مجله الکترونیکی دیالنز 20 فروردین ماه 1401 523

نکات مهم در هنگام خرید لنز فلش (Flash)

چشم عضو حساسی از بدن ماست و اگر دقت و تمیزی لازم را در حفظ و نگهداری آن نداشته باشید حتماً دچار بیماری‌های زیادی خواهید شد.برای زیباترشدن چشم یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید استفاده از لنز رنگی است.

لنز رنگی انواع مختلفی دارند که می‌توانید متناسب بارنگ چهره یا حتی سلیقه خود انتخاب خوبی داشته باشید. انتخاب لنز رنگی مناسب کار سختی است و باید در انتخاب نوع جنس مناسب نیز دقت زیادی داشته باشید. شاید جالب باشد که بدانید از لنزهای رنگی برای پوشاندن لک یا کدورت‌های قرنیه چشم نیز می‌توانید استفاده کنید.

در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز قصد داریم به بررسی خصوصیات و ویژگیهای لنز رنگی و طبی رنگی فلش بپردازیم تا کسانی که قصد خرید لنز رنگی فلش را دارند در انتخاب خود راحت باشند .

لنز رنگی فلش (Flash)

لنزهای رنگی فلش (Flash) تولید شده توسط کمپانی مکس ویوویژن هستند که در کشور مالزی واقع می باشد. این لنزهای تماسی از کیفیت بالایی برخوردارند و می توانند انتظارات مصرف کننده را در حد مقدور فراهم کنند

مکس ویوویژن یکی از شناخته شده ترین کمپانی های مطرح جهان در ساخت لنزهای تماسی به ویژه رنگی و طبی رنگی می باشد. امروزه کمتر کسی در کشورهای دارنده تکنولوژی و صاحب سبک و مدرن نظیر المان و انگلیس و فرانسه و امریکا با لنزهای ساخت کمپانی مکس ویو ویژن اشنایی ندارد.

در لنزهای طبی و رنگی فلش(Flash)  از تکنولوژی High tech در ساخت و تولید آن استفاده شده و این لنزها از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. در تنوع رنگ و طراحی این لنزها به دو گونه مدرن و کلاسیک توجه شده و برای طرفداران هر دو گروه رضایتبخش میباشد.

 لنزهای رنگی غیر کلاسیک لنزهای رنگی مدرن می باشند که طراحی آن به شکلی می باشد که کاملا با رنگ طبیعی چشم ترکیب شده و رنگ چشم شما را به شکلی فوق العاده طبیعی و بدون هیچ خط و خطوط تغییر می دهند و همچنین برروی چشم مانند اغلب لنزها باعث احساس برجستگی بروی چشم نمی شوند.

لنزهای فلش(Flash) در کشور عزیزمان بسیار پر طرفدار بوده و با توجه به نحوه ساخت, ضخامت کم و متریال ویژه ای که در ساخت این لنزها استفاده شده جایگاه ویژه ای در بین طرفداران خود پیدا کرده است. با توجه به آب وهوای نیمه خشک کشور عزیزمان ایران, ضخامت بسیار کم و نازک بودن و درصد آب بالا موجود دراین لنز که 45 درصد می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کمپانی مکس ویو ویژن در این مورد دقت خاصی را مد نظر قرار داده است ، بطوریکه ترکیب مشخصه های نازکی و درصد اب بالا بطورهمزمان که در کمتر برندی وجود دارد باعث شده تا مصرف کنندگان حرفه ای برندهای فوق از رضایت بسیار بالایی برخوردار باشند.

همچنین متریال استفاده شده در این لنز ، ساخت کمپانی های مطرح اروپایی و امریکایی بوده واز نظر استاندارد دارای دو لایسنس اتحادیه اروپا CE و وزارت بهداشت ایران می باشند.همچنین انحنای داخلی این لنزها 8.6 و قطر ان 14.0 میلیمتر می باشد.

ویژگیهای لنز رنگی فلش (Flash)

- محصول کشور مالزی

- آبرسانی بسیار بالا (45%) و حفظ رطوبت

- عدم احساس جسم خارجی در چشم

- رنگبندی بسیار متنوع

- دید واضح به همراه راحتی چشم ها

- مقاوم در برابر رسوبات

- مواد تشکیل دهنده منحصربفرد آن مانع کمبود آب لنز می شود

- محافظ ۱۰۰ درصد UV اشعه خطرناک فرابنفش

- تامین اکسیژن مورد نیاز چشم در تمام مدتی که روی چشم است

خرید لنز رنگی فلش (flash)

برای خرید لنز رنگی فلش می توانید از فروشگاه دیالنز اقدام به خرید نمایید . فروشگاه دیالنز دارای تمامی برندهای لنز رنگی و لنز طبی می باشد. علاوه بر خرید حضوری لنز رنگی فلش شما قادر خواهید بود به وبسایت دیالنز مراجعه کرده و از بین برندهای لنز رنگی و طبی ، برند مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به خرید نمایید و لنز مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید .

در مورد قیمت لنز رنگی فلش باید بگوییم که با توجه به کیفیت این لنز دارای بهترین و به صرفه ترین قیمت لنز رنگی می باشد و شما می توانید قیمت لنز رنگی فلش را در سایت دیالنز مشاهده نمایید و اقدام به خرید نمایید .

درباره برند فلش

این شرکت با اشتیاق و فداکاری خود به تحقق رویای مشتری خود مبنی بر داشتن رنگ چشم و لنزهایی که به خوبی با سبک زندگی آنها آمیخته است اختصاص دارد.

امروز لنزهای تماسی مارک فانتاسی و فلش کمپانی مکس ویوویژن این امکان را برای میلیون ها مشتری در سراسر جهان فراهم کرده اند. بسیاری از داوران و کاربران با استفاده از لنزهای تماسی Maxvue راحت هستند.

محصولات MAXVUE VISION در بیش از 60 کشور جهان به بازار عرضه می شود و سال به سال در حال گسترش است. اینها از طریق پیگیری بی امان این شرکت برای طراحی بهتر، کیفیت و خدمات به مشتریان با کمک دانش، تخصص و منابع تحقیقاتی گسترده مکس ویوویژن حاصل می شود. این برندها یکی از سریعترین مارک های در حال رشد برای لنزهای تماسی با مواد آرایشی و رهبر جهانی در بخش لنزهای Crazy یا Costume است.

مکس ویوویژن یک سازمان معتبر و دارای گواهینامه های ISO9001 / ISO13485 می باشد. محصولات MAXVUE به استانداردهای سخت گیر جهانی مانند CE ، CAMCAS اروپا و TGA استرالیا گواهی داده شده اند. محصولات مکس ویو مطابق با این الزامات با استفاده از تکنولوژی و مواد تولیدی هنر تولید می شوند.

موارد احتیاط هنگام استفاده از لنزهای رنگی فلش (Flash)

افرادی که از لنز رنگی فلش استفاده می کنند باید از موارد زیر اطلاع داشته باشند.

-همیشه قبل از استفاده از لنز رنگی فلش دست های خود را به صورت کامل بشویید.

-از لوازم آرایش، لوسیون، صابون، کرم، خوشبوکننده یا اسپری در چشم یا روی لنز رنگی فلش استفاده نکنید.

-بهتر است قبل از آرایش لنز رنگی فلش را در چشم خود قرار دهید. لوازم آرایشی که پایه آب هستند کمتر از محصولات آرایشی روغنی به لنز آسیب می رسانند.

-اگر خرید لنز رنگی فلش را از وبسایت دیالنز تهیه میکنید حتما آموزش گذاشتن و برداشتن لنز را از کارشناسان ما بخواهید یا مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید ،تا به راحتی برداشتن و گذاشتن لنز را بیاموزیددر هرصورت کارشناسان ما بصورت شبانه روزی آماده پشتیبانی محصولاتی هستند که شما خرید می کنید.

-قبل از دست زدن به لنز مطمئن شوید که روی انگشتان شما جسم خارجی نباشد، زیرا ممکن است روی سطح لنز خراش هایی ایجاد کند که باعث کاهش دید خوب و یا آسیب به سطح چشم شما شود.

-هیمشه از لنز خود به خوبی مراقبت کنید.

-هرگز لنز رنگی خود را با ناخن لمس نکنید.

-برای برداشتن لنز رنگی فلش از اپلیکاتورهای مخصوصی که در لنز پک قرار دارد استفاده کنید. به هیچ عنوان از موچین و ابزار شبیه به آن استفاده نکنید.

-هرگز از لنز رنگی فلش بیشتر از زمان توصیه شده استفاده نکنید.

سخن نهایی

لنز تماسی فلش یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای فصلی تولید مالزی است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا 3 ماه یعنی 90 روز میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید.

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز تماسی رنگی فلش راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب