سارا نصری 17 آذر ماه 1398 1,045

لنزهای تماسی رنگی Freshtone

لنزهای تماسی رنگی فرشتن، ساخت کشور کره جنوبی است و یکی از برندهای خوب، بین لنزهای تماسی رنگی که می توانند تا حدودی انتظارات شما را فراهم کنند. این لنزهای تماسی از لحاظ کیفیت، قیمت و تنوع رنگ، مناسب هستند و دارای رنگ های خاص و متنوع می باشند. این لنزها دارای ویژگی هایی هستند که می تواند شما را به خود جذب کنند و به وسیله این ویژگی ها می توانید انتخاب راحت تری در انتخاب لنزهای رنگی خود و رنگ های برند Freshtone داشته باشید.

ویژگی لنزهای تماسی رنگی فرشتن

لنزهای تماسی فرشتن، طراحی نازک و آسفریک دارند و این باعث می شود که در هنگام گذاشتن و برداشتن لنز راحت تر باشید. لنزهای تماسی Freshtone دارای پوشش دهی بالایی هستند به گونه ای که می توانند رنگ طبیعی چشم را به خوبی بپوشانند و ظاهری کاملا طبیعی به شما ببخشند. این لنزها از ۳۸% محتوای آب برخوردارند و با داشتن فناوری هایدروژل و مواد سازنده Polymacon می توانند به خوبی اکسیژن را به سطح چشم شما منتقل کنند. همچنین لنزهای فرشتن، دارای منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر است که ضخامت قطر متغیر ۱۴٫۲ تا ۱۴٫۵ را در بردارد. این لنزها از بازه نمره بندی ۰٫۵۰- تا ۶٫۰۰- با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه می شوند و می توانند علاوه بر ارائه زیبایی، مشکلات انکساری چشم را برطرف کنند و دید مطلوب با چشمانی زیبا به شما ببخشند.

لنزهای رنگی Freshtone

لنز رنگی فرشتن، دارای ۱۲ رنگ متنوع است که در ادامه به شرح این رنگ ها می پردازیم، در ضمن این لنزها دارای طراحی دوردار و بدون دورخط هستند که هر کدام به نوبه خود می توانند زیبایی شما را تضمین کنند و ظاهری خیره کننده ایجاد کنند.

لنز تماسی رنگی عسلی Diva Hazel

این لنز از تن رنگ های عسلی با رگه های فندقی است که با یک حلقه دور مشکی احاطه شده و می تواند چشم را درشت تر و جذاب تر نشان دهد. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند، مناسب است.

نز تماسی رنگی عسلی خاکی Premium Hazel

لنز عسلی خاکی فرشتن، دارای تن رنگ های عسلی با رگه های قهوه ای است که با داشتن حلقه دور مشکی باعث بزرگنمایی چشم شده است و ظاهر را کاملا متفاوت و طبیعی نشان می دهد. این رنگ برای چشمان تیره ایده آل است.

لنز تماسی رنگی عسلی خاکی طوسی Hazelnut

این لنز از تن رنگ های عسلی با ته مایه طوسی و رگه های قهوه ای است که با نداشتن حلقه به دور خود می تواند با عنبیه چشم همرنگ شده و ظاهری طبیعی را به شما ببخشد. این رنگ مناسب برای چشمهای تیره می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز عسلی Aloevera

این لنز از رنگ های طوسی سبز با ته مایه عسلی ترکیب شده و با داشتن حلقه مشکی به دور خود می تواند چشم را درشت تر و خاص تر نشان دهد. این لنز بر روی چشمان تیره جذاب خواهد بود.

لنز تماسی رنگی آبی آسمانی روشن Aqua Blue

لنز آکوا بلو فرشتن، از تن رنگ آبی خالص است که با رنگ طبیعی چشم همرنگ شده و زیبایی طبیعی را به شما می بخشد. این لنز برای کسانی که چشمانی تیره دارند انتخابی مناسب است.

لنز تماسی رنگی آبی سورمه ای Topaz Blue

این لنز از رنگ آبی سورمه ای خالص است که با داشتن حلقه به دور خود می تواند چشم را حجیم تر و خاص تر نشان دهد. رنگ توپاز بلو برای کسانی که چشم قهوه ای دارند ایده آل است.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن Sky Gray

لنز تماسی اسکای گری، از رنگ خاکستری روشن است که با نداشتن دور خط می تواند با رنگ چشم ترکیب شده و ظاهری خیره کننده ایجاد کند. این لنز بر روی چشمهای تیره بسیار جذاب است.

لنز تماسی رنگی طوسی Satin Gray

رنگ ساتین گری، از تن رنگ خاکستری روشن است که با داشتن دور خط مشکی، می تواند به بزرگنمایی چشم کمک کند و ظاهری جذاب به شما ببخشد. این رنگ مناسب برای چشم های تیره و روشن می باشد.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن با ته مایه آبی Pony Gray

این لنز، از رنگ های خاکستری روشن با ته مایه سایه آبی ترکیب شده و با نداشتن حلقه دور مشکی می تواند با عنبیه چشم همرنگ شده و ظاهری کاملا طبیعی را برای شما ایجاد کند. این رنگ مناسب برای چشم های تیره است ومی تواند به خوبی رنگ تیره چشم را پوشش دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی یخی روشن AshGray

لنز تماسی اش گری فرشتن، دارای تن رنگ خاکستری روشن است که با رنگ چشم، هماهنگ شده و ظاهری متفاوت و جذاب را به نمایش می گذارد. این لنز برای چشم های تیره مناسب و ایده آل است.

لنز تماسی رنگی آبی ته مایه سورمه ای Aqua Marine

این لنز از تن رنگ های آبی با ته مایه سورمه ای است که با داشتن حلقه دور مشکی می تواند چشم را بزرگ تر و خیره کننده نشان دهد. لنز مارین برای چشمانی با رنگ تیره بینظیر است.

در آخر، انواع رنگ های لنز تماسی freshtone، به شما معرفی شد و با بیان ویژگی های این لنز در متن فوق، می توانید در انتخاب برندها و رنگ های فرشتن بهتر تصمیم بگیرید، این لنز همانطور که گفتیم می تواند در حدود معمول نیازهای شما را برای زیبایی و درمانی فراهم کند و شما را به آنچه که تا حدودی انتظار دارید برساند. حال چنان چه با توجه به توضیحات داده شده، می خواهید لنز فرشتن را تهیه کنید، می توانید از پزشک چشم یا برای راحتی بهتر از کارشناسان لنز تماسی دیالنز مشاوره بگیرید تا تصمیم درست و قاطعی بگیرید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب