مجله الکترونیکی دیالنز 28 آبان ماه 1400 504

نکات مهم در هنگام خرید لنز طبی پیورویژن

لنز پیورویژن یکی از لنزهای تولید شده کمپانی آمریکایی بوش اند لومب می باشد . تکنولوژی منحصر به فرد بکار برده شده در این لنزها اکسیژن و آب را در حد تعادل برای چشم فراهم می کند تا در تمام طول روز در راحتی باشند . در ادامه با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید تا در مورد این لنز طبی اطلاعات بیشتری را کسب نمایید .

لنز تماسی PureVision چیست؟

لنزهای تماسی پیورویژن در واقع لنزهای نرمی هستند که از balafilcon A ساخته شده‌اند؛ نوعی هایدروژل سیلیکون که حاوی 36 درصد آب است. این ماده سازنده لنز تماسی، قدرت اکسیژن‌رسانی بسیاری بالایی به چشم‌ها دارد و به حفظ رطوبت سطح چشم‌ها نیز کمک شایانی می‌کند.

لنز طبی پیورویژن برای کسانی مناسب است که مدت زمان طولانی از وسایل الکترونیک استفاده می‌کنند. این لنز با قدرت آبرسانی و اکسیژن‌رسانی بالایی که دارد برای استفاده طولانی‌مدت در طول روز بسیار مناسب است. به این خاطر که علاوه بر حفظ رطوبت چشم و راحتی، دید کاملا واضح و دقیق هم برای فرد ایجاد می‌کند.

حتی در مکان‌هایی که نور ضعیف دارند و نیمه‌تاریک هستند که لنز پیورویژن  دید دقیق و کاملی برای فرد مهیا می‌کند. مزیت دیگر آن هم این است که قابلیت استفاده شبانه هم دارد. یعنی می‌توانید حداکثر 30 شبانه‌روز بدون درآوردن لنز از آن استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که شرایط چشم هر فرد با دیگری متفاوت است. از این رو توصیه می‌کنیم حتما پیش از استفاده‌ی شبانه از لنز تماسی، حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید. به این ترتیب خیالتان راحت خواهد بود که برای سلامت چشم‌هایتان مشکلی پیش نخواهد آمد.

مشخصات کلی لنز طبی Bausch + Lomb PureVision

لنز طبی سیلیکون هایدروژل

لنز طبی پیورویژن از مواد بسیار نفوذپذیر اکسیژن ساخته شده است و برای چشم های خشک مناسب است . سیلیکون هایدروژل اجازه می دهد اکسیژن به راحتی از طریق لنز به چشم نفوذ کند و بتواند بطور آزادانه نفس بکشد .

ویژگی های لنز طبی بوش اند لومب پیورویژن

به دلیل طراحی بسیار نازک دارای راحتی بسیار بالایی است .

تکنولوژی AerGel رطوبت را حتی در شرایط سخت مانند آب و هوای گرم و خشک حفظ می کند .

4 تا 5 برابر اکسیژن بیشتری نسبت به لنزهای هایدروژل برای قرنیه فراهم می کند .

دید چشمگیر با طراحی نوری با کیفیت

اپتیک  HD موجب کاهش هاله ها و انعکاس نور می شود و به شما دید دقیقتری می دهد .

Performa از ایجاد رسوبات پروتئین روی سطح لنز جلوگیری می کند .

ایده آل برای کارکنان اداری ، برای اینکه ساخته شده از سیلیکون هایدروژل که مانع از خشکی شدن لنز در حالی که با کامپیوتر برای مدت زمان طولانی کار می کنید .

نحوه مراقبت از لنز های پیورویژن

شما قبل از استفاده از هر نوع لنزی باید دستان خود را به خوبی بشویید و موقع گذاشتن و برداشتن لنز طبی پیورویژن ، به تمیزی محیط دقت نمایید، پس دستان خود را با مایع دستشویی به طور کامل بشویید و سعی کنید در موقع استفاده از لنز ناخن های بلند نداشته باشید. همچنین فراموش نکنید که نباید لنزها و حتی ظرف آن را با آب بشویید؛ فقط باید با محلول لنز آنها را شست و شو دهید.

خرید لنز طبی پیورویژن

برای خرید لنز طبی پیورویژن می توانید از فروشگاه دیالنز اقدام به خرید نمایید . فروشگاه دیالنز دارای تمامی برندهای لنز رنگی و لنز طبی می باشد. علاوه بر خرید حضوری لنز طبی پیورویژن شما قادر خواهید بود به وبسایت دیالنز مراجعه کرده و از بین برندهای لنز طبی ، برند مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید و لنز مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید .

در مورد قیمت لنز طبی پیورویژن باید بگوییم که با توجه به کیفیت این لنز دارای بهترین و به صرفه ترین قیمت لنز طبی می باشد و شما می توانید قیمت لنز طبی پیوویژن را در سایت دیالنز مشاهده نمایید و اقدام به خرید نمایید .

نتیجه گیری

هنگام استفاده از این لنز های تماسی هیدروژل سیلیکونی، شما نباید نگران چشم های خشک، استفاده از صفحه نمایش دیجیتال، تهویه هوا و گرما در محیط باشید.لنز طبی بوش اند لومب پیورویژن سطحی از انتقال اکسیژن بین لنز و قرنیه دارند. آنها می توانند روزانه استفاده شوند و هر سه ماه جایگزین شوند.

توجه بفرمایید که لنز بوش اند لومب تولیدات خود را فقط در ۲ بخش لنز روزانه و لنز فصلی ارائه میدهد و به هیچ عنوان لنزی با این نام تجاری به عنوان سالیانه تولید و عرضه نشده است .

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب