سارا نصری 13 فروردین ماه 1399 730

لنزهای تماسی با سایش طولانی

لنزهای تماسی برای افرادی که نیاز به تصحیح بینایی دارند، گزینه ای رایج است. آنها نه تنها اطمینان حاصل می کنند که شما به وضوح می بینید، بلکه آنها روی ظاهر شما یا شیوه زندگی شما همانطور که عینک های چشم انجام می دهند، تأثیر نمی گذارد.

اما برای بسیاری از افراد، لنزهایی که نیاز به مراقبت مداوم دارند مانند، تمیز کردن، خیساندن و ضد عفونی کردن، می تواند زمان زیادی را ببرد. بعلاوه، ما باید هر روز بدون اینکه بخواهیم با نگهداری لنزها نیز مقابله کنیم.

به همین دلیل لنزهای تماسی با سایش طولانی، گزینه مورد علاقه برای هر کسی است که به دید خود نیاز به کمک دارد. این لنزهای تماسی همچنین به عنوان لنزهای سایش طولانی شناخته می شوند.

فواید لنزهای تماسی با سایش طولانی

یکی از مهمترین مزایای لنزهای تماسی با سایش طولانی، راحتی آنها است. به سادگی آنها را در ابتدای ماه قرار می دهید و تا ۳۰ روز بعد آنها را با لنزهای جدید دیگر جایگزین می کنید. در ضمن، شما به هیچ دلیل نیاز به نگرانی در مورد تمیز کردن، ضد عفونی کردن یا دور انداختن لنزهای خود ندارید و می توانید مطمئن باشید که چشمان شما کاملاً واضح و سالم خواهد بود.

لنزهای تماسی با سایش مداوم نیز بسیار راحت هستند. آنها معمولاً از یک ماده نرم به نام هایدروژل سیلیکون ساخته شده اند که با شکل چشم شما مطابقت دارد و رطوبت بالایی را حفظ می کند و اکسیژن بسیار بالایی را به چشم منتقل می کند، بنابراین هرگز لازم نیست نگران چشمان قرمز و خشک باشید.

ماده هایدروژل سیلیکون همچنین یک ماده نفوذ پذیر در گاز است. این بدان معنی است که اکسیژن می تواند از طریق لنزها به سمت چشم شما حرکت کند، که این برای سلامتی چشم مهم است.

از آنجا که نیازی به نگرانی در مورد محلول های لنزهای تماسی مختلف تمیزکننده یا پاکسازی رسوبات انباشته شده در لنزهای تماسی نیست، لنزهای سایش مداوم، اغلب برای افرادی که از حساسیت یا از چشم حساس رنج می برند، انتخاب بهتری هستند.

چه نوع لنزهای سایش مداوم در دسترس است؟

با بهبود و پیشرفت های مداوم لنزهای تماسی، این لنزها اکنون در طیف وسیعی از انواع لنزها موجود می باشند که در دسترس هر کسی قرار دارد، از این روش درمانی ساده و بدون نگهداری لذت ببرید.

امروزه می توان از لنزهای سایش مداوم برای اصلاح نزدیک بینی یا دور بینی استفاده کرد. لنزهای تخصصی نیز برای شرایطی که درمان آن کمی دشوارتر است، مانند آستیگماتیسم و پیرچشمی در دسترس هستند. نمونه های بارز لنزهای تماسی Purevision 2 یا Airoptix Night & Day.

خرید لنزهای سایش طولانی

اگر علاقه دارید که از لنزهای تماسی با سایش طولانی استفاده کنید، ابتدا باید در مورد وضعیت خود با متخصص مراقبت از چشم صحبت کنید. آنها وضعیت شما را ارزیابی می کنند و به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید که آیا آنها گزینه مناسبی برای سبک زندگی و نیازهای بینایی شما هستند یا خیر. لنزهای سایش مداوم، به دلیل اینکه آنها ۲۴ ساعت شبانه روز در چشم شما قرار دارد، نیاز به تعبیه دقیق توسط پزشک بین المللی برای اطمینان از لنزهای مناسب برای چشم شما دارند.

همچنین باید به یاد داشته باشید که به طور روزمره چشم خود را چک کنید تا مطمئن شوید نیازهای شما تغییر نمی کند.

در نهایت، هنگامی که آماده خرید لنزهای تماسی با سایش طولانی هستید، تیم دیالنز حتماً آنچه را که شما به دنبال آن هستید، انجام خواهد داد. ما سالهاست که لنزهای اصلاحی را ارائه می دهیم و بسیار تلاش می کنیم تا مشتری و محصولاتی عالی از تولید کنندگان محترم ارائه دهیم.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب