سارا نصری 11 مهر ماه 1398 3,008

لنزهای تماسی رنگی Desio

شرکت سازنده

Qualimed تولید کننده لنزهای رنگی ایتالیایی است. Qualimed با داشتن تجربه طولانی در صنعت پزشکی بین المللی، طیف گسترده ای از لنزهای تماسی رنگی معتبر را از طریق نام تجاری خود یعنی Desio® ارائه می دهد. در نتیجه، مجموعه دسیو دارای سایه های بسیار زیبایی به رنگ های آبی، سبز، خاکستری و قهوه ای با شدت های مختلف می باشد. لنزهای تماسی رنگی Desio تبدیل به Iconic Must Haves شده است.

لنزهای تماسی Desio به گونه ای طراحی شده اند که با رنگ چشم طبیعی شما در هم می آمیزند تا جلوه ای طبیعی تری ایجاد کنند. در نتیجه، اثر داده شده توسط لنزهای تماسی رنگی بسته به رنگ طبیعی عنبیه شما ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این، لنزهای Desio اجازه می دهند چشم های تیره شما روشن شوند.

لنزهای تماسی طبی رنگی Desio از مواد Porter ساخته و سفارشی هستند. از این رو، آنها دارای قابلیت درمان نزدیک بینی و دوربینی هستند.
این لنز با تمام سایه ها، در طیف گسترده ای از دیوپترها از ۶٫۰۰- تا ۰٫۵۰- در دسترس هستند. علاوه بر این، دسیو مفتخر است که یکی از معدود مارک های موجود در جهان، لنزهای تماسی با رنگ های ترکیبی متناسب با آستیگماتیسم ارائه می دهد.

علامت تجاری Desio® در سراسر جهان ثبت شده است. لنزهای تماسی رنگی دسیو دارای علامت CE اروپا و گواهینامه FDA امریکا (سازمان غذا و داروی ایالات متحده) می باشد. همچنین آنها دارای استاندارد های ISO و استانداردهای پزشکی کیفی بین المللی هستند.

قابلیت اطمینان و کیفیت، اصلی ترین راهنمایی هایی هستند که ما به آنها اعتقاد داریم. در نتیجه، مشاوران و کارشناسان لنز تماسی ما به طور مداوم در تلاش هستند تا استانداردهای کیفیت خود را بهبود ببخشند تا راه حل ها و محصولات برجسته را تضمین کنند.

لنزهای تماسی Desio

Desio یک برند لوکس از لنزهای تماسی رنگی است. لنزهای Desio توسط شرکت ایتالیایی Qualimed ساخته می شوند. طراحی لنز و نام تجاری آن در سراسر جهان ثبت شده است.

مجموعه ای از لنزهای تماسی رنگی Desìo، تصور شده است که نیازهای جدید بازار مدرن را برآورده می کند و برای اولین بار به مشتریان و زن و مرد نزدیک می شود و خطی از لنزهای Prêt-à-Porter را ایجاد می کند، این لنزها دارای طراحی پیچیده و پیشرفته است که زیبایی منحصر به فردی را به فرد مصرف کننده می بخشد.

لنزهای تماسی دسیو اولین محصول با کیفیت در بازار نوری هستند، سنت طراحی ایتالیایی با شور و اشتیاق در اطراف خود می آمیزد، سایه هایی از زمین و دریا را با هم مخلوط می کند تا رنگ های جدیدی ایجاد شود و توسط شخصیت کسانی که آنها را استفاده می کنند منحصر به فرد است.

ویژگی های لنزهای دسیو

لنزهای تماسی دسیو جزء لنزهای فصلی هستند به این منظور که شما می توانید به مدت ۹۰ روز یا (۳ماه) از آنها نهایت بهره را ببرید. لنزهای تماسی رنگی دسیو دارای محتوای آب ۳۸ درصد هستند و می توانند برای کسانی که چشمانی خشک و حساس دارند ایده آل باشد. این لنزها ساخته شده از فناوری هایدروژل برای انتقال بهتر اکسیژن به چشم و مواد سازنده Polymacon برای حفظ رطوبت می باشد. این لنزها از قطر ضخامت ۱۴٫۲ تا ۱۴٫۵ میلیمتر و منحنی پایه ۸٫۷ میلیمتر می باشد که می تواند چشمان ریز شما را درشت تر و خاص تر نشان دهد.

لنزهای تماسی رنگی دسیو

لنزهای تماسی دسیو دارای ۴ سری رنگ شامل Attitude، Coffee، SENSUAL و GREY است که ما برای شما در ادامه هر کدام از رنگ های این ۴ سری را توضیح خواهیم داد.

لنزهای تماسی رنگی سری Attitude

لنزهای رنگی سری اتیوتو روزانه و فصلی تن ۲

لنزهای رنگی اتیوتو روزانه از چهار سایه طراحی شده برای زنان جهان وطنی که آرزو می کنند هر روز با درخشش متفاوتی در چشمانشان زیبا باشند. قابل ذکر است این لنزها علاوه بر، داشتن مدت زمان استفاده روزانه، دارای مدت زمان استفاده فصلی هم می باشد و شما می توانید همین لنزهای رنگی با همین ترکیب رنگ را، به صورت فصلی هم خریداری کنید.

این چهار رنگ ظریف و مختلف، زیبایی طبیعی را با لمس لطیف و ظرافت از زیبایی روشن می کند و هر مناسبتی را به روشی احتیاط آمیز اما غیرقابل توصیف تبدیل می کند.

لنزهای رنگی این سری از دسیو، دارای محتوای اب ۳۸ درصد هستند و از مواد سازنده Polymacon ساخته شده اند. این لنزها قابل استفاده برای مدت ۳ماه است و شما می توانید تا ۹۰ روز متوالی از آن استفاده کنید. لنزهای رنگی سری اتیوتو دسیو، دارای تکنولوژی Cast molding بوده و از قطر ضخامت ۱۴٫۲ و منحنی پایه ۸٫۷ تعبیه شده اند و برای کسانی که چشمانی متوسط دارند بسیار ایده آل و بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی آبی Romantic Blue

Romantic Blue برای تقویت چشم شما طراحی شده است. این لنزها اجازه می دهند چشم های خیلی تیره روشن شود! این لنز تماسی آبی با دور خط محو، ایجاد شده تا با رنگ چشم شما در هم آمیخته و ظاهر طبیعی ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی سبز Wild Green

این لنز رنگی، درخشان و تعیین کننده است و باعث افزایش اعتماد به نفس مصرف کننده می شود.
این لنز پر جنب و جوش سبز به عنوان سلاح های اغوا کننده عمل می کنند، برای دیگران مقاومت ندارند. لنز سبز از این سری، دارای دور خط محو بوده که می تواند چشم را بزرگ تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی Delicious Honey

این لنز تماسی رنگی برای زنان مورد تحسین است. لنز عسلی اتیوتو، با سایه های قهوه ای گرم و به یادماندنی، در هر مناسب ظاهری متفاوت برای شما ایجاد میکند. این لنز دارای دور خط محو برای جلوه دادن چشم است.

لنز تماسی رنگی طوسی Rebel grey

با داشتن این لنز رنگی، همیشه با ماجراهای زندگی روبرو می شوید. پر از خودانگیختگی و فقط یک اشاره به بدخواهی. راز موفقیت آنها در سایه ظریفی از خاکستری نهفته است که می تواند قدرت و نشاط را آزاد کند. این لنز تماسی از یک حلقه محو به دور خود تشکیل شده که می تواند چشم را زیباتر و جسورانه تر نشان دهد.

لنزهای تماسی سری Attitude – ۱ tone

لنزهای تماسی اتیوتو با تن ۱ دارای ۴ سایه بسیار زیبا و جسورانه است. این لنزهای تماسی دارای مواد سازنده Hioxifilcon و تکنولوژی Cast molding بعلاوه محتوای آب ۵۴ درصد می باشد و جزء لنزهای تماسی فصلی محسوب می شوند. قطر این لنز تماسی ۱۴٫۳ میلیمتر با منحنی پایه ۸٫۶ است که می تواند برای چشمان ریز جذابیت چند برابری ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی آبی آسمانی Angelic Blue

این لنز رنگی روح را نوازش می کند و برای مناسبت های خاص می تواند متفاوت بودن را برای شما ایجاد کند. این لنز از دور خط محو تشکیل شده و می تواند چشم را درشت تر و خیره کننده کند.

لنز تماسی رنگی سبز Lush Green

لنز سبز اتیوتو تن ۲، یک رنگ مهیج است که زیبایی خیره کننده ای را برای شما ایجاد میکند. این لنز تماسی با داشتن دور خط محو می تواند ظاهر شما را دلنشین و فریبنده سازد.

لنز تماسی رنگی طوسی تیره Sublime Grey

این لنز رنگی از رنگ های هیجان انگیز و پرطرفدار است که می تواند ظاهری طبیعی برای شما ایجاد کند و با داشتن حلقه محو به دور خود، چهره ای حیرت انگیز به شما می بخشد.

لنز تماسی رنگی عسلی Shameless Hazel

لنز تماسی رنگی عسلی اتیوتو تن ۲، از رنگ های پرجنب و جوش این سری است و یکی از پرفروش ترین لنزهای تماسی رنگی از این برند است. این لنز تماسی با حلقه دور محو، می تواند چشمان شما را حجیم تر و زیباتر نشان دهد.

لنزهای تماسی سری Attitude – ۳ tones

لنزهای تماسی اتیوتو با تن ۳ دارای ۴ سایه بسیار جذاب و خیره کننده است. این لنزهای تماسی دارای مواد سازنده Polymacon و تکنولوژی Cast molding بعلاوه محتوای آب ۳۸ درصد می باشد و جزء لنزهای تماسی فصلی مورد استفاده قرار میگیرد. قطر این لنز تماسی ۱۴٫۴ میلیمتر با منحنی پایه ۸٫۷ است که می تواند برای چشمان ریز جذابیت بیشماری ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی عسلی خاکی Tender Hazel

این لنز رنگی از رنگ های فندقی و قهوه ای ترکیب شده و با حلقه دور خط محو توانسته جلوه خیره کننده ای را ایجاد کند.

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Precious Grey

این لنز، از رنگ های خاکستری و عسلی ترکیب شده و با داشتن دور خط محو، می تواند چشمان شما را درشت تر و جسورانه تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی سبز عسلی Charming Green

لنز رنگی سبز عسلی از سری اتیوتو تن ۳، به همراه حلقه دور خط محو، به شما ظاهری دلنشین و خیره کننده ارائه می دهد.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Irresistible Blue

این لنز رنگی از ترکیب رنگ های آبی و فندقی می باشد و با داشتن حلقه دور خط محو میتواند چشمان شما را حیرت انگیز و خاص نشان دهد.

لنزهای تماسی رنگی سری Coffee

لنزهای این سری از برند دسیو، دارای ۴ رنگ مختلف قهوه ای تیره و روشن است که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد. لنزهای رنگی این سری از دسیو، دارای محتوای آب ۳۸ درصد هستند و از مواد سازنده Polymacon ساخته شده اند. این لنزها قابل استفاده برای مدت ۳ماهه است و شما می توانید تا ۹۰ روز متوالی از آن استفاده کنید. این لنزها دارای تکنولوژی Cast molding هستند و از قطر ضخامت ۱۴٫۵ و منحنی پایه ۸٫۷ تعبیه شده اند و برای کسانی که چشمانی ریز دارند بسیار ایده آل و بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی قهوه ای قرمز Cherry Coffee

این لنز رنگی از رنگ های قرمز و قهوه ای ترکیب شده و جلوه ای خاص و فریبنده ایجاد کرده است، همچنین با داشتن دور خط محو می تواند چشمان شما را بزرگتر و جسورانه تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای تیره Black Coffee

این لنز رنگی یک رنگ قهوه ای به شدت تیره است که برای کسانی که چشمانی روشن دارند مناسب می باشد. این لنز رنگی می تواند ظاهر را با داشتن حلقه دور خط محو، دلنشین تر و طبیعی تر کند.

لنز تماسی رنگی قهوه ای نارنجی Espresso

این لنز، از رنگ های قهوه ای روشن و نارنجی ترکیب شده و با دور خط محو به دور خود می تواند چشمان شما را گیراتر و جذاب تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی عسلی روشن Cappuccino

این لنز رنگی بر روی چشمان قهوه ای و تیره، تناژ بسیار زیبایی را ایجاد میکند و با داشتن حلقه دور خط محو، می تواند چشمان شما را جذاب و حیرات انگیز کند.

لنزهای تماسی رنگی سری Sensual

این سری از لنزهای رنگی برند دسیو، دارای ۸ رنگ متنوع است که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. این لنزهای رنگی دارای ۳۸ درصد محتوای آب هستند که برای چشمان خشک و حساس مناسب بوده و از مواد سازنده Polymacon در ساخت آنها به کار رفته است. این لنزهای تماسی دارای تکنولوژی Cast molding است و مورد استفاده برای ۳ ماه یا ۹۰ روز مفید می باشد. همچنین لنزهای سری سنشوال دارای قطر ضخامت ۱۴٫۵ و منحنی پایه ۸٫۷ بوده و برای کسانی که چشمان ریز دارند ایده آل می باشد.

لنز تماسی رنگی یخی Innocent White

این لنز رنگی روی چشمان قهوه ای، رنگی خاص ایجاد می کند و با داشتن دور خط محو می تواند به بزرگنمایی چشم کمک کند و ظاهری متفاوت برای شما ایجاد نماید.

لنز تماسی رنگی قهوه ای کاراملی Caramel Brown

لنز رنگی قهوه ای کاراملی چشمانی رویایی برای شما ایجاد می کند و با داشتن حلقه دور خط محو می تواند چشمانی درشت و زیبا به نمایش بگذارد.

لنز تماسی رنگی طوسی بژ Creamy Beige

این لنز رنگی رنگ پایه چشم شما را تغییر می دهد و ترکیب رنگی جسورانه ایجاد می کند. این لنز توسط حلقه دور خط محو می تواند چشمان شما را گیراتر و جذاب تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی سبز جنگلی Jungle Fever

این لنز رنگی یک رنگ پرجنب و جوش و خاص است که بیننده را به خود جذب می کند. رنگ این لنز با داشتن دور خط محو، چشمان شما را متفاوت نشان می دهد.

لنز تماسی رنگی سبز روشن Forest Green

این لنز دارای رنگی ظریف و غیر قابل مقاومت در برابر بیننده است. این لنز رنگی با به همراه داشتن حلقه دور خط محو می تواند چشمان شما را خیره کننده و محشر کند.

لنز تماسی رنگی سبز روشن Desert Dream

این لنز رنگی ظاهری طبیعی برای شما ایجاد می کند و با ترکیب با رنگ چشمتان، می تواند رنگی خاص و جذاب به بیننده القا کند.

لنز تماسی رنگی آبی یخی Icy blue

این لنز رنگی، نشانگر خلق و خوی متفاوت و دلنشین است که مانند یاقوت کبود در چشم شما می درخشد. این لنز ظاهر شما را متفاوت و زیبا می سازد.

لنز تماسی رنگی آبی آسمانی Mint Touch

این لنز رنگی، می تواند با داشتن حلقه دور خط محو ظاهر شما را متفاوت جلوه دهد و با ترکیب با رنگ چشمتان، رنگی فریبنده و محسورکننده ایجاد می کند.

لنزهای تماسی رنگی سری GREY

این سری از برند دسیو، شامل ۲ رنگ خاکستری است که برنده نگاه های مبهم و پر از شخصیت و احساسات می شود. این دو رنگ سایه ای هستند که می توانند ظاهر را تقویت کنند و با بازی های بی پایان نور و سایه آن را غنی سازند. این لنزهای رنگی دارای ۳۸ درصد محتوای آب هستند و از مواد سازنده Polymacon در ساخت آنها به کار رفته است.

این لنزهای تماسی دارای تکنولوژی Cast molding است و مورد استفاده برای ۳ ماه یا ۹۰ روز مفید می باشد. همچنین لنزهای سری گری دارای قطر ضخامت ۱۴٫۵ و منحنی پایه ۸٫۷ بوده و برای کسانی که چشمان ریز دارند محسورکننده می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی تیره darker

این لنز رنگی دارای یک رنگ خاص خاکستری است که با احاطه با حلقه دور خط محو می تواند زیبایی مصرف کننده را چند برابر کند و ظاهری جذاب ایجاد نماید.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن Lighter

این لنز رنگی از طوسی لایت و روشن تعبیه شده و با داشتن دور خط محو میتواند چشمان شما را بزرگ تر و زیباتر نشان دهد.

کلام آخر

خوب همراهان عزیز، در پایان، ما کلیه سری های لنزهای رنگی Desio را برای شما نام برده و توضیح دادیم، و با داشتن عکس های کالکشن دسیو، شما می توانید به طور مطمئن تری لنز رنگی خود را انتخاب کنید. قابل ذکر است لنزهای تماسی دسیو متناسب با کیفیت و مدت زمان استفاده ای که دارند از قیمت به شدت بالایی برخوردارند اما با این حال، می توانند به خوبی انتظارات مصرف کننده را فراهم نمایند.

بایستی بدانید لنزهای تماسی رنگی دسیو علاوه بر ایجاد زیبایی می تواند در درمان خطاهای انکساری که شامل نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم است، نقش به سزایی داشته باشد. چنان چه قصد خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لنزهای رنگی دسیو را دارید میتوانید با کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید و در انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید.

 

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب