Magic Smoke

لنز تماسی مجیک اسموک ترسا دارای تن رنگ های خاکستری تیره با ته مایه آبی سبز است که با داشتن حلقه به دور خود می تواند به بزرگنمایی چشم کمک کند و ظاهری جسورانه به شما ببخشد.

لنز تماسی رنگی کاراملی Magic Caramel

لنز تماسی مجیک کارامل از رنگ های عسلی با ته مایه فندقی است که با رنگ طبیعی چشم ترکیب شده و ظاهری محسورکننده و جذاب را به شما ارائه می دهد. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند انتخابی بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی عسلی روشن Sandy Hazel

لنز تماسی سندی هیزل دارای تن رنگ عسلی خاکی روشن است که با یک حلقه دور مشکی احاطه شده و باعث درشتی چشم شده است. این لنز برای چشم های تیره مناسب و چشمگیر است.

لنز تماسی رنگی شکلاتی Chocolate

لنز شکلاتی ترسا از رنگ های قهوه ای تیره و رگه های فندقی است که با نداشتن حلقه دور مشکی، با رنگ چشم ترکیب شده و جلوه ای بی نظیر و خیره کننده ای را به ارمغان آورده است. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند بسیار جذاب و خاص می باشد.

لنز تماسی رنگی عسلی سبز Lime Olive

این لنز از تن رنگ های عسلی روشن با ته مایه سبز است که با یک حلقه دوردار مشکی ترکیب شده و می تواند چشم را حجیم تر و زیباتر نشان دهد. این لنز برای چشمان تیره زیبایی خود را به نمایش می گذارد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز آبی Camelia

لنز کاملیا ترسا لاکچری، جزء پرمخاطب ترین لنزهای این برند است که از فروش بالایی برخوردار بوده و طرفدار زیادی دارد. این لنز از رنگ های خاکستری، با ته مایه آبی و سبز است که با نداشتن حلقه دور مشکی، می تواند با عنبیه همرنگ شده و ظاهری حیرت انگیز و جذاب برای شما به وجود آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Nevada

این لنز از تن رنگ های خاکستری با ته مایه عسلی مایل به سبز است که با دور خط مشکی ترکیب شده و ظاهری بی نظیر و متفاوت برای شما ایجاد می کند.

در آخر، لنزهای تماسی رنگی Tresa Luxury، به حضورتان معرفی شد و حال این شما هستید که می خواهید چه رنگی و با چه طرحی انتخاب کنید. لنزهای ترسا لاکچری تماما با کیفیت و تضمین شده هستند و می توانند برای شما بهترین باشند. لنزهای ترسا سوپر لاکچری قصد دارند تفاوت و جذابیت را برای شما فراهم کنند و همچنین می خواهند که شما جذابیتتان را به ببینده القا کنید. لنزهای Tresa یکی از برندهای پرفروش در بین لنزهای رنگی است و شما می توانید با مشورت با پزشک چشم یا برای راحتی بهتر، با کارشناسان لنز تماسی دیالنز در مورد این برند سوال کنید و در نهایت، تصمیم قاطع بگیرید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب