مجله الکترونیکی دیالنز 08 اردیبهشت ماه 1401 481

نکات مهم در هنگام خرید لنز شیخ

لنز رنگی شیخ یک برند ایتالیایی است که با برخورداری از رنگهای زیبا و الهام گرفته از طبیعت باعث افزایش زیبایی طبیعی در نگاه شما خواهد شد . این لنز رنگی بسیار استثنایی است و با گذاشتن آن در چشمان خود تمامی نگاه ها به طرف شما جذب خواهد شد . در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز به نکات مهم در هنگام خرید لنز رنگی شیخ اشاره خواهد شد .

ویژگی های لنز رنگی شیخ

این لنزها با استفاده از فناوری هایدروژل و استفاده از ماده ای به نام polhema ساخته شده اند. این لنزها از نرمی و راحتی بالایی برخوردار می باشد .

محتوای آب لنز رنگی شیخ 38 درصد است . این محتوای آب برای استفاده روزانه مناسب است و از خشکی چشم جلوگیری خواهد کرد .

لنزهای رنگی شیخ از اکسیژن رسانی خوبی برخوردار هستند و سلامت چشمانتان را به خطر نخواهند انداخت .

این لنزها دارای قطر 14.2 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر می باشد . این مشخصات با مشخصات چشم ایرانی ها بیشترین انطباق را دارد .

لنزهای رنگی شیخ فصلی هستند و برای استفاده ی 3 ماه کاملا مناسب هستند .. پس از بازکردن درب محصول می توانید تا سه ماه از این لنزها استفاده کنید .

لنزهای رنگی شیخ دارای لنزهای رنگی نمره دار یا همان طبی رنگی نیز هستند و می توانند عیوب انکساری نزدیک بینی را برطرف کند و دید واضح و شفافی برای مصرف کننده داشته باشد .

این لنزها در دو نوع دوردار و بدون دور تولید می شوند و میتوانید در قیمت لنز رنگی شیخ در سات دیالنز تمام رنگ بندی این لنز را مشاهده کنید .

مزایای لنز رنگی شیخ

به طور کلی مزایای لنز رنگی شیخ را می توان به صورت زیر بیان کرد :

- ضخامت کم و استفاده بسیار راحت

- پوشش رنگ بالا

- حفظ رطوبت چشم به طور یکنواخت

- اکسیژن رسانی مناسب به چشم

- دارای انواع لنزهای دور دار و بدون دور

- دارای تاییدیه های GMP ، FDA ، CE

 -دارای رنگ بندی بسیار زیبا و متنوع

- دارای لنزهای رنگی نمره دار

خرید لنز رنگی شیخ

برای خرید لنز رنگی شیخ کافی است رنگ مورد نظر خود را از میان رنگهای کاتالوگ انتخاب کرده و سپس سفارشتان را ثبت کنید . اگر هم قصد خرید لنز رنگی نمره دار را دارید بایستی نمره چشمتان را طبق نسخه پزشک انتخاب کنید .

قبل از خرید لنز حتما نحوه استفاده از لنز و نگهداری از لنز را یاد بگیرید تا در هنگام استفاده از لنز چشم هایتان دچار مشکل نشود .

تمیز نکردن لنز با محلول لنز و خارج نکردن لنز از چشم قبل از خواب دو عامل اصلی عفونت های چشمی است . حتما برای شستن لنزها از مایع لنز باکیفیت استفاده کنید . استفاده از آب و سرم های نمکی باعث تمیزی و ضدعفونی لنزها نخواهد شد .

حتما قبل از خوابیدن و رفتن به حمام یا استخر لنزها را از چشمان خود خارج کنید . لنزهای تماسی بسیار پرکاربرد هستند به شرطی که نحوه استفاده صحیح آن را بدانید .

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز رنگی فصلی شیخ (Sheikh) می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز شیخ ، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شما برای ماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز رنگی فصلی شیخ را انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز تماسی شیخ  (Sheikh)

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید داخل فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز رنگی شیخ (Sheikh) به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

کلام آخر

لنز رنگی شیخ (Sheikh) ، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای فصلی تولید ایتالیا است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا مدت 3 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

در صورت هرگونه سوال در مورد خرید این لنز زیبا چه به صورت لنز طبی رنگی و یا لنز رنگی با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان دیالنز در ارتباط باشید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب