مجله الکترونیکی دیالنز 02 بهمن ماه 1400 435

نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی سافلنز 59 بوش اند لومب (Soflens)

نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی سافلنز 59 بوش اند لومب (Soflens)

انسان های بسیاری هستند که از لنزهای طبی استفاده می کنند و ممکن است که استفاده از لنزهای طبی به دلایل مختلفی باشد. کسانی که دارای مشکلات چشمی از جمله دوربینی و نزدیک بینی و آستیگماتیسم هستند به جای عینک می توانند از لنزهای طبی استفاده کنند . لنز طبی سافلنز یکی از لنزهای طبی هست که می توانید برای اصلاح دید از آن استفاده کنید . در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز با نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی سافلنز ، آشنا خواهید شد .

لنز طبی سافلنز

لنزهای طبی سافلنز 59 بوش اند لومب ساخت کشور ایرلند است و ترکیب آسودگی و وضوح دید به شما هدیه می دهد. این لنز برای افرادی که مجبورند مدت زمان زیادی با چشم باز کار کنند، مثلا در هنگام کار با رایانه بسیار مناسب است.

به خاطر داشتن محتوای آب زیاد، چشم را در طولانی مدت مرطوب نگه می دارد. این لنز تماسی برای افرادی که دارای بیماری های انکساری مانند نزدیک بینی یا دوربینی هستند مناسب است و می تواند دید روشن و واضحی را به مصرف کننده ارائه دهد.

این لنزها برای هر سنی مناسب است و محدودیت سنی ندارد و بسیار راحت می باشد

ویژگیهای لنز طبی سافلنز

آبرسانی بسیار بالا (59%) و حفظ رطوبت

عدم احساس جسم خارجی در چشم

دید واضح به همراه راحتی چشم ها

مواد تشکیل دهنده منحصربفرد آن مانع کمبود آب لنز می شود

محافظ ۱۰۰ درصد UV اشعه خطرناک فرابنفش

تامین اکسیژن مورد نیاز چشم در تمام مدتی که روی چشم است

خرید لنز طبی سافلنز

برای خرید لنز طبی سافلنز می توانید از فروشگاه دیالنز اقدام به خرید نمایید . فروشگاه دیالنز دارای تمامی برندهای لنز رنگی و لنز طبی می باشد. علاوه بر خرید حضوری لنز طبی سافلنز شما قادر خواهید بود به وبسایت دیالنز مراجعه کرده و از بین برندهای لنز طبی ، برند مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید و لنز مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید .

در مورد قیمت لنز طبی سافلنز باید بگوییم که با توجه به کیفیت این لنز دارای بهترین و به صرفه ترین قیمت لنز طبی می باشد و شما می توانید قیمت لنز طبی سافلنز را در سایت دیالنز مشاهده نمایید و اقدام به خرید نمایید .

درباره لنزهای بوش اندلومب (لنز طبی بوش اند لومب)

بوش و لومب با ارائه جامع ترین نمونه محصولات بهداشتی چشم در جهان ، سابقه نوآوری دارند که تا امروز ادامه دارد زیرا:

-آنها مواد جدیدی را ابداع می کنند ، فن آوری های ابتکاری را مهندسی می کنند و با دیدن بهتر ، راه های جدیدی را برای زندگی بهتر جهان ارائه می دهند.

-بوش و لومب طیف گسترده ای از محصولات اصلاح بینایی را تولید می کند که برای افرادی با شرایط مختلف از آستیگماتیسم تا پیرچشمی طراحی شده است.

- Bausch and Lomb لنزهای تماسی با کیفیت بالا ارائه می دهد که بدون توجه به نیازهای تصحیح بینایی برای هر کس ایده آل است.

- این لنزها دارای طیف گسترده‌ایی از لنزهای چشمی هستند.

- لنزهای طبی برند BAUSCH + LOMB شامل لنزهای فصلی و روزانه هستند.

- طراحی ظریف و لبه‌های نازک این لنزها باعث می‌شوند که فرد در طول روز احساس راحتی داشته باشد.

- همچنین این لنزها جهت کاهش هاله‌ها و انعکاس نور تولید شده‌اند.

- در لنز طبی بوش اند لومب انتقال اکسیژن در بین لنز و قرنیه بسیار بالا است.

- همچنین این لنزها در برابر انباشته شدن رسوبات پروتئینی مقامم هستند.

- همچنین جهت حفظ رطوبت چشم باید بگویم این لنزها از سیلیکون هایدروژل ساخته شده‌اند و دارای درصد زیادی آب هستند.

- طراحی لنز بوش اند لومب به صورتی است که در نور کم دید شفاف و واضحی را به فرد ارائه می‌دهند.بر همین اساس از این لنزها می‌توانید در مکان‌هایی که نور کم دارند استفاده نمایید.

لنزهای طبی بوش اند لومب دارای ماده پلیمر هیلافیلکون B هستند.

هیلافیلکون B چیست؟

ماده‌ای است که باعث خاصیت کششی لنزها می‌شود.این ماده باعث کاهش شدت ریزش اشک می‌شود و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند برای اولین بار از لنزهای طبی استفاده کنند.

موارد احتیاط هنگام استفاده از لنزهای طبی سافلنز

افرادی که از لنز طبی سافلنز استفاده می کنند باید از موارد زیر اطلاع داشته باشند.

-همیشه قبل از استفاده از لنز طبی سافلنز دست های خود را به صورت کامل بشویید.

-از لوازم آرایش، لوسیون، صابون، کرم، خوشبوکننده یا اسپری در چشم یا روی لنز طبی سافلنز استفاده نکنید.

-بهتر است قبل از آرایش لنز طبی سافلنز را در چشم خود قرار دهید. لوازم آرایشی که پایه آب هستند کمتر از محصولات آرایشی روغنی به لنز آسیب می رسانند.

-اگر خرید لنز طبی بوش اند لومب مدل سافلنز ۵۹ را از وبسایت دیالنز تهیه میکنید حتما آموزش گذاشتن و برداشتن لنز را از کارشناسان ما بخواهید ،تا به راحتی برداشتن و گذاشتن لنز طبی را بیاموزیددر هرصورت کارشناسان ما بصورت شبانه روزی آماده پشتیبانی محصولاتی هستند که شما خرید می کنید.

-قبل از دست زدن به لنز طبی مطمئن شوید که روی انگشتان شما جسم خارجی نباشد، زیرا ممکن است روی سطح لنز طبی خراش هایی ایجاد کند که باعث کاهش دید خوب و یا آسیب به سطح چشم شما شود.

-هیمشه از لنز طبی خود به خوبی مراقبت کنید.

-هرگز لنز طبی خود را با ناخن لمس نکنید.

-نحوه استفاده، نگهداری، برداشتن لنز، گذاشتن لنز و شستشوی لنز طبی بوش اند لومب را به خوبی بیاموزید. و یا از قسمت مقالات سایت مطلب مورد نیاز خود را بخوانید.

-برای برداشتن لنز طبی سافلنز از اپلیکاتورهای مخصوصی که در لنز پک قرار دارد استفاده کنید. به هیچ عنوان از موچین و ابزار شبیه به آن استفاده نکنید.

-هرگز از لنز طبی بوش اند لومب بیشتر از زمان توصیه شده استفاده نکنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب