مجله الکترونیکی دیالنز 04 تیر ماه 1401 646

مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم برای از بین بردن گودی و سیاهی دور چشم و چین و چروک زیر چشم ها و اطراف آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این چین و چروک ها وگودی ها باعث ایجاد چهره ای پیر و غمگین میشود، اما نگران نباشید شما میتوانید با مشورت یک متخصص حرفه ای شادابی و سلامت را به چهره خودتون برگردونید!

تزریق ژل روشی ایمن، موثر و بدون دردسر برای جوانسازی پوست است. این روش کم‌تهاجمی و مقرون به صرفه، نیازی به بی‌هوشی عمومی نداشته و دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری بسیار آسانی دارد. به عنوان متقاضی تزریق ژل باید از وقایع و مراقبت‌های بعد از تزریق ژل اطلاع داشته باشید. اگر تزریق ژل کرده‌اید یا قصد انجام آن را دارید، خواندن این مقاله از مجله الکترونیکی دیالنز را به شما توصیه می‌کنیم.

تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم : افزایش سن یا محافظ نکردن از پوست باعث می شود پوست شادابی و طراوت خود را از دست بدهد و باعث کاهش حجم عضله های صورت ، چین و چروک ،  شل شدن و افتادگی پوست نیز می شود .

افراد به خصوص بانوان نگران این تغییرات هستند و دوس دارند در سنین بالا نیز چهره ای جوان ، شاداب و زیبا داشته باشند ، امروزه راه هایی چون فیلر ، تزریق ژل و بوتاکس می تواند به نگرانی هایی که در مورد پوست وجود دارد پایان بدهد و با استفاده از این روش ها می توان باعث ترمیم بافت های پوست شد و زیبایی و شادابی دوباره را به چهره بازگرداند.

گودی زیر چشم باعث می شود چشم های فرد خسته و پیر به نظر برسد با تزریق ژل زیر چشم می توان گودی زیر چشم را رفع کرد و ظاهری زیباتر برای چشم به وجود آورد.

مزایا و فواید تزریق ژل زیر چشم

مراقبت های بعد از تزریق ژل

پس از تزریق ژل زیر چشم، برای اینکه شاهد بهترین نتایج با ماندگاری بالا باشید؛ رعایت برخی نکات ساده الزامی است. این موارد و نکات عبارتند از:

  1. عدم استفاده از داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شوند. زیرا باعث بروز کبودی و یا شدت آن خواهند شد.
  2. می توانید از داروهای ضد التهاب پس از تزریق فیلر زیر چشم استفاده نمایید.
  3. در محل تزریق هر ده دقیقه کمپرس یخ قرار دهید.
  4. در دو شب پس از تزریق ژل زیر چشم بهتر است زیر سر خود را با بالش اضافه بلندتر از شبهای دیگر قرار دهید.
  5. از قرار گرفتن در محیط های گرم و در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید .
  6. بعد از اتمام تزریق فیلر، همچنان تا مدتی نباید به سراغ دخانیات و مشروبات الکلی بروید.
  7. حتما روزانه مقدار کافی آب بنوشید. این مسئله برای افزایش ماندگاری تزریق ژل، اهمیت بسیار زیادی دارد.
  8. فشار آوردن زیر چشم، خاراندن و ماساژ دادن آن ممنوع است. در زمان خوابیدن نیز احتیاط کنید.
  9. تا زمانی که پزشک اجازه نداده است، انجام فعالیت های سنگین و ورزش را شروع نکنید.
  10. صورت را با مایع شوینده مخصوص تزریق ژل بشویید تا از عفونت جلوگیری کرده و از طرفی تاثیر منفی بر ماندگاری اثر ژل نداشته باشد.

چه کسانی نمی توانند عمل تزریق فیلر را انجام دهند؟

روش تزریق فیلر یکی از آسان‌ترین و کم‌خطرترین روش‌های زیباسازی است. به همین دلیل اغلب افراد می‌توانند در صورت نیاز از مزایای این روش بهره ببرند. افرادی که به طور مادرزاد زیر چشم گودی دارند و یا به دلیل کاهش وزن یا افزایش سن دچار گودی زیر چشم شده‌اند؛ همچنین کسانی که در اثر بیماری‌های خاص چنین اتفاقی برای آن‌ها افتاده، می‌توانند برای درمان از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنند. اما در حالت کلی توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام عمل تزریق فیلر خودداری کنند:

  1. زنان باردار و شیرده
  2. افراد زیر ۱۸ سال
  3. افراد با بیماری‌های خودایمنی بدن
  4. بیماران دیابتی
  5. افراد با زمینه حساسیت‌های شدید

برای اینکه با اطمینان بیشتری از مزایای این روش زیباسازی و جوان‌سازی بهره ببرید بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، با پزشک متخصص خود در این زمینه مشورت کنید تا مشخص شود آیا کاندید مناسبی برای تزریق ژل هستید یا خیر. به همین دلیل است که اکیدا توصیه می‌کنیم از انجام این عمل در آرایشگاه‌ها خودداری نمایید چون آرایشگر هیچ اطلاعات تخصصی در این زمینه ندارد و مکن است به سلامتی شما آسیب وارد شود.

آیا مراقبت های بعد از تزریق ژل زیر چشم ضروری است؟

برای اینکه کاندید ‌های تزریق ژل زیر چشم بتوانند به نتیجه ‌ایده‌آل خود بدون بروز عوارض جانبی آزاردهنده و خسته‌کننده برسند رعایت برخی مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم ضروری است به طوری که می‌توان گفت اگر مراقبت‌های لازم رعایت نشوند فرد نمی‌تواند انتظار رسیدن به نتیجه دلخواه خود را داشته باشد. از عوارض جانبی ناشی از تزریق ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کبودی و یا خونریزی در محل تزریق شده
  2. عفونت
  3. واکنش آلرژیک به فیلر
  4. ناهمواری پس از تزریق ژل
  5. درد
  6. سردرد
  7. خارش
  8. تورم

با رعایت مراقبت ‌های لازم بعد از تزریق ژل زیر چشم احتمال بروز این عوارض به حداقل رسیده و در صورت مشاهده عارضه‌ای، مشکل در مدت زمان بسیار کوتاه برطرف خواهد شد.

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز می باشند.

تمامی لنزهای رنگی، طبی رنگی و طبی در فروشگاه دیالنز از مجوزهای جهانی و بهداشتی برخوردار هستند .

هدف ما تنها فروش لنز نمی باشد. توجه به کیفیت و راحتی مشتریان مهم ترین و اصلی ترین رسالت مجموعه ما می باشد.به همین دلیل تنها برندهای معتبر و مورد تایید دنیا در این فروشگاه موجود می باشد و از فروش برندهای متفرقه که تنها جنبه اقتصادی دارند اجتناب نموده ایم.

برای خرید مطمئن تر و اطلاع از نمره و سایز چشم خود می توانید از راه های ارتباطی مندرج در سایت با اپتومتریست و مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

برای دیدن تمام لنز رنگی و لنز طبی رنگی می توانید با لمس کردن لینک ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آن را سفارش دهید.

همچنین افرادی که دارای چشم های ضعیف و نمره دار هستند می توانند با ارسال نسخه و یا انتخاب نمره چشم خود در بخش خرید لنز،  سفارش خود را نهایی نمایند.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب