مجله الکترونیکی دیالنز 11 دی ماه 1400 530

نکات مهم در هنگام خرید لنز رنگی مینی آوا(Miniava)

لنز رنگی مینی آوا توسط کمپانی کره ای تولید شده است و دارای رنگ بندی بسیار زیبا و طبیعی است . در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز به بررسی مشخصات و ویژگی های لنز رنگی سالانه مینی آوا(Miniava) می پردازیم تا کسانی که قصد خرید لنز رنگی مینی آوا را دارند در انتخاب خود راحت تر باشند ؛ پس تا انتها با ما همراه باشید .

در ابتدا به اطلاع شما همراهان دیالنزی می رسانم که لنز رنگی سالانه مینی آوا، یکی از لنزهای وارد شده توسط دیالنز است که محصول کره می باشد. دیالنز تصمیم گرفته ، لنز تماسی مینی آوا دائمی را به مصرف کنندگان در بازار عرضه کند. این لنز سالانه، از ویژگی های متعددی برخوردار است که توانسته در مدت کمی از جلب نظرات بی شماری برخوردار شود.

لنز رنگی سالانه مینی آوا(Miniava)

لنزهای رنگی مینی آوا سالانه هستند و شما با استفاده از این لنزهای رنگی میتوانید رنگ چشم خود را به یک رنگ چشم طبیعی دیگر تغییر دهید . در صورتی که از لنزهای خود به خوبی نگهداری کنید ، میتوانید لنزهای مینی آوا را به مدت یکسال مورد استفاده قرار دهید .

لنزهای رنگی مینی آوا با قطر 14.5 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر تولید شده اند . این لنزها کاملا قسمت رنگی چشم را پوشش می دهند و باعث زیبایی بیشتر چشم ها می شوند .

این لنزها دارای محتوای آب 55 درصد هستند . این محتوای آب برای افراد با چشمان حساس بسیار مناسب است .همچنین محتوای آب بالا استفاده از لنز را برای ساعتهای طولانی بسیار مناسب کرده است .

این لنز با استفاده از یک ماده بسیار جدید و تکنولوژی جدید ساخته شده است که راحتی چشم ها را به طور چشمگیری افزایش داده است .

مشخصات لنز چشم برند مینی آوا

- ساخت کشور کره جنوبی

- جنس Hema

-دارای 55% میزان محتوای آب

-مدت استفاده 1 ساله

- base curve میزان انحنا 8.6 میلیمتر

- diameter  قطر لنز 14.50 میلیمتر

- دارای مجوزهای   GMP  CE  FDA    

لنز طبی رنگی سالانه مینی آوا(Miniava)

لنزهای رنگی به دو دسته لنزهای زیبایی و لنز طبی رنگی تقسیم می شوند . لنزهای رنگی که فقط جنبه زیبایی دارند و برای تغییر رنگ چشم ها بکار میرند . لنزهای طبی رنگی که قادر هستند علاوه بر تغییر رنگ چشم ، اختلالات بینایی مثل عیوب انکساری نزدیک بینی، دوربینی و آستیگماتیسم  را نیز برطرف می کنند .

برند لنز رنگی مینی آوا را می توانید به صورت لنز طبی رنگی نیز تهیه کنید که علاوه بر تغییر رنگ چشمها عیوب انکساری چشم را نیز برطرف میکند .

 ویژگی های لنز رنگی سالانه مینی آوا (Miniava)

-حفاظت از چشم در برابر اشعه UV

-محتوای آب بالا برای مرطوب نگه داشتن چشم ها

-با رنگ های کاملا طبیعی

-انتقال حس راحتی پس از استفاده

-بدون هیچگونه برجستگی و ایجاد ظاهری غیر طبیعی

-داشتن تاییدیه سلامت از KFDA کره

-استفاده از مواد و تکنولوژی های به روز برای ساخت این لنز

-دارای شماره بهداشتی از وزارت بهداشت

-پوشش رنگ بالا

-مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا

خرید لنز رنگی مینی آوا

برای خرید لنز رنگی مینی آوا کافی است رنگ مورد نظر خود را از میان رنگهای کاتالوگ انتخاب کرده و سپس سفارشتان را ثبت کنید . اگر هم قصد خرید لنز رنگی نمره دار را دارید بایستی نمره چشمتان را طبق نسخه پزشک انتخاب کنید .

قبل از خرید لنز حتما نحوه استفاده از لنز و نگهداری از لنز را یاد بگیرید تا در هنگام استفاده از لنز چشم هایتان دچار مشکل نشود .

تمیز نکردن لنز با محلول لنز و خارج نکردن لنز از چشم قبل از خواب دو عامل اصلی عفونت های چشمی است . حتما برای شستن لنزها از مایع لنز باکیفیت استفاده کنید . استفاده از آب و سرم های نمکی باعث تمیزی و ضدعفونی لنزها نخواهد شد .

حتما قبل از خوابیدن و رفتن به حمام یا استخر لنزها را از چشمان خود خارج کنید . لنزهای تماسی بسیار پرکاربرد هستند به شرطی که نحوه استفاده صحیح آن را بدانید .

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز رنگی سالانه مینی آوا (Miniava) می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز مینی آوا ، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شما برای ماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز رنگی سالانه مینی آوا را انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز تماسی مینی آوا (Miniava)

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید داخل فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز رنگی مینی آوا (Miniava) به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

سخن نهایی

لنز رنگی مینی آوا (Miniava) ، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای سالانه تولید کره است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا یک سال به مدت 12 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز رنگی سالانه مینی آوا (Miniava) راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب