مجله الکترونیکی دیالنز 08 اردیبهشت ماه 1400 2,152

مایع شستشوی لنز آی سی ویژن به صرفه ترین مایع لنز با کیفیت

امروز اینجاییم تا به شما یکی از بهترین مایع لنزهای معروف و به صرفه را معرفی کنیم، بسیاری از مصرف کنندگان خواستار این بودند که بدانند مایع شستشوی لنز آی سی ویژن چیست، چه کشوری این مایع لنز را تولید کرده و اینکه آیا مورد اطمینان برای استفاده هست یا خیر! برای این منظور در ادامه با ما مانند همیشه همراه باشید.

تاریخچه مایع لنز آی سی ویژن

مایع شستشوی لنز آی سی ویژن، در مارس 1999 در کشور هلند تولید و به بازار عرضه شده است، این کمپانی، یک شرکت نوری پزشکی با محوریت تحقیقات است که انواع مختلفی از محصولات با فناوری نوآورانه و طراحی پیشرفته را ارائه می دهد. این مجموعه بیشتر دانش خود را در زمینه فناوری لنزهای تماسی نرم به مراقبت های پزشکی و بینایی گسترش داده است و همچنین به یکی از پیشرفته ترین ارائه دهنده های مستقل محصولات نوری و تماسی در جهان تبدیل شده است.

ماموریت آنها

نوآوری: برای ایجاد بهترین محصول واجد شرایط و مورد تقاضای بازار با فناوری نوآورانه.

خلاقیت: برای تولید لنزهای ایمن و راحت با قابلیت عالی در طراحی و تکنیک.

سرعت: برای اطمینان از رابطه همکاری پایدار با زمان تحویل سریع.

انعطاف پذیری: برای پاسخگویی به تقاضای بازار با بازده بالا و انتخاب های مختلف محصولات.

محلول لنز تماسی آی سی ویژن

مایع شستشوی لنز آی سی ویژن، یکی از با کیفیت ترین و بهترین محلول لنز در بازار جهانی محسوب شده است. این محلول، باعث تمیزی، ضد عفونی کننده است که علاوه بر این، باعث جلوگیری از ورود هرگونه باکتری و جرم داخل چشم های شما نیز می شود. این مایع لنز، برای چشم های حساس و خشک ایده آل بوده و می تواند رطوبت را داخل چشمان حفظ کند از این رو میتوانید با اطمینان خاطر برای مدت طولانی از لنزهای خود استفاده کنید.

مزایای استفاده مایع لنز آی سی ویژن

محلول شستشوی لنز آی سی ویژن باعث تمیز نگهداشتن لنز شده و راحتی را برای شما تامین می کند. این محلول به دلیل داشتن موادی شبیه به اشک طبیعی انسان، باعث ایجاد سلامت چشم و ایمنی آن می شود. این محلول به عنوان یک ضدعفونی کننده خیلی عالی عمل می کند و باعث می شود که گرد و غبار در چشمان شما نفوذ نداشته باشد.

راهنمای خرید مایع لنز آی سی ویژن

محلول شستشوی آی سی ویژن در بازار ایران بسیار فراوان بوده اما به دلیل متنوع بودن قیمت در هر فروشگاه به گونه ای مختلف به فروش می رسد، مجموعه دیالنز محلول شستشوی لنز آی سی ویژن را با بهترین قیمت در ویترین فروشگاه خود قرار داده تا مصرف کنندگان بتوانند مناسب با هر بودجه ای خرید خود را انجام دهند.

مایع لنز آی سی ویژن برای همه لنزها مناسب است؟

بله، مایع لنز آی سی ویژن با کیفیت ساخت و متریالی که دارد، برای هر نوع لنز تماسی مناسب بوده و می تواند به طور شگفت انگیزی، رطوبت لازم را برای کاربران در طول روز حفظ کند و از خشکی چشم جلوگیری کند.

خرید اینترنتی مایع لنز آی سی ویژن

مجموعه دیالنز، یکی از فروشگاه های اینترنتی بسیار بزرگ در فروش لنزهای تماسی و همچنین محلول های شستشوی لنز با بهترین قیمت نیز می باشد. امروزه به دلیل همه گیر شدن بیماری ویروس کرونا، بسیاری از کاربران قادر به خروج از خانه نیستند به همین علت خرید اینترنتی را ترجیح می دهند. مجموعه آنلاین دیالنز این خدمات را به مشریان خود می دهد که علاوه بر خرید مایع لنز آی سی ویژن، تمامی سفارشات شما را با ضدعفونی کننده 100درصد، به دست شما می رساند.

کلام پایانی

همانطور که گفتیم محلول لنز آی سی ویژن یکی از پرفروش ترین و بهترین مایع لنزهای موجود در بازار ایران می باشد. همچنین این مایع لنز بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و بهترین کاربرد را برای شما خواهد داشت. در نهایت برای خرید مایع لنز آی سی ویژن و اطلاع از قیمت محلول لنز آی سی ویژن می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره رایگان، خرید به صرفه ای را تجربه کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب