سارا نصری 26 فروردین ماه 1399 914

مطابقت لنز رنگی با رنگ مو

به فکر گرفتن لنزهای تماسی رنگی هستید؟ ما کمک خواهیم کرد تا با استفاده از این راهنمای مفید در مورد چگونگی مطابقت کامل رنگ چشم با موهایتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

لنزهای تماسی رنگی خوب را احساس کنید، طیف گسترده ای از لنزهای تماسی رنگی از مارک های پیشرو مانند Comfi ، FreshLook ، Acuvue ، Air Optix ، SofLens و Expressions Colors را در اختیار شما قرار می دهیم. علاوه بر این، دامنه ما همچنین به شما امکان می دهد در صورت نیاز به لنزهای تماسی رنگی بدون نسخه، در صورت نیاز به کالاهای کاملاً آرایشی، استفاده کنید.

لنز تماسی رنگی comfi Colors 1 Day

این لنز رنگی گزینه سایش روزانه ای فوق العاده راحت را ارائه می دهد که به گونه ای طراحی شده است که به طور طبیعی باعث افزایش رنگ چشم شما می شود، حتی می توانید هر پنج رنگ موجود در بسته Comfi را امتحان کنید.

لنزهای تماسی رنگی Air Optix Colors و FreshLook

لنزهای تماسی مانند Air Optix Colors و FreshLook Colorblends دارای ویژگی های منحصر به فرد ترکیب رنگ هستند که باعث افزایش رنگ چشم شما می شوند، در حالی که با شیب رنگ طبیعی چشم شما مطابقت دارد. این یک انتقال رنگ ظریف و طبیعی به نظر می رسد.

برای داشتن ظاهری بیشتر، ممکن است بخواهید از لنزهای رنگی مانند FreshLook Colors یا Expressions Colors استفاده کنید، که یک تغییر جسورانه و رنگ مات را ایجاد می کنند تا چشمان شما پررنگ تر شود.

با داشتن لنزهای تماسی رنگی، در اصل می توانید رنگ چشم خود را برای تکمیل ظاهر خود انتخاب کنید. به همین دلیل است که لنزهای تماسی خوب احساساتی را ایجاد کرده اند که این لنزها با کدام رنگ مو به خوبی کار می کنند.

کدام لنزهای تماسی رنگی برای موهای بلوند مناسب هستند؟

موهای بلوند در واقع متناسب با انواع زیادی از رنگ چشم است و به سایه چشم کمک می کند حتی پر جنب و جوش تر به نظر برسد.

معروف ترین، بهترین رنگ مو برای چشم های آبی معمولاً بلوند است. هر دو لنز تماسی و آبی تیره به نظر می رسد در مقابل زمینه موهای بلوند قابل توجه هستند. چشمان آبی همیشه یک ویژگی محبوب است، در حالی که این ترکیب یکی از مواردی است که باعث حسادت فراوان می شود.

لنزهای تماسی سبز روشن رنگ دیگری است که مناسب موهای بلوند است و ظاهری سبک تر به خصوص با پوست کمرنگ یا سبزه ایجاد می کند. این ظاهر بهتر است با یک رنگ سبز تازه و نه سایه ای عمیق تر ایجاد شود. یک گزینه جایگزین می تواند لنزهای تماسی بنفش باشد، زیرا این رنگ غیرمعمول به ظاهر زیبا و کمی عرفانی منجر می شود که مطمئناً اظهاراتی را ایجاد می کند و سرها را به سمت خود می چرخاند.

کدام لنزهای تماسی رنگی برای موهای قرمز مناسب هستند؟

احتمالاً بهترین رنگ مو برای لنزهای سبز چشم و لنزهای تماسی سبز باید قرمز باشد. تضاد بین دو سایه الکتریکی است و واقعاً به جسور بودن چشم شما کمک می کند. هر سایه ای از رنگ سبز با موهای قرمز به ظاهر شما جذابیت می بخشد.

در حالی که رنگ های تیره بیشتر مناسب موهای قرمز روشن تر هستند، و سبز روشن با بهترین سایه های قرمز رنگ در بهترین حالت است. از طرف دیگر، اگر رنگ سبز واقعاً مدنظر شما نباشد، آبی نیز انتخاب خوبی است و هنوز تضاد چشمگیری را ارائه می دهد.

کدام لنزهای تماسی رنگی برای موهای قهوه ای مناسب هستند؟

در حالی که بسیاری از نکاتی که به شما گفته ایم شامل رنگ های متضاد است، بهترین رنگ مو برای چشم های قهوه ای باید موهای قهوه ای باشد. سایه های قهوه ای با هم کار می کنند تا ظاهری طبیعی و مؤثر داشته باشند. با کمال تعجب، این ظاهر طبیعی هنگام استفاده از لنزهای تماسی فندق نیز ایجاد می شود.

بهترین رنگ مو برای چشم های فندقی بدون شک هر سایه تیره ای از سبزه یا سیاه است، زیرا بر رنگ های گرم ظاهری خیره کننده به وجود می آورد. همچنین گزینه های بسیار روشن و ایجاد ترکیب غیرمعمول تر موهای قهوه ای و چشم های آبی نیز وجود دارد.

کدام لنزهای تماسی رنگی برای موهای تیره مناسب هستند؟

درست مانند موهای بلوند، موهای سیاه تقریباً پشت پرده ای مناسب برای هر رنگ چشم است که سایه آن بدون توجه به رنگ به ایجاد ویژگی چشم شما کمک می کند. یک ترکیب فوق العاده چشم های بنفش با موهای سیاه است، زیرا آنها با چنین روشی منحصر به فرد ایستادگی می کنند.

لنزهای رنگی آبی و سبز می توانند جلوه ای مشابه ایجاد کنند و گزینه های رایجی برای موهای سیاه هستند، در حالی که لنزهای تماسی بسیار تیره، ظاهری منسجم ایجاد می کنند که بسیار مرموز است.

در پایان

هر رنگی که انتخاب کنید، اطمینان حاصل کنید که چشمانتان آزمایش شده و در صورت نیاز به نسخه از پزشک خود نیاز دارید. به این ترتیب می دانید که آیا لنزهای رنگی برای چشمان شما مناسب هستند یا اگر لنزهای تماسی طبی رنگی را انتخاب می کنید، قبل از خرید از ما، الزامات بصری دقیق خود را خواهید دانست.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب