مجله الکترونیکی دیالنز 30 مهر ماه 1400 773

نکات مهم در هنگام خرید لنز رنگی دسیو

اگر میخواهید رنگ چشمان خود را تغییر دهید ، انتخاب لنز رنگی دسیو یک انتخاب مناسب و ایده آل است . این لنز محصول کشور ایتالیا می باشد و یکی از معروف ترین و بهترین لنزهای رنگی موجد در بازار است .

در ادامه با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید تا در مورد مشخصات و مزایای لنز رنگی دسیو اطلاعاتی را کسب نمایید تا برای خرید لنز رنگی دسیو اقدام نمایید .

در ابتدا به اطلاع شما همراهان دیالنزی می رسانم که لنز رنگی دسیو، یکی از لنزهای وارد شده توسط دیالنز است . این لنز رنگی ، از ویژگی های متعددی برخوردار است که توانسته در مدت کمی از جلب نظرات بی شماری برخوردار شود.

لنز رنگی دسیو

لنز رنگی دسیو طیف گسترده ای از رنگ های زیبا را در کالکشن خود قرار داده تا بتواند نیازهای بازار و سلیقه های مختلف متقاضیان استفاده از لنز را پاسخ دهد .

لنزهای دسیو دارای طراحی بسیار ویژه و خاص می باشد، که در هیچ برند دیگری از لنزها موجود در بازار وجود ندارد.

این لنز با وجود اینکه در انواع رنگ ها و طراح های مختلف در بازار وجود دارد، ولی برای افراد که از آن استفاده می کنند، کاملا رنگ چشم طبیعی به وجود می آورد و کسی متوجه استفاده از لنز نمی شود.

لنزهای دسیو هم بصورت رنگی و بصورت آرایشی و زیبایی و هم از نوع طبی رنگی بصورت دیوپتر برای نزدیک بینی و دوربینی عرضه می شود. همچنین شرکت دسیو یکی از مارک های معتبر و جزء معدود شرکت های ارائه کننده لنزهای آستیگماتیسم رنگی در سراسر جهان می باشد.

لنزهای تماسی دسیو دارای ۴ سری رنگ شامل Attitude، Coffee، SENSUAL و GREY است  که هر کدام جذابیت و زیبایی خاصی را برای چشمان شما به ارمغان می آورد. همچنین قادر است چشم های تیره را به رنگ روشن درآورد .

مزایای استفاده از لنز رنگی دسیو

- لنز دسیو سوزش و قرمزی چشم را به هنگام استفاده نخواهد داشت

- ماده سازنده آن (Polymacon) که مورد تایید FDA آمریکا می باشد

- لنز های طبی دسیو حالتی بسیار طبیعی دارند، بسیار نرم و سبک هستند و چشم ها را اذیت نمی کنند .

به دلیل اینکه در ساخت این لنز از ماده Polymacon استفاده شده است، این لنزها بسیار راحت بوده و مناسب برای هر نوع چشمی می باشد.

دلیل محبوبیت لنز دسیو در بین مشتریان ایرانی، علاوه بر راحتی، تغییر رنگ مناسبی است که لنز دسیو در چشم ایجاد می‌کند. بیشتر مشتریان ایرانی به دلیل اینکه چشمانی در طیف رنگی قهوه‌­ای دارند، لنز رنگی بر روی چشم­شان بخوبی دیده نمی‌­شود.

لنزهای رنگی دسیو و لنز طبی رنگی دسیو تغییر رنگی مناسبی در چشم مشتریانی که چشمان تیره دارند ایجاد خواهد کرد.

لنز دسیو هم بصورت بدون نمره و هم بصورت نمره دار قابل تهیه است ،لنز دسیو معمولا تا نمره 6 است یعنی بصورت لنز طبی رنگی دسیو نیز در بازار موجود است.

- ابعاد لنزهای دسیو برای قرنیه چشم ما ایرانیان به ویژه چشم های متوسط و درشت بسیار مناسب است.

مشخصات لنزهای رنگی دسیو

لنز رنگی دسیو از ماده Polymacon ساخته شده است، که مورد تایید سازمان FDA آمریکا می باشد. محبوب ترین رنگ های این لنز رنگی عبارتند از: کرمی بژ، اسموکی گری، آبی یخی (ایس بلو)، رنگ آبی اقیانوسی، قهوه ای کارامل، سفید یخی رنگ، سبز عسلی و فروسنت گرین می باشد، که در مجموع هشت رنگ محبوب را شکل می دهد.

لنزهای رنگی این سری از دسیو، دارای محتوای اب ۳۸ درصد هستند و از مواد سازنده Polymacon ساخته شده اند. این لنزها قابل استفاده برای مدت ۳ماه است و شما می توانید تا ۹۰ روز متوالی از آن استفاده کنید. لنزهای رنگی سری اتیوتو دسیو، دارای تکنولوژی Cast molding بوده و از قطر ضخامت ۱۴٫۲ و منحنی پایه ۸٫۷ تعبیه شده اند و برای کسانی که چشمانی متوسط دارند بسیار ایده آل و بی نظیر است.خاصیت مهم لنز رنگی دسیو حفظ رطوبت و تنفس چشم است که برای چشمان حساس بسیار ایده آل می باشد .

برخی از لنزهای پرطرفدار دسیو

اگر چه اکثر محصولات و لنزهای رنگی دسیو دارای طرفداران زیادی می باشد، با این حال برخی از این لنزها در مقایسه با لنزهای دیگر از محبوبیت و استقبال بیشتری مواجه شده اند که عبارتند از:

رنگ خاکستری روشن 

تنها رنگی که میتواند ظرافت خاصی را که باعث بوجود آمدن نوازش ملایمی از نگاه شما می شود به شما هدیه دهد. نگاهی نرم و جذاب که مقاومت در برابر آن غیر ممکن است.رنگ کرمی بژ از دسته لنزهای زیبایی گرم به حساب می آید که نوع رنگی فصلی آن در فروشگاه دیالنز موجود می باشد.

آبی یخی دسیو

لنز دسیو آبی یخی از رنگ های بسیار خاص برند محبوب دسیو میباشد. این لنز دارای تنوع رنگ جالبی است که جلوه دو چندانی به چشمان شما میبخشد. لنز دسیو آبی یخی در داخلی چشم بسیار راحت بوده و هنگام استفاده از آنها به هیچ عنوان احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. این لنز با انواع آرایش چشم تطبیق دارد و میتواند به خوبی آنها را ست کنید. رنگ یخی دسیو رنگ روشن تره این برند میباشد.

لنز کرمی بژ

این رنگ لنز دسیو میتواند چشم های خیلی تیره را روشن و چشمانی که رنگ روشنی دارند را براق تر نمایش دهد. لنزهای شرکت دسیو بر این اساس طراحی شده اند که با رنگ چشمان شما مخلوط شوند تا جلوه ای طبیعی تر به چشمان شما بدهند. در نتیجه ، تاثیر رنگ لنز گذاشته شده بر روی چشمان شما شدیدا به رنگ چشمان شما وابسته است.

کلام آخر

دلیل محبوبیت لنز دسیو در بین مشتریان ایرانی، علاوه بر راحتی، تغییر رنگ مناسبی است که لنز دسیو در چشم ایجاد می کند. بیشتر مشتریان ایرانی به دلیل اینکه چشمانی در طیف رنگی قهوه ای دارند، لنز رنگی بر روی چشم شان بخوبی دیده نمی شود ولی در قسمت لنزهای دسیو می تواند حتی تاثیر رنگ لنز بر روی رنگ چشم خود را ببینید و با چشم باز رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بایستی بدانید لنزهای تماسی رنگی دسیو علاوه بر ایجاد زیبایی می تواند در درمان خطاهای انکساری که شامل نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم است، نقش به سزایی داشته باشد. چنان چه قصد خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لنزهای رنگی دسیو را دارید میتوانید با کارشناسان لنزهای تماسی دیالنز مشورت کنید و در انتخاب خود اطمینان حاصل فرمایید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب