مجله الکترونیکی دیالنز 26 دی ماه 1400 780

نکات مهم در هنگام خرید لنز رنگی دیاموند(Diamond)

لنز رنگی دیاموند محصول کشور کره جنوبی می باشند .این برند لنزیکی از صدها برندی است که می توانید برای برای داشتن چشمان رنگی و زیبا از آن استفاده کنید .  ما در این مقاله از مجله الکترونیکی دیالنز قصد داریم تمامی اطلاعات لازم در مورد لنز دیاموند (Diamond) را بازگو کنیم تا افرادی که قصد خرید این برند از لنز را دارند با توجه به مشخصات آن در خرید خود راحت بوده و خریدی مطمئن را تجربه نمایند . پس در ادامه با ما همراه باشید ...

برخی از افراد تصور میکنند استفاده از لنزهای رنگی خطراتی را برای چشم فراهم می آورد . اما لنزهای رنگی مانند دیگر لنزهای طبی از ایمنی بالایی برخوردار بوده و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند.

لنزهای رنگی توسط تکنولوژی خاصی ساخته شده اند که باعث می شود قسمت رنگی آن هیچ گونه تماسی با چشم نداشته باشد . بنابراین این لنزها خطری برای چشم ندارند . البته نحوه استفاده و نگهداری از لنز در حفظ سلامت چشم با اهمیت است . مثلا اینکه برای شست شوی لنز حتما از مایع لنز با کیفیت استفاده شود و یا لنزها را نباید برای مدت طولانی و به طور مداوم در چشم نگه داشت و دیگر اینکه هنگام خواب حتما لنزها را از چشم بیرون آورید .

لنزها از نظر دوره مصرف متفاوت هستند . لنزهای رنگی دیاموند موجود در فروشگاه دیالنز دارای دوره مصرفی فصلی هستند و با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی قادر هستید به مدت 3 ماه این لنزها را مورد استفاده قرار دهید . البته لنزهای دارای دوره مصرف سالانه و روزانه نیز در بازار موجود هستند .

لنز رنگی روزانه یک لنز یکبار مصرف است که فقط یک روز می توانید چشمانی رنگی و زیبا داشتخ باشید . اگر بخواهید برای مدت طولانی چشمانی رنگی داشته باشید ، بهتر است لنز رنگی سالانه خریداری کنید .

لنز رنگی دیاموند (Diamond)

یکی از پارامترهای مهمی که در هنگام خرید لنز تماسی چه خرید لنز طبی و یا خرید لنز رنگی باید به آن توجه داشته باشید ؛ قطر و انحنای لنز است . لنز رنگی دیاموند لنزی با قطر 14.2 میلیمتر و انحنای لنز 8.6 میلیمتر می باشد . برای اینکه اطمینان حاصل کنید که این پارامترها برای چشمان شما مناسب هست یا نه باید با یک اپتومتریست یا چشم پزشک مشورت کنید .

این لنزها با استفاده از ماده ای نرم و آب دوست به نام پلی هما ساخته شده است .تکنولوژی ساخته شده در لنز رنگی دیاموند ، هایدروژل می باشد . معمولا لنزهای رنگی با تکنولوژی هایدروژل ساخته شده اند . اما هستند لنزهایی که از فناوری سیلیکون هایدروژل در ساخت آن ها استفاده شده است .

برای اطلاع از تفاوت این دو فناوری پیشنهاد میکنیم مقاله " تفاوت لنزهای هایدروژل و سیلیکون هایدروژل " را حتما مطالعه کنید .

ویژگی های لنز رنگی دیاموند

ویژگی های لنز رنگی دیاموند به شرح زیر می باشد :

- استفاده از مواد با کیفیت

- اکسیژن رسانی مناسب به چشم

- منطبق با ساختار چشم

- تنوع رنگی بی نظیر

- ساختاری سبک و نازک

- عدم خشکی چشم

- عدم ایجاد هرگونه سوزش،خارش و قرمزی چشم

- پوشش رنگ طبیعی

- دارای تاییدیه سلامت از سازمان غذا و دارو آمریکا و وزارت بهداشت ایران

لنز طبی رنگی دیاموند (Diamond)

همانطور که می دانید لنزهای رنگی به دو دسته لنزهای زیبایی و لنز طبی رنگی تقسیم می شوندلنزهای رنگی که فقط جنبه زیبایی دارند و برای تغییر رنگ چشم ها بکار میرند . لنزهای طبی رنگی که قادر هستند علاوه بر تغییر رنگ چشم ، اختلالات بینایی مثل عیوب انکساری نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم  را نیز برطرف می کنند .

برند لنز رنگی دیاموند (Diamond) را می توانید به صورت لنز طبی رنگی نیز تهیه کنید که علاوه بر تغییر رنگ چشمها عیوب انکساری چشم را نیز برطرف میکند .

خرید لنز رنگی دیاموند

خرید لنز رنگی دیاموند (Diamond)

برای خرید لنز رنگی مینی آوا کافی است رنگ مورد نظر خود را از میان رنگهای کاتالوگ انتخاب کرده و سپس سفارشتان را ثبت کنید . اگر هم قصد خرید لنز رنگی نمره دار را دارید بایستی نمره چشمتان را طبق نسخه پزشک انتخاب کنید .

قبل از خرید لنز حتما نحوه استفاده از لنز و نگهداری از لنز را یاد بگیرید تا در هنگام استفاده از لنز چشم هایتان دچار مشکل نشود .

تمیز نکردن لنز با محلول لنز و خارج نکردن لنز از چشم قبل از خواب دو عامل اصلی عفونت های چشمی است . حتما برای شستن لنزها از مایع لنز باکیفیت استفاده کنید .

قبل از خوابیدن و رفتن به حمام یا استخر حتما لنزها را از چشمان خود خارج کنید . لنزهای تماسی بسیار پرکاربرد هستند به شرطی که نحوه استفاده صحیح آن را بدانید .

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز رنگی فصلی دیاموند (Diamond) می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز دیاموند ، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. این فروشگاه به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات خود را به مصرف کنندگان لنز تماسی ارائه می دهد .

اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز رنگی سالانه مینی آوا را انجام دهید.

خرید لنز رنگی دیاموند

کلام آخر

لنز رنگی  دیاموند ، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای فصلی تولید کره جنوبی است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا 3 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز رنگی فصلی دیاموند راهنمایی کرده باشیم. چنانچه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب