مجله الکترونیکی دیالنز 05 آذر ماه 1400 1,409

نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی سالانه زیروسون

لنزهای طبی به دو دسته لنزهای طبی رنگی و لنزهای طبی بی رنگ تقسیم بندی می شوند. در حال حاضر استفاده از لنز طبی و یا لنز طبی رنگی به جهت اصلاح دید برای چشم های ضعیف و نمره دار بسیار پر کاربرد شده است. برخی از افراد به دلایل زیبایی، تمایل به استفاده از لنزهای رنگی طبی دارند و بعضی دیگر برای تنظیم شماره چشم از لنزهای بی رنگ طبی و ساده استفاده می‌کنند.

ما در این مقاله از مجله الکترونیکی دیالنز قصد داریم تمامی اطلاعات لازم در مورد لنز زیروسون را بازگو کنیم تا افرادی که قصد خرید این برند از لنز را دارند با توجه به مشخصات آن در خرید خود راحت بوده و خریدی مطمئن را تجربه نمایند . پس در ادامه با ما همراه باشید ...

لنز طبی زیروسون چیست ؟

لنز طبی سالانه زیروسون یکی از بهترین لنزهای تولید کره است که از متریال بسیار با کیفیت و فوق العاده ای ساخته شده است. این لنز به دلیل فناوری پیشرفته و مدرنی که به کار رفته است مانند هایدروژل، قدرت اکسیژن رسانی بالا به چشم را نیز فراهم می کند. این تکنولوژی های استفاده شده در این لنز طبی سالانه باعث شده که سهولت و راحتی بیشتری را مصرف کننده احساس کند. شما با خرید لنز طبی زیروسون می توانید به وضوح دید خود به مدت یک سال کمک کنید و دید بسیار شفافی را تجربه نمایید.

بایستی بدانید، لنزهای تماسی زیروسون طبی، از مواد سازنده Hema ساخته شده و می تواند رطوبت را تا حدالمقدور حفظ کند و چشم را ایمن نگه دارد. یکی از مهمترین عواملی که کاربران، به سمت لنزهای تماسی طبی کشیده می شوند، آبرسانی بالای آنهاست، زیرا لنزهای طبی بدون رنگ، اکسیژن رسانی و آبرسانی بسیار راحت تری نسبت به لنزهای رنگی دارند و باید بدانید که لنزهای طبی زیروسون از این ویژگی مستثنا نیستند.

لنزهای تماسی زیروسون، با توجه به کیفیت و متریالی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند، و شما می توانید با این لنزها، بینایی بسیار واضح و روشنی را تجربه کنید و از دید شفاف خود لذت ببرید.

مشخصات لنز طبی سالانه زیروسون

ویژگی ها و مزایای استفاده از لنز طبی سالانه زیروسون

لنز تماسی سالانه زیروسون (Zeroseven)، با بکارگیری تکنولوژی های خاص اعم از AquaForm و فناوری هایدروژل ، آبرسانی 42 درصد برای کسانی که چشم حساس دارند بسیار موثر خواهد بود. ناگفته نماند که اسید هیالورونیک استفاده شده در این لنز، برای روان بودن لنز و سایش بهتر نیز کمک می کند. به طور کلی، استفاده از این لنز بسیار راحت بوده و مناسب برای چشمان شما می باشد.

لنزهای طبی زیروسون در برابر رسوبات و پارگی ها، مقاومت بالایی دارند و با توجه به وزن کم آن از راحتی بالایی برخوردار هستند . این لنزها باعث جذب آب چشم نمی شود زیرا در غیر این صورت چشم دچار خشکی شده و برای فرد مشکلاتی را به وجود می آورد. لنز طبی سالانه زیروسون باعث سوزش و قرمزی چشم ها نمی شود و احساس وجود یک جسم خارجی در چشم را به فرد نمی دهد . طراحی پشت و لبه لنز طبی زیروسون به گونه ایی است که باعث پایداری نور و حفظ بیشتر سلامت چشم می شود.

از دیگر ویژگی های این لنز می توان به منطقه نوری بزرگتر برای بینایی واضح تر و شفاف تر اشاره نمود و همچنین دارای قدرت مهار اشعه فرابنفش uv تا 99 درصد می باشد.

دلیل وارد کردن لنز سالانه زیروسون توسط دیالنز، مزایای بهینه این لنز می باشد. برای دیالنز سلامت چشمان شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

برخی از این مزایا عبارتند از: وضوح دید بالا، آبرسانی بسیار بالای 42 درصدی، تکنولوژی قابل توجه، جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش، مناسب برای خشکی چشم، راحتی لنز داخل چشم ، صرفه اقتصادی این لنز و از همه مهم تر، از نظر جنس و نوع مواد سازنده، لنزهای زیروسون مورد تایید سازمان های بهداشت جهانی مانند FDA آمریکا می باشند .

خرید لنز طبی سالانه زیروسون

یکی از سوالات اصلی این است که یک لنز طبی خوب را از کجا می ‌توان تهیه کرد و چطور می‌توان از خرید خود مطمئن شد. توصیه اصلی خرید از فروشگاه ‍‌های معتبر لنزی است که حتما از وجود مشاوران اپتومتریست بهره می ‌برند. از آنجایی که لنز با عضو بسیار حساس بدن یعنی چشم در ارتباط است، یک خرید مطمئن بیشتر از هر چیزی اهمیت پیدا می‌کند و لنزهای چشمی باکیفیت حتما باید از فروشگاه های معتبری خریداری شوند.

سایت فروشگاهی دیالنز یکی از جاهایی است که می توانید برای خرید لنز طبی سالانه زیروسون به آن ها اطمینان کامل داشته باشید.

لنزهای طبی و رنگی عرضه شده در سایت دیالنز از برندهای معتبر بوده، دارای کیفیت های فوق العاده ایی هستند و قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند.

لنزهای طبی زیروسون عرضه شده در سایت دیالنز شامل لنزهای فصلی و سالانه هستند. همچنین از این برند لنز رنگی بدون نمره و لنز طبی رنگی نیز موجود می باشد .

سخن پایانی ...

لنزهای طبی زیروسون برای کسانی مناسب هستند که می خواهند مشکلات بینایی خود را اصلاح کرده و ظاهر چشم خود را تغییر ندهند و لنزهای رنگی طبی برای کسانی مناسب هستند که هم می خواهند مشکلات بینایی خود را اصلاح کرده و هم می خواهند ظاهر چشم خود را جذاب تر کنند.

کسی متوجه بودن لنزهای طبی زیروسون در چشم فرد نخواهد شد. این لنزها یک میدان دید طبیعی برای شخص ایجاد می کنند و مانند عینک دارای فریم نیستند که مانع دید شما شود. همچنین برخلاف عینک دچار مه گرفتگی نمی شوند و برای انجام فعالیت های بدنی بسیار مناسب هستند، همچنین بسیاری از افراد احساس می کنند با لنزهای بی رنگ طبی احساس بهتری خواهند داشت.

لنزهای طبی زیروسون، اکسیژن رسانی بالایی داشته و باعث جذب آب چشم نمی شوند، همچنین احساس وجود یک جسم خارجی در چشم به فرد نخواهند داد.

لنزهای طبی زیروسون باید از مکان معتبر و مناسب خریداری شوند. سایت دیالنز بزرگترین سایت عرضه کننده لنزهای طبی زیروسون در ایران است.

با خرید لنز طبی زیروسون از سایت دیالنز، لنزهایی را خریداری خواهید کرد که با متریال درجه یک ساخته شده اند و دارای قیمت های بسیار مناسبی نیز هستند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب