مجله الکترونیکی دیالنز 23 اردیبهشت ماه 1400 3,721

نکات مهم در هنگام خرید لنز نئو کاسمو

امروزه استفاده و کاربرد از لنز رنگی بسیار زیاد شده است و به لطف پیشرفت های تکنولوژی امروزه لنزهای رنگی گزینه مناسب و سالمی برای استفاده هست. لنزهایی که به سادگی این قابلیت را به شما می دهد که رنگ چشمان خویش را به آسانی تغيير دهید و یک ظاهر ظریف یا دوست داشتنی تر برای خویش ایجاد کنید. لنزهای رنگی در طیف های متنوعی و با کیفیت های متفاوتی به بازار ارائه شده اند اما به دلیل حساسیت زیاد حتما باید از مدل های مناسب و قابل اطمینانی استفاده کرد. لنز خوب لنزی است که بتواند اکسیژن را به درستی به چشمان شما انتقال دهد و از چشمان شما در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت کند. از این رو مجله الکترونیکی دیالنز در این مقاله قصد دارد  لنز رنگی نئوکاسمو را برای شما معرفی کند  ؛ که در واقع لنز رنگی  طبی رنگی نئوکاسمو چیست ، چه ویژگی هایی دارد ، برای چه کسانی مناسب است و در نهایت برای خرید لنز رنگی نئوکاسمو و خرید لنز طبی رنگی نئوکاسمو به چه صورت باید اقدام نمود .

لنز رنگی از نظر کاربرد، به دو نوع لنزهای طبی و لنزهای تزئینی تقسیم می‏شود:

لنزهای تزئینی:کاربرد این نوع لنزها تنها برای زیبایی و تغيير رنگ چشم‏ هاست. این نوع لنزها هیچ تاثیری در اصلاح دید شما ندارد و صرفا برای تغيير چهره استفاده می‏شوند.

لنزهای طبی رنگی :از این نوع لنز برای تغيير رنگ چشم و اصلاح دید استفاده می‏شود. افردی که به مشکلات دوربینی، آستیگمات و یا نزدیک ‏بینی مبتلا هستند، از لنزهای طبی استفاده می‏کنند. با استفاده از لنزهای طبی ، از شر عینک رها می‏شوید. این نوع لنز قيمت بالاتری نسبت به نوع تزئینی دارد.  لنز های طبی رنگی مانند دیگر لنز های طبی ساده روی دید شما اثر گذاری خواهند داشت. لازم به ذکر می باشد که اگر شما به آستیگماتیسم مبتلا باشید پیدا کردن لنز طبی رنگی متناسب با بیماری آستیگماتیسم سخت و پیچیده می باشد و در موراد معدودی تجویز می شوند. قبل از اینکه تصمیم به خرید لنز طبی رنگی بگیرید حتما با پزشک خود مشورت داشته باشید.

برند لنز نئو کاسمو

لنزهای نئوکاسمو در سال 1993 توسط کمپانی Neo  cosmo در کشور کره تولید شده است.  محصولات نوآورانه این شرکت بر اساس تجربه طولانی در تحقیق و اکثر فن آوری های لنز تماسی پیشرفته ساخته شده اند. با گذشت سالها، محصولات Neo Cosmo به خاطر کیفیت بالای خود در بازارهای اروپا و ژاپن به شهرت عالی رسیده اند.

شرکت نئو کاسمو برای سلامت چشم شما، لنزهای تماسی زیبا و ایمن تولید می کند و در تحقیق و توسعه مستمر بر دیگران برتری دارد.

این برند کره ای هم لنز طبی رنگی به بازار عرضه می کند و هم لنز رنگی برای زیبایی ارائه می دهد البته محلول نئو پلاس را هم برای فروش دارد که در حجم ها و سایز های مختلف موجود می باشدلنز رنگی و طبی نئوکاسمو در طیف های رنگی مختلفی موجود هستند. می توان گفت حداقل در چهل طیف رنگی این لنز ها ارائه می شوند و در ساخت آن ها از تکنولوژی Sandwich Process استفاده شده است.

ویژگی های لنز رنگی نئو کاسمو

با استفاده از این نوع تکنولوژی ساخت، رنگ ها بین لایه های مختلف قرار می گیرند و این ويژگی باعث می شود تا رنگ زدایی اتفاق نیفتد. در لنز های ساخت این برند معتبر و معروف Decolorization بسیار نازک ساخته شده و همین امر باعث شده تا استفاده ای راحت از این لنز شود. در کل این لنز به دلیل راحتی بسیار زیادی که دارد برند محبوبی بین مشتریان بازار لنز محسوب می شود. لنز های این برند در بسته بندی های متنوعی به بازار ارائه می شود مثلا برخی لنز های رنگی سالیانه نئو کاسمو در بسته بندی های شیشه ای (ویال) به بازار ارائه شده اند.

نکات مهم در هنگام خرید لنز رنگی نئو کاسمو

یکی از پارامترهای مهمی که در خرید لنز باید به آن توجه شود میزان آب رسانی مطلوب لنز است که در این برند لنز این ویژگی به خوبی رعایت شده است. به طور مثال در لنز رنگی سالانه نئو کاسمو که شاید بین رقبایش زیاد نامی نباشد، این ویژگی مهم به خوبی رعایت شده و درصد آب رسانی آن ۴۲ تا ۴۵ درصد می باشد. در کل لنز های سالانه این برند به چهار دسته one tone, two tone, three tone, 4tone تقسیم بندی می شوند. البته شما باید در خرید لنز به ویژگی مهم دیگر آن یعنی قطر لنز هم توجه زیادی داشته باشید.

به طور مثال در محصول سالانه لنز رنگی نئو کاسمو مدل two tone قطر لنز ۱۴.۲ دیامتر می باشد که بیشتر مناسب چشم های درشت می باشد. البته منحنی ( BASE) این لنز سالانه نیز برابر 8.6 است که می توان گفت این مقدار برای اکثر قرنیه ها مناسب می باشد.

حال به توضیح چهار دسته مهم لنز نئو کاسمو می پردازیم :

در گروه Neo Cosmo One Tone System شرکت نئو ویژن تنها از یک رنگ استفاده کرده است. استفاده از لنز های این گروه با ویژگی خاصشان باعث به وجود آمدن طرحی ویژه و نگاهی یک دست در چشمان شما خواهد شد که در عین زیبایی بخشی و رنگ دادن به چشمانتان، حالت طبیعی چشم ها را حفظ خواهد کرد. این گروه از لنز ها با کد آغازین یک شروع می شوند.

گروه بعدی از لنز نئو کاسمو گروه Neo Cosmo Two Tone System است که در مقایسه با گروه قبلی تفاوتی جزئی دارد اما همین تفاوت ویژگی و جلوه خاصی به چشمان شما خواهد داد. در این گروه از لنز ها با اضافه کردن حلقه ای مشکی به دور چشم، جلوه و زیبایی فوق العاده ای به چشمان شما داده خواهد شد. این زیبایی خیره کننده به راحتی می تواند تمام نکاه ها را به سمت شما تغییر دهد. کد آغازین این گروه از لنز های برند نئو کاسمو عدد دو می باشد.

 گروه سوم از لنز نئوکاسمو گروه Neo Cosmo Three Tone System می باشد.این سری از لنز نئو کاسمو در واقع تکمیل شده گروه لنز های Two Tone از همین برند می باشد. در این گروه رنگ عسلی به سری Two Tone اضافه شده است و همین مسئله باعث شده تا طرح هایی طبیعی و زیبا ایجاد شود. این گروه از لنز های یک ساله برند نئو کاسمو که با کد آغازین سه شروع می شوند با توجه به انتخاب رنگ شان و طیف گسترده ای که دارند چشمانی بسیار طبیعی را به شما ارائه خواهد داد. به خصوص به دلیل استفاده از رنگ عسلی روی چشم های قهوه ای تیره تا عسلی این طبیعی بودن بسیار آشکار خواهد بود و جلوه ویژه ای به چشمان شما خواهد داد.

گروه چهارم و آخر از لنز سالانه برند نئوکاسمو گروه لنز های Neo Cosmo Four Tone System هستند که تفاوت عمده شان با گروه سوم یعنی گروه Three Tone بیشتر در طرح است. این گروه از لنز ها با استفاده از چهار رنگ توانسته اند جایگاه های ویژه ای در طرح های طبیعی چشم ایجاد کنند. ویژگی بارز این گروه از لنز ها نسبت به گروه قبلی این است که Four Tone رنگ چشمان شما را نسبت به گروه قبلی کمتر تغییر می دهد البته همین خصوصیت خاص ظاهری طبیعی تر را برای شما ایجاد خواهد کرد. کد آغازین این لنز ها عدد چهار می باشد.

لنز طبی رنگی سالیانه نئوکاسمو (Neo cosmo)

لنزهای سالیانه برند نئو کاسمو از کارخانه سازنده نئو ویژن، دارای  ۴۵ درصد آبرسانی به سطح قرنیه می باشد و به ۴ دسته one tone, two tone, three tone, 4tone تقسیم بندی می شوند.

لنز های طبی رنگی سالیانه نئوکاسمو در واقع دو کارکرد را در پی دارند و برای اصلاح دید و همچنین برای زیبایی به کار برده میشوند که البته با نظر پزشک معالج میتوان لنز های طبی رنگی را در مناسبت هایی خاص برای چند ساعت استفاده کرداگر به نزدیک‌بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم مبتلا باشید میتوانید از لنز طبی رنگی استفاده نمایید لنز طبی رنگی با تغییر رنگ چشم شمایل جدید به صورت شما خواهد بخشید که البته رنگ لنز روی دید شما تاثیری نخواهد داشت و فقط برای زیبایی می باشدلنز های طبی رنگی مانند دیگر لنز های طبی ساده روی دید شما اثر گذاری خواهند داشت.

آیا لنز طبی رنگی نئوکاسمو می تواند مناسب باشد؟

در زمینه سلامتی لنز های طبی رنگی همواره به بیماران توصیه میشود که در این مورد دنبال موارد ارزان قیمت نباشند و از برند های معتبری استفاده کنند. گرانی برند های معتبر قطعا ضرری برای آنها نخواهد داشت و قطعا موجب جلوگیری از تشدید بیماری چشم خواهد شد. حتما در هنگام خرید لنز به اندازه و ضخامت آن توجه داشته باشید و البته قبلا باید با پزشک معالج خود هماهنگ شده باشید زیرا لایه های متفاوتی دارند  و متناسب برای چشم های متنوعی می باشند.

مراقبت از لنز طبی رنگی نئوکاسمو (Neo cosmo)

بعد از خرید با دقت و با کیفیت از برند های مناسب، مراقبت از لنز ها مهم ترین مورد دیگری می باشد چون این لنز در تماس با چشم شما می باشد و چشم نیز از اندام های اصلی و کارامد بدن محسوب میشود باید استفاده درستی از لنز و نگهداری آن داشته باشید زیرا هر خطایی که در نگهداری داشته باشید ممکن است منجر به کاهش دید شما شود. برای تمیز کردن لنز به دستورات کارخانه سازنده دقت کنید.

لنز طبی رنگی را برای مدت زمانی بیشتر از آنچه پزشک معالج توصیه کرده است در چشم قرار ندهید- .

- قبل از خواب لنز ها را از چشم خود خارج کنید .

- از شوینده های مخصوص استفاده کنید .

- از محلول لنز باقی مانده در جا لنزی دوبار استفاده نکنید .

- پیش از تماس دستتان با لنز با دقت دستهای خود را شسته و با پارچه هایی که پرز ندارند خشک نمایید .

- هنگام شنا در استخر و یا حضور در اب داغ وان از لنز طبی رنگی استفاده نکنید .

- برای ضد عفونی کردن لنز طبی رنگی از صابون استفاده نکنید و تنها از محلول‌هایی که برای لنز تماسی تولید می‌شوند استفاده کنید .

- جا لنزی را با مایع و شوینده های مخصوص خود ضد عفونی کنید .

جا لنزی را هر سه ماه یکبار عوض کنید برای جلوگیری از آلودگی های لنز طبی رنگی جا لنزی که شکسته میشود را دور بیاندازید .

- مراقب باشید نوک قوطی مایع لنز با چیزی برخوردنداشته باشد .

- هرگز از مایع لنزهای قدیمی استفاده نکنید .

خرید اینترنتی لنز طبی رنگی سالانه نئوکاسمو (Neo cosmo)

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز طبی رنگی سالانه نئوکاسمو به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

سخن نهایی

لنز تماسی سالانه الگانس نئوکاسمو (Neo cosmo)، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای سالانه تولیدکره است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا یک سال به مدت 12 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید. علاوه بر درمان بینایی شما ، این لنز قادر است با رنگ های طبیعی متنوعی که دارد چشمان شما را زیباتر و خوش فرم تر کند .

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز طبی رنگی سالانه نئوکاسمو راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب