مجله الکترونیکی دیالنز 17 بهمن ماه 1400 533

نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی دفینیتی(Definity)

افراد زیادی هستند که از لنزهای طبی استفاده می کنند و ممکن است که استفاده از لنزهای طبی به دلایل مختلفی باشد. کسانی که دارای مشکلات چشمی از جمله دوربینی و نزدیک بینی و آستیگماتیسم هستند به جای عینک می توانند از لنزهای طبی استفاده کنند . لنز طبی دفینیتی یکی از لنزهای طبی هست که می توانید برای اصلاح دید از آن استفاده کنید . در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز با نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی دفینیتی ، آشنا خواهید شد .

لنز طبی دفینیتی

در ساخت این لنزها به طور قابل توجهی، از اسید آلژنیک برای فرموله کردن ماده مرطوب کننده طبیعی از جلبک های دریایی ، مانند واکامه و جلبک دریایی استفاده شده است. در واقع، لنزهای تماسی دفینیتی دارای فیلتر UV میباشند که باعث راحتی و وضوح بیشتر چشم ها می شوند. لنزهای طبی فصلی دفینیتی بصورت دقیق رسوبات و چربی های ناشی از چشم و آلودگی ها و گرد و غبار ناشی از دست ها را به مانند یک محافظ از چشم دور نگه می دارد. بنابراین چشم های شما با استفاده از این لنزها، راحتی و بهداشت خود را حفظ می کند.

لنزهای طبی دفینیتی ساخت کشور آمریکا است و ترکیب آسودگی و وضوح دید به شما هدیه می دهد. این لنز برای افرادی که مجبورند مدت زمان زیادی با چشم باز کار کنند، مثلا در هنگام کار با رایانه بسیار مناسب است.

به خاطر داشتن محتوای آب زیاد، چشم را در طولانی مدت مرطوب نگه می دارد. این لنز تماسی برای افرادی که دارای بیماری های انکساری مانند نزدیک بینی یا دوربینی هستند مناسب است و می تواند دید روشن و واضحی را به مصرف کننده ارائه دهد.

ویژگیهای لنز طبی دفینیتی(Definity)

- آبرسانی بسیار بالا (54%) و حفظ رطوبت

- عدم احساس جسم خارجی در چشم

- ایجاد این لنزها از مواد منحصر به فرد SEED Ionic Bond (SIB) EED می باشد

- دید واضح به همراه راحتی چشم ها

- طراحی آسفریک و دقیق با استفاده از برش Patent به این صورت که ضخامت لنزها از نمره 0.50 تا نمره 10.00 هیچ تفاوتی ندارد و دقیقا یکسان است

- مواد تشکیل دهنده منحصربفرد آن مانع کمبود آب لنز می شود

- دارای دو نماد منفی و مثبت با پایداری الکتریکی است. بنابراین، چشم را پایدار می کند و آلودگی ها و گرد و غبار را از لنز دور می کند

- محافظ ۱۰۰ درصد UV اشعه خطرناک فرابنفش

- تامین اکسیژن مورد نیاز چشم در تمام مدتی که روی چشم است

خرید لنز طبی دفینیتی(Definity)

برای خرید لنز طبی دفینیتی می توانید از فروشگاه دیالنز اقدام به خرید نمایید . فروشگاه دیالنز دارای تمامی برندهای لنز رنگی و لنز طبی می باشد. علاوه بر خرید حضوری لنز طبی دفینیتی شما قادر خواهید بود به وبسایت دیالنز مراجعه کرده و از بین برندهای لنز طبی ، برند مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید و لنز مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید .

در مورد قیمت لنز طبی دفینیتی باید بگوییم که با توجه به کیفیت این لنز دارای بهترین و به صرفه ترین قیمت لنز طبی می باشد و شما می توانید قیمت لنز طبی دفینیتی را در سایت دیالنز مشاهده نمایید و اقدام به خرید نمایید .

موارد احتیاط هنگام استفاده از لنزهای طبی دفینیتی(Definity)

افرادی که از لنز طبی دفینیتی استفاده می کنند باید از موارد زیر اطلاع داشته باشند.

-همیشه قبل از استفاده از لنز طبی دفینیتی(Definity) دست های خود را به صورت کامل بشویید.

-از لوازم آرایش، لوسیون، صابون، کرم، خوشبوکننده یا اسپری در چشم یا روی لنز طبی دفینیتی استفاده نکنید.

-بهتر است قبل از آرایش لنز طبی دفینیتی را در چشم خود قرار دهید. لوازم آرایشی که پایه آب هستند کمتر از محصولات آرایشی روغنی به لنز آسیب می رسانند.

-اگر خرید لنز طبی دفینیتی  را از وبسایت دیالنز تهیه میکنید حتما آموزش گذاشتن و برداشتن لنز را از کارشناسان ما بخواهید یا مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید ،تا به راحتی برداشتن و گذاشتن لنز طبی را بیاموزیددر هرصورت کارشناسان ما بصورت شبانه روزی آماده پشتیبانی محصولاتی هستند که شما خرید می کنید.

-قبل از دست زدن به لنز طبی مطمئن شوید که روی انگشتان شما جسم خارجی نباشد، زیرا ممکن است روی سطح لنز طبی خراش هایی ایجاد کند که باعث کاهش دید خوب و یا آسیب به سطح چشم شما شود.

-هیمشه از لنز طبی خود به خوبی مراقبت کنید.

-هرگز لنز طبی خود را با ناخن لمس نکنید.

-برای برداشتن لنز طبی دفینیتی از اپلیکاتورهای مخصوصی که در لنز پک قرار دارد استفاده کنید. به هیچ عنوان از موچین و ابزار شبیه به آن استفاده نکنید.

-هرگز از لنز طبی دفینیتی بیشتر از زمان توصیه شده استفاده نکنید.

سخن نهایی

لنز تماسی دفینیتی یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای فصلی تولید آمریکاست که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا 3 ماه یعنی 90 روز میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز تماسی طبی دفینیتی راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب