مجله الکترونیکی دیالنز 10 آبان ماه 1400 1,026

نکات مهم در هنگام خرید لنزهای طبی و رنگی هرا

لنز های هرا یکی از بهترین برند های موجود لنز رنگی در بازار جهانی میباشد که محصول شرکت dreamkon کره جنوبی است. این لنز ها دارای چند ویژگی طبقه بندی شده هستند که در این بخش از مجله الکترونیکی دیالنز به انها میپردازیم

معرفی لنز هرا

این لنزها دارای دوره های استفاده متفات هستند  شما می توانید با توجه به نیازتان انواع روزانه ، فصلی و سالانه را انتخاب کنید . نرمی و راحتی لنز هرا باعث شده که شما هنگام استفاده از این لنز راحت باشید .

همچنین لنزهای هرا دارای دو مدل لنز نمره دار و بدون نمره هستند . لنزهای رنگی هرا دارای رنگ بندی های متنوعی در سه تناژ هستند. این لنزها دارای پوشش رنگی بالایی هستند. همچنین این لنزها دارای ضخامت کمی هستند، به طوری که در چشم احساس نمی شوند.

ویژگیهای لنز هرا

نکات مهم در مورد لنز هرا:

همانطور که می دانید باید در هنگام انتخاب لنز به سایز و قطر آن و از همه مهمتر میزان منحنی که دارد توجه کنید. زیرا قطر مردمک و عنبیه هر فرد با دیگری متفاوت است و همچنین انحنای کره ی چشم افراد نیز با هم تفاوت دارند. لنزهای هرا دارای سایزها و اندازه های متفاوت در انحنایشان می باشند که روی جعبه ی آنها ذکر شده است. ضمنا اگر فرد بدون توجه به سایز لنز آنها را خریداری کرده و مناسب عنبیه اش نباشد، قطعا حس ناراحتی می کند و نمی تواند آن ها را در چشم خود تحمل کند.

لنز های هرا دارای رنگ ها و توناژ های بسیار متنوع می باشد به طوری که مصرف کننده به راحتی می تواند رنگ و توناز مورد نیاز خود را انتخاب کند. توناژهای این لنز به این صورت است که برای هر رنگ دارای چند توناژ مختلف از تیره تا روشن است. فقط باید در نظر داشته باشید که چه رنگ لنزی را انتخاب کنید.

لنزهای طبی رنگی هرا:

لنز طبی رنگی هرا در نوع سالانه عرضه می شود. لنز طبی رنگی سالانه هرا در بسته بندی شیشه ایی به فروش می رسد. لنز سالانه به لنزهایی گفته می شود که فرد از زمان باز شدن پلمپ شیشه لنز به مدت یک سال می تواند از آن استفاده کند.

در انتخاب لنزهای سالانه باید دقت زیادی کرد زیرا چون مدت زمان استفاده از آن ها زیاد است، اگر مرغوب نباشند، باعث آسیب به چشم ها خواهند شد. لنزهای طبی رنگی سالانه هرا لنزهای بسیار مرغوب و باکیفیتی هستند.

لنز طبی رنگی سالانه هرا به دلیل دارا بودن میزان آبرسانی بالا یعنی 42 درصد و دارا بودن قطر 14 میلی متر یکی از پر طرفدار ترین لنزهای طبی رنگی موجود در بازار ایران محسوب می شود. لنزهای طبی رنگی سالانه هرا در رنگ های مختلفی عرضه می شوند، از جمله این رنگ ها می توان به موارد رو به رو اشاره کرد: dream gray، green، mocha، ocre، smerale و vegas pearl.

خرید لنز هرا از فروشگاه دیالنز

دیالنز یکی از بزرگ ‌ترین فروشگاه‌ های لنز چشم کشور که با گستره‌ ای از کالاهای متنوع، برای کاربران خود «تجربه‌ ی لذت ‌بخش برای خرید لنز چشم  » را فراهم می آورد . دیالنز ارائه دهنده انواع لنز طبی، رنگی و طبی رنگی اصل و اورجینال در برندهای مختلف و معتبر موجود در سراسر دنیا می باشد

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز هرا می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز هرا ، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز و فناوری های به کار رفته در این لنز رنگی، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است.

 برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز های هرا را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز رنگی هرا از فروشگاه اینترنتی دیالنز

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید داخل فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز رنگی هرا به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

لیست قیمت لنز رنگی هرا همواره بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف لنز رنگی مورد نظر خود را از سایت دیالنز در بخش مربوطه  مشاهده و با دیگر قیمت های لنز رنگی مقایسه کنید .

اگر می خواهید به طور دقیق از قیمت لنز مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید . لطفاً با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

در پایان یاد آور می شویم لنزهای رنگی می تواند زیبایی چشمان شما را چند برابر کند اما استفاده از برندهای معتبر لنز بسیار حائز اهمیت است. همچنین نحوه نگهداری از لنزها و نیز استفاده از آنها مهم است.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب