سارا نصری 19 اسفند ماه 1398 850

لنزهای تماسی سالانه چیست؟

لنزهای تماسی یکبار مصرف سالانه هر روز تا یک سال استفاده می شوند. این لنزها برای افرادی که دارای برنامه های پر مشغله هستند که نمی توانند هر روز یا هر ماه زحمت تعویض لنزهای خود را بکشند، طراحی شده اند.

آیا لنزهای تماسی می توانند یک سال دوام داشته باشند؟

لنزهای تماسی سالانه به شرط اینکه روزانه گذاشته شوند و شبانه برداشته شوند، یک سال دوام می آورند. اگر نمی دانید چگونه می توان لنزهای تماسی سالانه را نگهداری کرد، آنها دقیقاً مانند لنزهای تماسی یکبار مصرف ماهانه نگهداری می شوند. برای حفظ کیفیت آن، آنها را یک شبه در یک محلول چند منظوره تمیز کرده و آنها را در محفظه لنزهای تماسی نگهداری کنید.

لنزهای تماسی سالانه چقدر هستند؟

آنها تمایل دارند که ارزان تر از لنزهای تماسی روزانه و ماهانه کار کنند، زیرا یک جفت به شما داده می شود تا یک سال استفاده کنید، در مقایسه با لنزهای دیگر.

تفاوت لنزهای تماسی سالانه با ماهانه

هزینه، مزایای استفاده از لنزهای تماسی سالانه این است که در مقایسه با قیمت آنها ارزان تر از استفاده لنزهای روزانه یا ماهانه کار می کنند.

بهداشت، استفاده از لنزهای یکبار مصرف روزانه و لنزهای یکبار مصرف ماهانه می تواند یک روش بسیار سالم تر برای استفاده از لنزهای تماسی در مقایسه با لنزهای سالانه در نظر گرفته شود. از آنجا که دور انداختن لنزهای شما بعد از یک روز یا ۳۰ روز تجربه سایش لنزهای سالم تری را ارائه می دهد.

راحتی، شما می توانید همان سطح بالایی از آسایش را که از لنزهای ماهانه گرفته تا لنزهای سالانه دریافت می کنید، انتظار داشته باشید.

تعویض لنزهای سالانه

این لنزها، لنزهای نرم هستند که در دهه ۱۹۷۰ منتشر شد و سایر روش های نگهداری لنزهای نرم را پیش از این انجام داده اید. آنها هر سال نیاز به تمیز کردن و تعویض شبانه دارند.

استفاده از این لنزها اکنون بسیار نادر است و فقط برای بیمارانی که دامنه نسخه آنها خارج از پارامترهای سایر روشها است، اعمال می شود.

همراهان دیالنز، اگر توسط توضیحات بالا در مورد لنزهای تماسی سالانه، قصد خرید لنزهای طبی و طبی رنگی سالانه را دارید، بایستی بدانید که لنزهای تماسی سالانه علاوه بر تمیز کردن هرشب آنها، باید بعد از ۶ ماه استفاده، با قرص لنز تمیز شوند زیرا قرص لنز می تواند میکروارگانیسم های روی لنزها را به خوبی پاکسازی کند، تا توانایی ارائه دید واضح را به شما داشته باشند.

همچنین لنزهای سالانه متناسب با کیفیتی که در ساخت آنها به کار رفته، از قیمت بسیار مناسبی نسبت به لنزهای یکبار مصرف و ماهانه، برخوردار می باشند. چنان چه در تمیز کردن لنزهای تماسی کوشا باشید و به طور مرتب و اصولی آنها را ضد عفونی و نگهداری کنید، اطمینان حاصل کنید که عمر لنزهایتان را زیاد کردید و با اطمینان خاطر بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید و بینایی بسیار واضح و روشنی را دریافت کنید.

اگر هنوز هم سوالی در مورد لنزهای تماسی سالانه دارید، می توانید با کارشناسان لنز تماسی دیالنز، تماس حاصل فرمایید و انتخابی دقیق برای خرید لنز داشته باشید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب