سارا نصری 25 آذر ماه 1398 1,573

لنزهای تماسی رنگی Victoria

لنزهای تماسی رنگی ویکتوریا ساخت کشور کره جنوبی است که با تلاش های فراوان و پشتکار بسیار بالا، توانسته اند محبوبیت بسیار بالایی بین مصرف کنندگان لنز رنگی کسب کنند. لنزهای تماسی ویکتوریا یکی از برندهای لنز رنگی است که تنوع رنگی کمی دارد، اما از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و سعی می کند کاربران لنز تماسی را از خود راضی نگهدارد. این لنز متناسب با کیفیت بسیار بالایی که دارد، از قیمت بالایی برخوردار است، اما به دلیل ویژگی هایی که در زیر برایتان شرح می دهیم، نظر اکثر مصرف کنندگان لنز تماسی رنگی را به خود جلب کرده است.

ویژگی های لنز تماسی رنگی ویکتوریا

لنزهای تماسی ویکتوریا دارای طراحی نازکی هستند که می توانند خیلی راحت روی چشم قرار گیرند، به گونه ای که شما احساس نکنید جسمی روی چشم شما قرار گرفته است. لنزهای رنگی Victoria دارای مدت استفاده سالانه است، به طوری که شما می توانید با توجه کردن به نکات نگهداری از لنز، آن را به مدت ۱ سال به طور مداوم استفاده کنید. این لنزها دارای ۳۸% محتوای آب هستند که با فناوری هایدروژل و مواد سازنده Polymacon می تواند اکسیژن کافی را به سطح چشم برساند و رطوبت را حفظ کند.

برخی از این لنزها دارای طراحی های (دور خط و بدون دور) هستند که می توانند به درشتی و بزرگنمایی چشم کمک کنند و جلوه ای بسیار جذاب به شما ارائه دهد. لنزهای Victoria دارای ۳ سری از جمله: Dessi, Diva و Marron می باشد، رنگ هایی که برای شما در ادامه این متن توضیح داده شده تماما در ایران موجود بوده و شما می توانید به راحتی این رنگ ها را تهیه کنید و از تغییر چهره خود لذت ببرید.

لنزهای تماسی ویکتوریا دارای منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر است و از ضخامت قطر ۱۴٫۵ میلیمتر برخوردار می باشد و همچنین دارای بازه نمره بندی ۰٫۵۰- تا ۶٫۰۰- بوده که با اختلاف ۰٫۲۵ محاسبه می گردد. خوب است بدانید که ویژگی های ذکر شده، باعث محبوبیت این لنز بین کاربران شده و مصرف کنندگان زیادی را به خود جذب نموده است.

لنزهای تماسی رنگی سری Dessi

لنزهای تماسی دسی دارای رنگ های پرجنب و جوش و روشنی هستند که دارای حلقه دور خط مشکی هستند و می توانند به بزرگنمایی و جذابیت چشم کمک کنند. این لنزها دارای پوشش دهی بالایی هستند و می توانند رنگ طبیعی چشم را بپوشاند و ظاهری کاملا طبیعی به شما ارائه دهند.

لنز تماسی رنگی طوسی سبز Gray

این لنز رنگی دارای ترکیب رنگ خاکستری با ته مایه سبز است که با حلقه دور مشکی احاطه شده و چشم را حجیم تر و جسورانه نشان می دهد.

نز تماسی رنگی آبی Blue

این لنز از تن رنگ های آبی با ته مایه عسلی است که با داشتن دور خط مشکی محو به دور خود می تواند باعث درشت تر شدن و جذابیت چشم گردد.

لنز تماسی رنگی سبز Green

لنز تماسی گرین دسی از رنگ سبزآبی روشن ساخته شده و با وجود حلقه دور مشکی به دور خود، باعث بزرگنمایی و خیره کنندگی چشم شده است.

لنزهای تماسی رنگی سری Diva

لنزهای سری دیوا، دارای رنگ های روشن و پرزرق و برق هستند که می توانند به شما احساس جوانی و متفاوت بودن را القا کنند و با پوششی که دارند می توانند رنگ طبیعی چشم شما را بپوشانند تا شما ظاهری کاملا طبیعی و زیبا داشته باشید. این لنزها هم دور دار هستند و هم بدون دور که روی چشم بسیار شکیل قرار می گیرند و چشم را برجسته نشان می دهند.

لنز تماسی رنگی آبی Mavy

این لنز از رنگ آبی خالص است که با دور خطی به رنگ آبی تیره احاطه شده و باعث می شود ظاهری فریبنده و خیره کننده داشته باشید.

لنز تماسی رنگی عسلی زیتونی Gold

این لنز رنگی از سری دیوا ویکتوریا، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین لنز در بین سری ها است که از ترکیب رنگ های سبزعسلی با رگه های قهوه ای ساخته شده و با داشتن حلقه مشکی به دور خود می تواند چشم را زیبا تر و درشت تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی طوسی آبی April

این لنز تماسی رنگی، از تن رنگ های خاکستری تیره با رگه های آبی ترکیب شده است.

لنزهای تماسی رنگی سری Marron

لنزهای تماسی سری مارون، دارای رنگ های تیره و روشن است که می تواند چشمان تیره را به راحتی پوشش دهد و ظاهری طبیعی برای شما ایجاد کند. مارون ویکتوریا یکی از سری های محبوب این برند است که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

لنز تماسی رنگی عسلی Hazel

لنز تماسی هیزل مارون، یکی از پرطرفدارترین لنز از میان سری های ویکتوریا است. این لنز از رنگ های عسلی با رگه های قهوه ای ترکیب شده و با حلقه دور مشکی به دور خود، باعث بزرگنمایی و جذابیت چشم می شود.

لنز تماسی رنگی Green

لنز تماسی گرین مارون، از رنگ های سبز با رگه های قهوه ای ترکیب شده و با داشتن دور خط مشکی می تواند چشم را حجیم تر و خاص تر نشان دهد.

لنز تماسی رنگی Gray

این لنز رنگی از سری Marron، یک رنگ طوسی خالص است که با دور خط مشکی محو باعث بزرگی چشم و ظاهر طبیعی کاربر می شود.

لنز تماسی رنگی آبی Blue

لنز آبی مارون، از رنگ آبی روشن با تیره ترکیب شده و با حلقه دور مشکی کمرنگ باعث فرم دهی و درشت تر شدن چشم و خیره کنندگی ظاهر شده است.

در نهایت، لنزهای تماسی رنگی ویکتوریا یکی دیگر از لنزهای رنگی در بین لنزهای تماسی است که می تواند تفاوت و تغییر را در شما ایجاد کند. با وجود اینکه لنزهای ویکتوریا از تنوع رنگی بسیار پایینی برخوردار است، اما می تواند با همین کمیت رنگ ها، تغییر چشمگیر و اساسی در چهره شما به وجود آورد. اگر می خواهید از لنزهای تماسی رنگی Victoria استفاده کنید، میتوانید از پزشک مراقبت از چشم یا از کارشناسان دیالنز مشورت بگیرید تا بتوانید تصمیم درست و قطعی بگیرید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب