سارا نصری 12 آذر ماه 1398 2,504

لنزهای تماسی آناستازیا

شرکت سازنده

کمپانی Monros در سال ۱۹۸۷ شروع به راه اندازی لنزهای تماسی آناستازیا نمود. آناستازیا با تجربه گسترده در بازار بین المللی نوری، لنزهای تماسی پیشرفته و کاملی را با اشتیاق به هر چیزی که زیبایی، جذابیت و ظرافت را بیان می کند، ترکیب می کند. لنزهای تماسی رنگی این برند با طراحی طبیعی و سایه های شگفت انگیز ساخته شده اند که قادرند حتی تیره ترین چشم ها را به رنگ های دریایی سبک تبدیل کنند.

هر لنز رنگی در لوازم آرایشی و همچنین دیوپترها برای نزدیک بینی و دوربینی وجود دارد. لنزهای ANESTHESIA همچنین مفتخرند که جزء معدود مارک هایی در سراسر جهان است که در بیماری های آستیگماتیسم می تواند لنز رنگی را ارائه دهد. قابل ذکر است، کلیه لنزهای تماسی آناستازیا، متناسب با کیفیت بالایی که دارند دارای هزینه های بسیار بالایی هستند، اما خوب است بدانید برند آناستازیا یکی از پرطرفدارترین لنزهای تماسی رنگی است که می تواند نیازهای هر فرد را فراهم کند و رضایت کاربر را به خود جلب کند.

گواهینامه های آناستازیا

لنزهای این برند دارای ISO و استانداردهای پزشکی بین المللی و نشان CE هستند و از طرف FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) تأیید شده است.

امروزه اماکن و دفاتر تولید لنزهای آناستازیا در ساختمان های هنری واقع شده اند که در آن تولید لنزهای تماسی آناستازیا تحت جراحان چشم، مورد تحسین واقع شده و تحت نظارت قرار گرفته است تا از بهترین کیفیت استاندارد، اطمینان حاصل شود.

لنزهای تماسی رنگی آناستازیا

لنزهای تماسی آناستازیا، لنزهای تماسی نرم هستند که مدت زمان بیشتری رطوبت را حفظ می کنند و برای کسانی که از خشکی چشم و ناراحتی از لنزهای تماسی فعلی خود، مخصوصا در منطقه خاورمیانه رنج می برند، ایده آل کرده است. لنزهای تماسی Anesthesia برای افرادی که می خواهند تغییر چشمگیر در رنگ چشم خود داشته باشند، مناسب هستند. چشمان تیره را به طرز شگفت انگیزی پوشش می دهد و با هیچ نوع دیگری از لنزهای موجود در بازار مقایسه نمی شود.

راحتی در کنار احساس پر زرق و برق، ترکیب کاملی از نشانه های شیرین و خیره کننده این لنزها است. همچنین نه تنها سایه ها یونیکس هستند، بلکه هرکسی که آنها را استفاده می کند، احساس قدرت و تجمل را نشان می دهد.

ویژگی لنزهای تماسی آناستازیا

لنزهای تماسی آناستازیا به شکل کروی بوده و به گونه ای طراحی شده اند که لبه نازک و آسفریک آن، باعث شده شما بتوانید به راحتی لنز را داخل چشم گذاشته و یا از چشم بردارید. لنزهای تماسی رنگی آناستازیا، دارای رنگ های متنوع و متفاوتی می باشد که برای چشمان تیره و روشن ایده آل است و از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اگر به طور صحیح به نکات بهداشتی و مراقبت از لنز خود توجه کنید و مرتبا لنزهای خود را ضدعفونی کنید، می توانید طولانی مدت از آنها استفاده کنید. تمامی لنزهای تماسی آناستازیا، از ۳۸ درصد محتوای آب برخوردارند و دارای منحنی پایه ۸٫۶ می باشند. این لنزها دارای قطر ۱۴٫۲ هستند که تا حدودی باعث بزرگنمایی و جذابیت چشم می شود و همچنین از بازه درجات ۰٫۵۰- تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵ در بازار عرضه می شوند و به فروش می رسند.

قابل ذکر است فناوری ساخت لنزهای آناستازیا هایدروژل می باشد و با مواد Polymacon ساخته شده است. لنزهای تماسی آناستازیا، در دو نوع طبی و رنگی در مدت مصرف های ۳ ماهه و ۶ ماهه به کاربران لنز تماسی ارائه می گردد. این لنزها نیز به راحتی استفاده می شوند و برای محافظت از چشمان شما در برابر نور UV مضر محافظت می کنند. توجه داشته باشید، لنزهای تماسی رنگی Anesthesia دارای ۴ سری از جمله: Addict، USA، Dream و Anesthetic می باشد و تنها این ۴ سری رنگ در ایران موجود بوده و به بازار عرضه میشود.

لنزهای تماسی رنگی سری Addict

لنزهای تماسی رنگی آناستازیا سری ادیکت، انتخابی خیره کننده است و لنزهای چشمگیری در بازار ارائه می دهد. این سری از لنزهای آناستازیا دارای ۱۲ رنگ جذاب و متنوع هستند.

لنز تماسی رنگی خاکستری (Addict Amarillo)

لنز رنگی خاکستری طبیعی، با پرتوهای نور عسلی ترکیب شده اند. این بافت و طراحی زیبایی طبیعی باعث می شود که با جادوی رنگ چشم شما، سازگار شود. این لنز با رنگ خاکستری طبیعی با ته مایه عسلی، یکی از پرطرفدار ترین لنزهاست و مناسب همه نوع رنگ پوستی می باشد.

لنز تماسی رنگی خاکستری عسلی (Addict Azure)

این لنز ترکیبی از رنگ های ظریف و کاملاً طبیعی از خاکستری و عسلی است. بافت لاجوردی و لبه محو شده به طور طبیعی چشم شما را بزرگ می کند. این رنگ با تمام رنگ های پوست سازگاری دارد و به گونه ای طراحی شده که ظاهری تازه و طبیعی به شما می بخشد، زیرا با رنگ اصلی چشم شما به خوبی ترکیب می شوند. با این رنگ خاکستری، چهره قابل توجه و چشمگیر داشته باشید.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی (Addict Blue)

این لنز بر روی چشم منعکس می شود و آبی زیبایی را به وجود می آورد. این رنگ ترکیب شده از رنگ های آبی و زرد است و کاملا طبیعی و بدون حلقه دور خط محو می باشد. لنز رنگی آبی آناستازیا یک لنز با رنگ آبی خنک است که به نظر می رسد در تمام تن های پوستی خوب به نظر برسد. اگر به دنبال رنگ آبی مناسب برای چشمانتان هستید، می توانید لنز آبی آناستازیا را امتحان کنید و به ترکیبات لنزهای خود اضافه کنید.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز (Addict Gray)

این لنز رنگی، ترکیبی از رنگ های خاکستری و سبز و عسلی است. بافت لاجوردی و لبه محو شده به طور طبیعی چشم را بزرگ می کند. این سایه خاکستری طبیعی یک انتخاب عالی برای تمام رنگ های پوست است و از آنجایی که دارای حلقه کنتراست نیست، چشمان شما در این لنزهای تماسی چشمگیر و در عین حال طبیعی به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای (Addict Marron)

این لنز با ترکیب رنگ های گرم و تیره و با وجود دور خط محوی که دارد، جلوه بسیار زیبایی را بر روی چشم ها ایجاد می کند. این سایه با ترکیبی از قهوه ای و عسلی، جلوه ای دلربا به شما می بخشد. علاوه بر این، این سایه تقریباً در تمام رنگ های پوست دیدنی و جذاب به نظر می رسد. آنچه که این لنز را جالب تر می کند این است که با یک حلقه کنتراست محو شده همراه است تا چشم شما را به صورت فریبنده تر جلوه دهد. کسانی که بدنبال یک لنز طبیعی هستند، ما ادیکت مارون را پیشنهاد می کنیم.

لنزهای تماسی رنگی بژ (Addict Oro)

این لنز نمونه منحصر به فردی است که با ترکیبی از رنگ های جذاب بژ و عسلی باعث می شود کاملا طبیعی در چشم قرار بگیرد. آنها برای افرادی که عاشق سایه قهوه ای روشن هستند، یک انتخاب افسانه است. همچنین، این یک سایه همه کاره است که به نظر می رسد در تمام رنگ های پوست خوب است. اگر می خواهید ظاهری تازه و طبیعی داشته باشید، این لنز را انتخاب کنید.

لنزهای تماسی رنگی سری USA

لنزهای سری یو اس آ آناستازیا یکی از سری های پرفروش Anesthesia است که از رنگ های زیبا و خیره کننده تولید شده و دارای پوشش دهی بالایی است که می تواند به راحتی رنگ طبیعی چشم را بپوشاند و ظاهری طبیعی به بیننده القا کند. برخی از این لنزها دارای حلقه دور خط مشکی هستند که می توانند در هنگام قرار گیری در چشم، چشم را درشت تر کنند و زیبایی حیرت انگیزی به وجود بیاورند.

لنز تماسی رنگی خاکستری (Chicago Apricot)

این لنز زیبایی را به شخص القا می کند به نحوی که شخص احساس می کند چشمانی همچون عروسک دارد. این لنز مناسب برای چشمانی تیره است که می خواهند متفاوت به نظر برسند. این لنزها با الگویی منحصر به فرد و یک رنگ خاکستری عجیب و غریب، در حالی که به طور باورنکردنی طبیعی به نظر می رسند، ظاهری خاص به شما می دهند. لنزهای خاکستری سری Usa با نداشتن حلقه کنتراست، جذابیت طبیعی به چشم شما می دهد. این سایه ظریف مورد علاقه بسیاری قرار گرفته است. اکنون به لطف این لنز، امکان داشتن ظاهری طبیعی در حالی که به نظر می رسد کاملاً پرجنب و جوش است، امکان پذیر می باشد.

لنز تماسی رنگی عسلی روشن (Chicago Blonde)

این لنز ترکیب شیرینی از رنگ های زیتونی، زرد و عسلی با یک حلقه کنتراست جزئی، جلوه بسیار زیبایی را به لنز داده است. این رنگ نادر و جذاب مطمئنا باعث می شود سرها به سمت شما بچرخند. باید این رنگ را از سری Usa آناستازیا امتحان کنید و تغییر را احساس کنید. این سایه را از بین مجموعه آناستازیا برای یک جفت چشم طبیعی و مناسب انتخاب کنید زیرا مطمئناً آنها را دوست خواهید داشت. این سایه با تمام رنگ های پوست مطابقت دارد و باعث جذابیت ظاهری نیز می گردد.

لنز تماسی رنگی سبز (Chicago Green)

این لنز با ترکیب سبز طبیعی و زرد محو در مرکز و حلقه کنتراست برای کسانی که می خواهند ظاهری جسورانه داشته باشند مناسب است. این سایه با تمام رنگ های پوستی سازگار بوده و جلوه ای طبیعی به شما می بخشد.

لنز تماسی رنگی دارچینی (L.A. Cinnamon)

ظاهر خود را با یک سایه قهوه ای خاص که به رنگ دارچین آغشته شده است، جذاب کنید. این سایه دیدنی ظاهری مرموز به شما می دهد. همچنین، این سایه به دلیل اینکه باعث پاپ شدن می شود، جلوه چشم گیری به چشم شما می بخشد. این رنگ واقعاً همه کاره است زیرا تقریباً با تمام رنگ های پوست مطابقت دارد و ظاهری طبیعی به شما ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی شکلاتی (L.A. Mocha)

این لنز با ترکیب رنگ های شکلاتی و عسلی، زیبایی خاصی را به چشم های شما می افزاید و برای ظاهری کاملا طبیعی طراحی شده است. این لنزهای تماسی با الگویی منحصر به فرد و بدون حلقه کنتراست برای زیبایی بیشتر به شما جلوه می دهند. این لنز را انتخاب کنید تا هر روز زیبا و کاملا ظاهری طبیعی داشته باشید. گفتنی است که این لنز جزء پرطرفدار ترین لنزهای انستازیاست.

لنز تماسی رنگی قهوه ای عسلی (L.A. Vanilla)

آیا می خواهید چشمانتان پررنگ تر و جذاب تر به نظر برسند؟ می توانید با این سایه خیره کننده این کار را انجام دهید. این لنز ترکیبی باشکوه از تن های گرم قهوه ای و فندقی، الگویی منحصر به فرد به وجود می آورد، که نه تنها بسیار جذاب به نظر می رسد بلکه تأثیر تقویت کننده ای روی چشم شما دارد. علاوه بر آن، با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه همرنگ شده و چشم را طبیعی جلوه دهد. همچنین، این سایه تقریباً با انواع رنگ های پوستی مطابقت دارد و ظاهری طبیعی به شما می بخشد.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی (Miami Blue)

این سایه دیدنی و جذاب با ایجاد ترکیبی از رنگ های آبی خالص و پرتوهای زرد در نزدیکی مرکز، زیبایی اقیانوس را در سپیده دم می گیرد. این سایه چشم نواز دارای لبه ای محو شده است تا جلوه ای طبیعی تر به شما ببخشد. از این سایه لنزهای تماسی برای چشمهایتان استفاده کنید تا کاملاً نفس گیر به نظر برسند.

لنز تماسی رنگی آبی یاقوتی (Miami Sapphire)

آبی سایه ای زیبا است که باعث ایجاد یک رنگ شگفت انگیز می شود. این رنگ جذاب نه تنها جرقه ای به چشمان شما می بخشد بلکه باعث می شود که آنها با ظاهری زیباتر به نظر برسند. این سایه یاقوت کبود از مجموعه آناستازیا رویایی است و برای کسانی که عاشق لنزهای تماسی در این سایه نادر و درخشان هستند ایده آل است. این لنز، ترکیبی کامل از رنگ های آبی تزئین شده توسط پرتوهای آبی روشن است و این رنگ انتخابی شگفت انگیز برای یک جفت چشم خیره کننده و فریبنده می باشند. این سایه با تمام رنگ های پوستی مطابقت دارد و جلوه ای طبیعی به شما ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی سبز روشن (New York Oliva)

این سایه سبز زیبا از مجموعه Usa یک رنگ بی عیب و نقص با روندهای فعلی مد است و مطمئناً با رنگ چشم واقعی شما به طور طبیعی می آمیزد. ترکیبی منحصر به فرد از رنگ های زیتونی، سبز و فندقی با یک حلقه کنتراست محو شده، می تواند جذابیت بی شماری به چشمان شما ببخشد. این سایه بر روی تمام رنگ های پوست بسیار عالی به نظر می رسد و ظاهری بسیار طبیعی به شما می بخشد.

لنز تماسی رنگی طوسی (Vegas Gray)

اگر طرفدار چشم های خاکستری خالص و زیبا هستید، حتماً این سایه را انتخاب کنید. این سایه همچنین با الگوی مشخصی همراه است تا چشمان شما بی نظیر تر به نظر برسد. این رنگ یکی از طبیعی ترین سایه های این مجموعه محسوب می شود. اگر یک ظاهر لطیف و طبیعی را دوست دارید، مطمئناً این سایه را دوست خواهید داشت. همچنین، این لنز با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه همرنگ شده وظاهری طبیعی را به ارمغان آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز (Vegas Pearl)

این لنزهای تماسی مانند مروارید واقعی خیره کننده هستند. این سایه دیدنی با ترکیبی باشکوه از رنگ های خاکستری منحصر به فرد و رنگ سبز مات، به گونه ای طراحی شده است که ظاهری طبیعی و جذاب به شما می بخشد. این رنگ با چشمان تیره و با هر نوع رنگی پوستی سازگاری دارد و باعث جذابیت ظاهری شما می شود.

لنزهای تماسی رنگی سری Dream

لنزهای تماسی سری دریم آناستازیا، طیف وسیعی از رنگ های ظریف و طبیعی را نشان می دهد که با تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند تا از این طریق بتوانند در خاورمیانه از نظر سایش، راحت باشند. این سری از لنزهای Anesthesia دارای ۴ رنگ متنوع و زیبا بوده که علاوه بر پوشش دهی بالا می تواند ظاهری طبیعی را به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی قهوه ای (Hazel)

این لنز رنگی، ترکیبی از قهوه ای و عسلی است و دارای یک حلقه کنتراست می باشد که ظاهری جسورانه تری به چشم شما می بخشد. این رنگ برای چشم های تیره یک انتخاب عالی است زیرا باعث ایجاد رنگی سبک تر می شود و باعث می شود چشمان شما طبیعی و متمایز به نظر برسند. این لنز تماسی با هر رنگ پوستی مطابقت دارد و می تواند ظاهری طبیعی و چشمگیری را به شما ارائه دهد.

لنز تماسی رنگی میکس سبز آبی (Green)

سبز یکی از نادرترین رنگ های چشم در جهان است. آناستازیا Dream Green سایه ای دیدنی و با رنگ سبز عمیق است که باعث می شود چشمان شما کاملاً مسحورکننده به نظر برسد. این سایه با یک حلقه کنتراست سبک همراه است تا چشمان شما جسورتر و پررنگ تر به نظر برسد. همچنین، این سایه تقریباً با تمام رنگ های پوستی سازگار است و روی چشم های تیره عالی به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی آبی با حاله عسلی (Blue)

چه کسی عاشق چشم های آبی عمیق نیست؟ سایه ای بسیار جذاب، که مطمئناً سرها را به سمت خود می چرخاند. این سایه مناسب برای افرادی است که می خواهند چشم های آبی جسورانه داشته باشند. همچنین سایه ای کاملاً متنوع است زیرا برای همه رنگ های پوست مناسب است. این لنزها با چشمان تیره بسیار زیبا به نظر می رسند و به زیبایی ترکیب می شوند و باعث می شوند چشم شما جسورتر به نظر برسد. آنها با یک حلقه کنتراست تیره همراه هستند تا چشمان شما جذاب تر شود.

لنز تماسی رنگی طوسی با ته مایه سبز (Gray)

چشمان خاکستری مورد علاقه بسیاری می باشد. رنگ خاکستری یکی از طبیعی ترین سایه ها به نظر می رسد. آناستازیا Dream Grey برای افرادی که چشم های خاکستری خالص دارند، یک انتخاب عالی است. این لنزهای تماسی رنگی با یک رنگ حلقه ای خاکستری شدید و با یک حلقه کنتراست سبک برای ظاهری طبیعی و در عین حال جسورانه ظاهر می شوند. سایه ای واقعاً خاص، متناسب با تمام رنگ های پوست است. بنابراین بدون در نظر گرفتن تن پوست، می توانید این سایه را کورکورانه انتخاب کنید. این لنزها مات هستند، بنابراین آنها کاملاً چشم های تیره شما را پنهان می کنند و رنگ خاکستری روشن تری به شما ارائه می دهند. همچنین این سایه به گونه ای طراحی شده است که ظاهری طبیعی و جذاب به شما می بخشد.

لنزهای تماسی رنگی سری آنستازیک Anesthetic

مجموعه لنزهای رنگی سری آنستازیک Anesthesia می توانند عنبیه طبیعی چشم را پوشش دهند و به ظاهر، طبیعی به نظر برسند. این لنزها با داشتن حلقه محو به دور خود توانسته اند به درشت تر کردن چشم کمک کنند و باعث شوند ظاهر کاملا زیبا و جذاب جلوه کند.

لنز تماسی رنگی میکس طوسی عسلی (Bronze)

رنگ برنز آنستازیک یک رنگ خاکستری منحصر به فرد است که با رنگ فندقی تلفیق شده و زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد. این لنز دارای یک حلقه کنتراست است که می تواند چشم را درشت تر کند و جلوه ای طبیعی به چشم ببخشد. این سایه بر روی تمام رنگ های پوست سازگار است و مطمئناً زیبایی چشم شما را به ارمغان می آورد.

لنز تماسی رنگی میکس آبی با ته مایه طوسی (Carbon)

این رنگ، یک رنگ خاکستری سرد تلفیق شده با آبی با یک حلقه کنتراست به دور خود می باشد، که می تواند باعث بزرگنمایی چشم و طبیعی جلوه دادن ظاهر شود. این لنزهای تماسی کاملاً متناسب با چشم های تیره هستند و با ترکیبی باشکوه از رنگ های خاکستری و آبی، ظاهری جسورانه به شما می بخشند. حتی اگر به طور طبیعی چشم تیره دارید این لنز جلوه ای بی نظیر و جدید به شما ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی نقره ای (Claro)

این رنگ ترکیبی از رنگ های خاکستری و نقره ای است که با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه هماهنگ شود و جلوه ای طبیعی را به بیننده القا کند. اگر می خواهید یک چشم دلپذیر و مجزا از رنگ خاکستری داشته باشید، این سایه قطعاً یک انتخاب عالی برای شما است. این سایه خیره کننده با همه تن پوستی مطابقت دارد و می تواند جذابیتی خاص به شما ارائه دهد. این لنز تماسی رنگی برای چشم های تیره مناسب است و همچنین به طور طبیعی با رنگ اصلی چشم شما ترکیب می شود تا چشمان شما طبیعی و زیبا به نظر برسند.

لنز تماسی رنگی میکس سبز با ته مایه عسلی (Fonesta)

این سایه ترکیبی از زرد و سبز است و دارای یک حلقه کنتراست است که می تواند جلوه ای مرموز و زیبا به چشم شما ببخشد. این جدیدترین رنگ از سری Anesthetic است که یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در آناستازیا می باشد. این سایه یک انتخاب عالی برای چشمان تیره است و باعث می شود هر زمان که آنها را استفاده می کنید در بین جمعیت جسورانه به نظر برسید. این لنز با هر رنگ پوستی کاملاً طبیعی به نظر می رسد و یک جفت چشم سبز جذاب را به شما ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز (Gris)

این لنز ترکیبی از رنگ لاجوردی و زرد و خاکستری است و توسط یک حلقه کنتراست احاطه شده، جلوه ای باشکوه به چشم شما می بخشد. این لنز تماسی رنگی، به خوبی برای چشم های تیره مناسب و به طور طبیعی با رنگ چشم واقعی شما می آمیزد و همچنین چشمان شما را رسا و زیبا جلوه می دهد. این لنز یک انتخاب شگفت انگیز برای همه تن های پوستی می باشد و ظاهری حیرت انگیز به شما ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز (Lima)

این لنز از ترکیب رنگ های طوسی و سبز بوده و دارای یک حلقه کنتراست است که موجب بزرگ شدن و زیبایی دلنشین چشم می شود. این رنگ تقریباً همه کاره است زیرا در تمام تن های مختلف پوست شگفت انگیز به نظر می رسد. شما می توانید این لنزها را با آرایش خود مطابقت دهید یا حتی بدون آرایش هم استفاده کنید، زیرا این سایه باشکوه باعث می شود در هر دو حالت کاملاً خیره کننده به نظر برسید. این سایه از نظر طبیعت مات است و رنگ تیره چشم های طبیعی شما را پنهان می کند تا به شما چشم های سبز طبیعی ببخشد.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی (Mar)

این لنز از سری Anesthetic آناستازیا از ترکیب فیروزه ای، عسلی و آبی است که آن را در صدر لیست لنزهای رنگی مورد نیاز برای داشتن زیبایی طبیعی قرار داده است. این سایه همچنین رنگی فوق العاده خاص است و تقریباً برای تمام رنگ پوست و چشم های تیره ایده آل است. شما می توانید این سایه را با یا بدون آرایش استفاده کنید و به همان اندازه خیره کننده به نظر برسید.

لنز تماسی رنگی عسلی روشن (Tan)

رنگ قهوه ای مایل به زرد آناستازیک ترکیبی بسیار زیبا از عسلی است و یکی از پرفروش ترین لنز تماسی رنگی در سری Anesthetic می باشد. این لنز با نداشتن حلقه باعث شده که در هنگام قرار گیری روی چشم، با رنگ عنبیه ادغام شده و زیبایی منحصر به فردی را به وجود آورند. لنز تماسی عسلی روشن آنستازیک برای چشم های تیره مناسب بوده و با هر نوع رنگ پوستی مطابقت دارد و زیبایی دلنشینی را به ارمغان می آورد.

لنز تماسی رنگی طوسی (Gray)

خاکستری یکی از ظریف ترین و نفیس ترین رنگ های چشم است. این سایه جذاب را برای چشم های خاکستری زرق و برق دار انتخاب کنید. این سایه با ترکیبی خاص از رنگ های خاکستری خالص و یک حلقه کنتراست جسورانه، ظاهری حیرت انگیز را ایجاد می کند. لنز تماسی خاکستری آنستازیک برای هر نوع رنگ پوستی ایده آل است و همچنین، اگر به طور طبیعی چشم تیره دارید این لنز رنگی می تواند ظاهری جدید و محسورکننده به شما ببخشد.

لنز تماسی رنگی میکس عسلی با ته مایه طوسی (Shadow)

این لنز دارای ترکیب رنگ های خاکستری و فندقی است که با حلقه به دور خود احاطه شده و زیبایی چشمگیری را به بیننده القا می کند. این رنگ لنز برای همه تن های پوست مناسب است و برای هر مناسبتی قابل استفاده است. این لنز تماسی رنگی برای چشم های تیره کاملاً مناسب است و با پوشش دهی بالایی که دارد می تواند چشمان شما را طبیعی و دلنشین جلوه دهد.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی (Aqua)

این رنگ از ترکیب رنگ های آبی و سبز است که با داشتن حلقه به دور خود باعث درشت تر شدن چشم و زیبایی چشمگیر ظاهری می شود. یکی از بهترین سایه های موجود در مجموعه آنستازیک Anesthesia، این رنگ دلربا است که مطمئناً باعث زیبایی چشم و زیبایی شما می شود. این سایه با هر رنگ پوست، طبیعی به نظر می رسد و برای هر مناسبت انتخاب ایده آلی است.

لنز تماسی رنگی آبی (Blue)

آیا می خواهید یک جفت چشم آبی فریبنده داشته باشید؟ این سایه یک انتخاب عالی است. با ترکیبی از رنگ های آبی مختلف، این سایه با شکوه به نظر می رسد که کمترین چیزی را برای گفتن دارد. همچنین، با یک حلقه کنتراست جسورانه می تواند ظاهر عنبیه بزرگتری به شما ببخشد و چشمان شما را چشم نوازتر و خاص تر نشان دهد. این لنز تماسی از نظر ماهیت مات است و بنابراین، برای پنهان کردن چشم های تیره کار قابل توجهی انجام می دهد. این رنگ برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است و می تواند زیبایی ظاهری بسیار دلنشینی به شما ببخشد.

لنز تماسی رنگی آبی طوسی (Diamond)

این سایه نفیس برای داشتن چشم هایی خاکستری مناسب است. این لنز با داشتن ترکیبی درخشان از رنگ های خاکستری و آبی و یک حلقه کنتراست جسورانه، مطمئناً باعث می شود که چشمان شما رسا و دلربا به نظر برسد. همچنین با رنگ اصلی چشم شما ترکیب شده و باعث می شود چشمان شما طبیعی و زیبا به نظر برسند. این سایه برای همه تن های پوستی انتخاب مناسبی است و بر روی چشم های تیره، رنگی بی نظیر به وجود می آورد.

لنز تماسی رنگی میکس طوسی عسلی با ته مایه سبز (Gold)

اگر می خواهید در جمع جسورانه به نظر برسید، این سایه یک انتخاب عالی است. این لنز با ترکیبی از رنگ های فندقی و خاکستری و همچنین یک حلقه کنتراست، ظاهری مناسب و جسورانه به شما می بخشد. این لنز تماسی با چشم های تیره و همه نوع رنگ پوستی سازگار است و می تواند زیبایی منحصر به فردی را به شما ارائه دهد.

در پایان، لنزهای تماسی رنگی Anesthesia، یکی از لنزهای معروف و با کیفیت بین لنزهای تماسی رنگی است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده و توانسته یکی از لنزهای رنگی موفق در ایران باشد. ما توانستیم شما را با کلیه سری ها و رنگ های آناستازیا چه از لحاظ رنگ چشم و چه از لحاظ رنگ پوستی آشنا کنیم تا شما بتوانید با تصوری بهتر و آشنایی بیشتر با لنزهای Anesthesia خرید کنید. چنان چه قصد دارید لنزهای تماسی رنگی آناستازیا را تهیه کنید میتوانید از پزشک مراقبت از چشم خود یا کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز، در مورد لنزهای آناستازیا و سری لنزهای آن سوال کنید و در آخر تصمیم درستی بگیرید.

قابل توجه کاربران عزیز، برای آشنایی و تصمیم گیری بهتر می توانید ویدیوی کالکشن لنزهای تماسی آناستازیا زیر را تماشا کنید.

 

 

 

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب