سارا نصری 16 مهر ماه 1398 866

لنزهای تماسی رنگی Solótica

شرکت سولوتیکا، تولید کننده لنزهای تماسی، پیشگام در معرفی محصول در سال ۱۹۴۹ در کشور برزیل می باشد. این شرکت با ارادت فراوان، سعی می کند با ارائه راهکار هایی برای متنوع ترین موارد تصحیح بصری چه در طراحی لنز و چه با ارائه فداکارانه، گزینه های جدید را در محصولات فناوری پیشرفته ارائه دهد. سولوتیکا به دنبال به روزرسانی مداوم از طریق مشارکت های بین المللی در توسعه دائمی تفاوت های جدید برای محصولات خود می باشد.

Solótica درتلاش است تا راه حل هایی را برای چشم پزشکی پیدا کند و از تمام متخصصانی که با جدیدت در جهت بهبود بینایی در همه جنبه های زیبایی شناختی و اصلاحی خود پشتیبانی می کنند، پشتیبانی می کند.

علاوه بر تجربه و شناخت مشتریان و مصرف کنندگان، در بیش از ۶۸ سال در ساخت لنزهای تماسی، سولوتیکا چندین گواهینامه مهم را در برزیل و خارج از کشور به دست آورد که گواهی بر کیفیت و ایمنی بالای محصولات این شرکت است.

لنز رنگی سولوتیکا دارای رنگ های متنوع از جمله:

انواع گواهینامه های Solótica

گواهینامه GMP، تأیید آنویزا برای کلیه مراحل تولید لنزهای تماسی.

صدور گواهینامه ISO 13485: 2003، صدور گواهینامه سیستم کیفیت.

مجوز CE، تأیید فرآیند تولید لنزهای تماسی.

FDA، سازمان غذا و داروی ایالات متحده، مجوز بازاریابی در ایالات متحده.

گواهی SFDA، سازمان غذا و داروی عربستان، مجوز بازاریابی در عربستان سعودی.

گواهینامه TGA، مدیریت کالاهای درمانی استرالیا، مجوز بازاریابی در استرالیا.

گواهی COFEPRIS، مجوز بازاریابی در مکزیک.

Solótica همچنین مفتخر است که به عنوان اولین تولید کننده لنزهای تماسی در برزیل مورد استفاده در سیستم کیفیت خود برای گواهینامه ISO 13485: 2016 باشد.

تمام این کار ایمنی و کیفیت لنزهای تماسی تولید شده در اینجا را تقویت و گواه می داند و برای یک سازنده لنزهای تماسی برزیلی در سراسر جهان یک دستاورد مهم است.

لنزهای تماسی رنگی سولوتیکا

Solotica بیش از ۶۰ سال پیشگام در تحقیق و ساخت لنزهای تماسی ساخته شده در برزیل بوده است. هدف سولوتیکا که در سال ۱۹۴۹ بنا نهاده شده است همیشه این بود كه، از لنزهای تماسی بالاتر و فراتر پیش روید. با تمرکز جدی روی کیفیت، تهیه بهترین مواد اولیه و سرمایه گذاری در فناوری و آموزش این شرکت همچنان در خط مقدم فناوری لنز باقی مانده است.

امروزه لنزهای تماسی رنگی Solotica به عنوان لنزهای تماسی رنگی و زیبایی از نظر آرایشی و بهداشتی به عنوان طبیعی ترین موجود در جهان شناخته می شوند و توسط افراد مشهور و وبلاگ نویسان زیبایی در سراسر جهان مانند کایلی جنر، پاریس هیلتون، هایفا Wehbe ،Huda زیبایی و بسیاری دیگر استفاده می شوند.

به سولوتیکا گواهینامه ISO 9001: 2008، یکی از سخت ترین گواهینامه های کیفیت در صنعت اعطا شده است. علاوه بر این، Solotica همچنین دارای مجوزهای FDA ،BPF ، ANVISA است و عضو فدراسیون اروپا صنایع لنزهای تماسی می باشد.

لنزهای تماسی Solotica چیست؟

لنزهای تماسی Solotica به عنوان لنزهای تماسی طبیعی در جهان شناخته می شوند. آنها دارای سبک های مختلف و مدت زمان لنزهای تماسی یکبار مصرف سالانه، ماهانه و روزانه هستند. Hidrocor ،Natural Colors و Hidrocor Rio یکی از محبوب ترین لنزهای تماسی رنگی در سراسر جهان به ویژه در ایالات متحده، انگلیس، کانادا، امارات، عربستان سعودی و خاورمیانه است.

تفاوت بین سبک های مختلف Solotica چیست؟

لنزهای Solotica در سه سبک Hidrocor ،Natural و Hidrocor Rio در دسترس هستند. Hidrocor مات ترین و طبیعی ترین ظاهری و مات کمتری دارد و با نداشتن حلقه دور خط، جلوه ای طبیعی به مصرف کننده می دهد. Natural دارای یک حلقه تیره تعریف شده و از نظر تفاوت با Hidrocor برابر است. لنزهای تماسی Hidrocor Rio مانند هیدروکور معمولی از حلقه دور خط تشکیل نشده و دارای رنگ های زیبا و پرجنب و جوش می باشد.

ویژگی های لنزهای تماسی سولوتیکا

لنزهای رنگی Solotica دارای طراحی نرم، راحت و سبک است که می تواند وضوح دید شما را عالی نشان دهد. این لنزها از محتوای آب ۳۸ درصد برخوردارند و از فناوری هایدروژل و مواد سازنده Polymacon تشکیل شده است. لنزهای سولوتیکا دارای قطر ضخامت ۱۴٫۲ بوده و همچنین دارای منحنی پایه ۸٫۷ می باشد.

این لنزها، تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و از طرح های دوردار و بدون دور تعبیه شده اند. این لنزها دارای پوشش دهی بسیار بالا هستند و می توانند رطوبت چشم را حفظ کنند و چشمان شما را بدون بزرگنمایی و برجستگی، نشان دهند.

لنزهای رنگی سری نچرال سولوتیکا Natural Colors

مجموعه رنگ های طبیعی سالانه Solotica Natural با ترکیب یک رنگ طبیعی زیبا با یک حلقه به دور خود، جلوه ای هیجان انگیز به شما می بخشد. با داشتن ۹ رنگ پیشگام از سبز پسته ای گرفته تا آبی اقیانوسی، این مجموعه چشم انداز رویاهای شما را به شما منتقل می کند. این مجموعه رنگی بسته بندی شده از Solotica مطمئناً شریک عالی شماست!

لنز تماسی رنگی آبی طوسی Quartzo

این لنز رنگی بهترین رنگ در همه جهان، با رنگ آبی، خاکستری و ته مایه ای از رنگ زرد برای ظاهری برجسته ترکیب شده است. همچنین دارا بودن یک حلقه دور مشکی، ظاهر جوانی خود را تقویت می کند، زیرا این لنز یک عامل رنگی ایجاد می کند. با این لنز کل سبک خود را تغییر دهید و با Quartzo به دنبال چیزهای جدید باشید!

لنز تماسی رنگی طوسی عسلی Ocre

این لنز از ترکیب سایه های قهوه ای، خاکستری و حتی ته مایه رنگ سبز، رنگی طبیعی به نظر می رسند که بسته به نوری که در آن قرار دارید تغییر می کند. این لنز ظاهر شما را به ظاهری جسورانه و عمیق تبدیل می کند و در عین حال، ظاهری جوان نیز به شما می دهد. رنگ Ocre بسته به محیط اطراف شما می تواند قهوه ای یا خاکستری به نظر برسد، بنابراین واقعاً مظهر یک ابزار زیبایی چند منظوره است. این رنگ محبوب با رنگ های روشن و تیره پوست زیبا است و کمی راز را به سبک شما می بخشد.

لنز تماسی رنگی سبز پسته ای Mel

وقتی می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید و رنگ چشم خود را روشن تر کنید، متوجه خواهید شد که Natural Colors Mel هر آنچه را که می خواهید به شما می دهد. یک سبز پسته ای سبک با رگه های تیره و یک حلقه اندام ظریف مخلوط می شود و سایه ای طبیعی، جوانی و نادر ارائه می دهد. کسانی که مل را استفاده می کنند، همه می خواهند بدانند که چگونه ظاهر خیره کننده خود را به دست آورده اید. امروز این لنز پرفروش را بگیرید و یک سبک کاملاً جدید را با مل تجربه کنید.

لنز تماسی رنگی قهوه ای روشن Avela

چشمان قهوه ای جسورانه هرگز ساده تر از آن نبوده است که با Natural Colors Avela باشد. یک شاه بلوط غنی که با یک حلقه اندام محو مخلوط شده است، در عین حال که ظاهر شما را بسیار طبیعی نگه می دارد، ظاهرا عمیق و پیچیده به نظر می رسد. این لنزهای تماسی رنگی پرفروش برای همه رنگ های چشم کار می کنند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Crystal

رنگ های طبیعی کریستال با ترکیب رنگ های سبز و خاکستری، یک سبک واقعی را ایجاد می کند. چشمان شما با رگه های رنگ تیره تر و یک حلقه اندام لطیف، چشم های شما طبیعی و نرم به نظر می رسد اما با سایه منحصر به فرد خود توجه را به شما جلب می کنند. کریستال برای کسانی که دوست دارند مرزهای ظاهری و زیبایی را به هر شکلی بکشند، مناسب است.

لنز تماسی رنگی زیتونی Ambar

رنگ های پررنگ و زیبای زیتون سبز و طلایی همان چیزی است که Natural Colors Ambar را به یکی از بهترین لنزهای رنگی تبدیل کرده است. یک حلقه ظریف و رگه های تیره تر این رنگ را تحت تأثیر قرار داده و در بین جمع جسورانه است. اگر به دنبال رنگی خاکی و زیبا هستید، Ambar Natural Colors برای شما بی نظیر است.

لنز تماسی رنگی آبی اقیانوسی Topazio

برای رسیدن به چشم های آبی روشن مانند اقیانوس، رنگهای طبیعی Topazio را با رنگ های آبی آن که به رنگ زرد درخشان در اطراف مردمک محو می شود، امتحان کنید. این سایه برای هر کسی پر جنب و جوش و جوان به نظر می رسد، زیرا حلقه اندام محو و رگه های تیره باعث می شود که آنها پاپ شوند. اگر به دنبال ظاهری جسورانه تر هستید، Topazio یک رنگ زیبا و پر جنب و جوش است.

لنز تماسی رنگی آبی یخی Ice

این لنز رنگی با رنگ آبی یخی که به نظر می رسد تازه و تعریف شده از یخ های رنگ طبیعی هستند مناسب برای شماست. ارائه یک رنگ آبی کم رنگ که تقریباً یخ زده به نظر می رسد، حلقه اندام تیره تر آن عمق و ساختار ایجاد می کند. این لنز هر تن رنگ پوست را تکمیل می کند و به خوبی برای سبک های روز یا عصر کار می کند.

 

نز تماسی رنگی آبی طوسی Grafite

لنز Solotica Natural Colors Grafite ترکیبی دوست داشتنی از رنگ خنثی آبی و خاکستری ملایم است و برای هر تن پوست ایده آل می باشد. گرافیت که عاشق تأثیرگذار زیبایی در سراسر جهان است، هر بار که این رنگ شگفت انگیز را استفاده می کنید، نمایش را به سرقت می برید. داشتن حلقه اندام محو باعث می شود که این لنزهای تماسی رنگی، جوان و تازه به نظر برسند، در حالی که رگه های تیره باعث افزایش شدت رنگ می شوند. امروز آنها را برای یک سبک سرگرم کننده امتحان کنید.

لنزهای تماسی رنگی سری هیدروکور سولوتیکا Hidrocor

لنزهای رنگی Solotica Hidrocor سالانه، محبوب ترین مجموعه لنزهای تماسی رنگی است. Solotica Hidrocor بدون حلقه اندام، بدون شک طبیعی ترین لنزهای تماسی رنگی است که در ۱۲ رنگ نفس گیر موجود است، شما مطمئناً ترکیب رنگ مورد علاقه خود را در این خط ستاره ای پیدا خواهید کرد.

لنز تماسی رنگی آبی سبز Aquamarine

رنگ جدید Solotica Hidrocor Aquamarine، ترکیب سایه های زیبا از آبی و سبز، کاملاً با سایه ظریف و بی نظیر این سنگ قیمتی مطابقت دارد. بدون حلقه اندام، با پوشش شگفت انگیز در هر رنگ چشم، ظاهری فوق العاده طبیعی به شما می بخشد.

 

لنز تماسی رنگی آبی Safira

این رنگ جدید یک رنگ آبی زیبا و غنی را ارائه می دهد که حتی می تواند تیره ترین چشم ها را درخشان کند. بدون به خطر انداختن کیفیت با درخشش این رنگ شگفت زده خواهید شد، زیرا این لنز به طور کامل چشمان شما را تغییر می دهد تا از این سنگ قیمتی نفیس تقلید کند.

لنز تماسی رنگی سبز Jade

این لنز جدید از سولولتیکا، یکی از اولین لنزهای تماسی سبز واقعاً طبیعی است که مناسب چشمان قهوه ای تیره و همچنین چشمان قهوه ای روشن است. بسته به نوع لباس، سایه سبز چشمگیر را بر روی پوست، چشم تیره نشان می دهد. در چشمان سبک تر، حتی این لنز رنگی قابل توجه نیست.

لنز تماسی رنگی سبز پسته ای Mel

Solotica Hidrocor Mel یک لنز سبز پسته ای با رنگ طبیعی باورنکردنی است! مل دقیقاً آنچه را که شما نیاز دارید ارائه می دهد، بدون یک حلقه اندام و رنگ آمیزی زیبا، Mel با مصرف کنندگان لنز در سرتاسر جهان روبرو شده است!

لنز تماسی رنگی قهوه ای روشن Ocre

Solotica Hidrocor Ocre یک سایه قهوه ای روشن و زیبا با درخشش گرم ارائه می دهد. این لنز بدون داشتن حلقه اندام برای ارائه سبکی طبیعی تر و ارائه دهنده به فروش می رسد.

لنز تماسی رنگی قهوه ای روشن Avela

Solotica Hidrocor Avela یک رنگ فندقی واقعی و پیچیده و غنی است، این لنز یک رنگ قهوه ای عمیق و زیبا با ته مایه های زرد برجسته است. لنز تماسی Avela سایه ای زیبا را با ظاهری طبیعی و بدون حلقه اندام ایجاد می کنند.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی Quartzo

Solotica Hidrocor Quartzo یک لنز تماسی با رنگ خاکستری و آبی روشن است و محبوب ترین لنزهای تماسی Solotica در سراسر جهان هستند. مشتریانی از سراسر ایالات متحده از جمله کالیفرنیا، تگزاس، میامی و نیویورک از سایه خاکستری و ظاهری خاص که ارائه می دهد، عاشق آن هستند.

این لنزها از پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار هستند که چشمان قهوه ای تیره را به خوبی پوشش می دهد و با ته مایه آبی رنگ طبیعی ترین چشم های خاکستری را به شما منتقل می کند.

لنز تماسی رنگی طوسی Crystal

این رنگ یک لنز قابل توجه با سایه خاکستری، یک لنز تماسی جسورانه است که باعث می شود مردم توجه کنند. این رنگ تعادل کاملی بین یک ظاهر طبیعی و بدون حلقه اندام و یک رنگ خارق العاده باورنکردنی ایجاد می کند.

لنز تماسی رنگی آبی طوسی Grafite

Solotica Hidrocor Grafite ترکیبی از ترکیب آبی و خاکستری، رنگ چشم های خاکستری طبیعی را به نمایش می گذارد که بسیار نرم و دوست داشتنی به نظر می رسد. بدون حلقه دور خط ساخته شده است، این رنگ ترکیبی کامل از تن های سرد است که برای سبک هر کسی مناسب می باشد. برای داشتن یک رنگ منحصر به فرد که مطمئناً سر را به سمت خود می چرخاند، امروز گرافیت را امتحان کنید.

لنز تماسی رنگی زیتونی Ambar

این لنز سبز زیتونی پر زرق و برق دار که با رنگی بسیار زرد آمیخته می شود، توجه بیننده را به خود جلب می کند. رنگ های روشن تر چشم را به زیبایی برجسته می کند. این لنز بدون داشتن حلقه اندام، ظاهری لطیف تر و طبیعی تر به وجود می آورد.

لنز تماسی رنگی آبی روشن Topazio

چشم های آبی روشن و زیبا را با Solotica Hidrocor Topazio به دست آورید. این لنز با رنگی شاد و پرتحرک و بدون حلقه اندام، آنها را به رنگ زرد، محو می کنند و یکی از پرفروش ترین لنزهای تماسی از این سری هستند.

لنز تماسی رنگی یخی Ice

لنزهای تماسی رنگی فقط با سایه آبی یخی از مجموعه Solotica Hidrocor هیجان انگیزتر شده اند. یخ یک رنگ آبی روشن است که در نورپردازی خاصی تقریباً سفید به نظر می رسد، بدون حلقه اندام طراحی شده است. آنها برای كسانی كه از قبل چشمان روشن تری دارند بهتر عمل می كنند اما تقریباً در مورد هر كس می توانند سبكی جالب توجه ایجاد كنند. رنگ یخی رنگی دوست داشتنی است که به خوبی بین روزها در محل کار و شب های شیک در شهر گذر می کند.

لنزهای تماسی رنگی سری هیدروکور ریو سولوتیکا Hidrocor Rio

درست وقتی فکر کردید که نمی توانید بیشتر در مورد Solotica وسواس داشته باشید، مجموعه سالانه Hidrocor Rio راه اندازی شد. بدون داشتن حلقه دور خط و در ۴ رنگ متنوع، مجموعه ریو با زیبایی طبیعی Hidrocor با رنگ های پر جنب و جوش ریو مخلوط می شود. این مجموعه باعث شگفتی و الهام بخش خواهد شد زیرا رنگ های چشم شما را به رنگ های مختلف تیره های جنگلی و آسمان های آبی درخشان تبدیل می کنند.

لنز تماسی رنگی آبی سبز Ipaenma

Solotica Hidrocor Rio Ipaenma یک لنز با رنگ آبی روشن و سبز با ته مایه های زرد که هم خیره کننده و هم به طور شگفت آور طبیعی به نظر می رسد، یکی از پرفروش ترین لنز از این سری است. خود را در ساحل شنی ریو در قلب برزیل تصور کنید. شما می بینید که ترکیب آبی با زرد منجر به نشانه ای بازیگوش از سایه سبز می شود و به خودتان فکر کنید دنیا چقدر زیباست. Solotica بار دیگر با Ipanema یک برنده ایجاد کرده است و رنگی را ارائه می دهد که بر روی هر چهره ای زیبا به نظر می رسد.

لنز تماسی رنگی سبز Buzios

سبز همیشه به عنوان رنگ حسادت توصیف می شود و دوستان شما وقتی به شما نگاه می کنند حس حسادت در آنها به وجود می آید. این رنگ سایه ای خیره کننده از رنگ سبز با ته مایه های آهک، احساس می کنید در عمق جنگل برزیل هستید. مهم نیست که چه چیزی به چشم های طبیعی شما تابش می کند، می توانید Hidrocor Rio Buzios را استفاده کنید، زیرا هر سایه ای را با سهولت تعریف می کند.

لنز تماسی رنگی طوسی روشن Parati

این لنز برزیلی همچنان به ایجاد زیبایی هایی می پردازد که بر مردم در سراسر جهان تأثیر بگذارد و مجموعه جدید Solotica Hidrocor Rio نیز از این قاعده مستثنی نیست. زنان و مردان با داشتن سایه ای خاکستری روشن و غنی و درخشان، سرگرم کننده خواهند شد. اگر فکر می کنید لنزهای تماسی رنگی خسته کننده هستند، Hidrocor Rio Parati برای اثبات اشتباه شما اینجاست! این رنگ با تمام رنگ های پوست و رنگ مو به زیبایی جفت می شود.

لنز تماسی رنگی سبز Copacabana

لنز رنگی Copacabana خواص جادویی دارد، زیرا بسته به رنگ چشم طبیعی شما، این رنگ می تواند با ظرافت، تغییر ایجاد کند. برای کسانی که چشم های سبک تری دارند، Solotica Hidrocor Rio Copacabana آوای ترد زمستانی را نشان می دهد، در حالی که چشمان قهوه ای ممکن است به یک ظاهر تیره تر منجر شود. در هر صورت، این لنزهای تماسی رنگی مطمئناً در هر کشوری که شما آنها را استفاده می کنید، سر را به سمت خود میچرخاند.

پایان مقاله

لنزهای رنگی سولوتیکا، علاوه بر ارائه زیبایی به ظاهر شما، می تواند علائم انکساری شما اعم از نزدیک بینی، دوربینی و آستیگمات را درمان کند و دید بسیار واضحی را برای شما ایجاد کند. این لنزهای رنگی همانطور که در کالکشن بالا میبینید از رنگ های بسیار زیبایی تشکیل شده و می تواند انتظارات شما را در حد امکان فراهم کند. چنان چه قصد خرید لنزهای رنگی Solotica را دارید و میخواهید اطلاعات بیشتری از این برند به دست آورید می توانید با کارشناسان لنز تماسی دیالنز تماس حاصل فرمایید و انتخابی بی نظیر و ایده آل داشته باشید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب