سارا نصری 30 مهر ماه 1398 3,401

نحوه انتخاب رنگ قاب عینک مناسب

رنگ قاب عینک شما می تواند تفاوت زیادی در ظاهر کلی شما ایجاد کند. هنگام انتخاب یک جفت فریم، بسته به تاثیری که می خواهید ایجاد کنید، به دنبال یافتن سبکی باشید که یا تکمیل یا متناقض با رنگ مو، رنگ چشم و تن پوست شما باشد. قاب های خنثی مانند سیاه، قهوه ای و لاکپشتی دارای کیفیت همه کاره هستند.

تطبیق رنگ قاب های عینک با رنگ چشم

هنگامی که تصمیم می گیرید رنگ قاب های عینک با رنگ چشم شما به چه شکلی بهتر است، از خود بپرسید که آیا به دنبال متنوع بودن آن هستید یا خیر. برای داشتن ظاهری مطیع و کم ارزش، فریم هایی را به رنگی انتخاب کنید که با تن های خنثی در چشمان شما، مانند قهوه ای، بژ یا مشکی مطابقت داشته باشد.

چشم های خاکستری

فریم های رنگارنگ را انتخاب کنید تا یک ظاهر روشن به شما ببخشد. از آنجا که خاکستری در حال حاضر یک تن خنثی است، تقریباً هر رنگ روشن با چشمان خاکستری کار می کند.

چشم های قهوه ای

هر رنگی با چشم های قهوه ای یا کهربا، از مشکی کلاسیک گرفته تا رنگ های روشن تر، عالی به نظر می رسند. اگر می خواهید جسورانه باشید، یک رنگ جسورانه را انتخاب کنید که با قهوه ای و کهربا در تضاد است، مانند سبز روشن یا آبی خنک.

چشم های آبی

از نظر ظاهری جسورانه، پرتقالی (رنگ مکمل به رنگ آبی) واقعاً چشم شما را به خود می گیرد. رنگ های طبیعی مانند لاک پشتی و عینک قهوه ای نیز با چشمان آبی خوب به نظر می رسند.

چشم های سبز

قرمز یک رنگ مکمل به رنگ سبز است و کنتراست پر جنب و جوش را به همراه خواهد دارد. قاب های طلایی یا بنفش نیز جلوه ای مشابه و چشمگیر خواهند داشت.
قهوه ای یا رنگ های خاکی دیگر را در نظر بگیرید. این رنگ فریم های فرسوده، همیشه با چشمان سبز جذاب به نظر می رسند.

چشم های عسلی

به نظر می رسد چشمان فندق از قهوه ای به سبز تغییر می کنند، بنابراین انتخاب قاب های سبز یا قهوه ای هم کنتراست و هماهنگی را فراهم می کند. قاب های کهربا نیز یک انتخاب تملق گرا هستند.

تطبیق رنگ قاب های عینک با رنگ مو

مو با توجه به قوانین مشابه با چشم های شما بازی می کند: فریم های شما می توانند یک ظاهر ظریف یا ظاهری برجسته به ظاهر کلی شما بدهند. در انتخاب عینک بر اساس رنگ موی شما چند نکته متفاوت وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید.

موهای مشکی

قاب های تیره مانند مشکی یا لاک پشتی به خصوص با موهای سیاه براق، عالی به نظر می رسند، زیرا به ایجاد جلوه ای هماهنگ و پیچیده کمک می کنند. از طرف دیگر، رنگ های روشن تر تضاد تندی به ارمغان می آورند.

موهای خاکستری

موهای سفید یا خاکستری پالت نهایی خنثی را فراهم می کند و آن را به رنگ موی عالی برای هر کسی که دوست دارد با ظاهری متفاوت آزمایش کند، تبدیل می کند. قاب های خنثی به راحتی شیک به نظر می رسند.

موهای قرمز

موهای قرمز به خصوص با قاب های جسورانه پر جنب و جوش به نظر می رسند. می توانید با رنگ های غنی و جواهرات رنگی آزمایش کنید، یا برای ظاهری مرسوم تر، با فریم های تیره تر ظاهری متفاوت ایجاد کنید.

موهای قهوه ای با رنگ قرمز

اگر موهای قهوه ای با رنگ قرمز دارید، با قاب های لاک پشتی و رنگ های دیگر که دارای رنگ های گرم و خاکی هستند، مانند عنبر یا سبز تیره، کاملاً مناسب هستید.

موهای قهوه ای با موهای بلوند، خاکستر

اگر موهای قهوه ای شما باریک و کم رنگ است، فریم های تیره، به خصوص رنگ های سیاه، تعادل رنگ های عمیق و سبک را در نمای کلی شما تکمیل می کنند. همچنین می توانید با هماهنگی با سایه های کم رنگ در موهای خود و آزمایش عینک های کم نور مانند فریم های روشن یا رنگ های روشن دیگر جذاب شوید.

موهای بلوند

اگر رنگ های تیره ای در موهای بلوند دارید و می خواهید ظاهری خنثی به دست آورید، فریم هایی با رنگ های گرم مانند لاک پشتی، بژ یا قهوه ای تیره را انتخاب کنید.
افرادی که موهای بلوند خاکستری یا پلاتینی دارند، به خصوص با سایر رنگ های روشن، چشمگیر به نظر می رسند، که تضادی سرگرم کننده در برابر موهای سبک ایجاد می کنند.

تطبیق رنگ قاب عینک با رنگ پوست

بسته به اینکه رنگ پوست شما به خصوص گرم و یا خنک باشد، ممکن است رنگ های خاص فریم ها ظاهر کلی شما را تکمیل کنند.

رنگ خنک پوست

با توجه به داشتن رنگ صورتی، انواع پوست های خنک و مناسب با قاب هایی با رنگی مانند آبی، نقره ای، خاکستری، سبز و شفاف ایده آل به نظر می رسند. فریم های تمام سیاه ممکن است خیلی خشن باشند اما وقتی با یک الگوی ظریف و یا رنگ دیگری تراز شوند، عالی به نظر می رسند.

تن خنثی پوست

انواع پوست خنثی، با ترکیبی از رنگ های تیره صورتی و طلایی، باعث جذابیت شما می شود. اگر می خواهید جسورانه به نظر برسید، آن را با نمونه رنگ لاک پشتی خنثی کنید، یا با هر تعداد سایه ای جالب امتحان کنید.

تن پوست گرم

با رنگ طلایی برجسته، انواع پوست های گرم با قاب های مشابه گرم به نظر می رسند. لاک پشتی، قهوه ای، قرمز، نارنجی، طلایی، زرد و همچنین با جسارت رنگ مشکی، عالی به نظر می رسند.

عینک بعدی خود را با روشنی بخرید!

پس از یادگیری چگونگی خرید عینک، از پیشنهادات و گزینه های نامحدود عینک، در هر رنگ و شکل استفاده کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب