سارا نصری 21 اسفند ماه 1398 1,739

نکاتی در مورد آرایش با عینک

آرایش، ابزاری فوق العاده برای کمک به تقویت زیبایی طبیعی است که با آن به دنیا آمده ایم.
انواع مختلف آرایش با جلوه های مختلف بسیار زیادی وجود دارد. با این حال، همه چیز می تواند برای مصرف کنندگان عینک کمی پیچیده شود.

گاهی اوقات احساس می شود که همه سخت کوشی های ما چیزی نیست، زیرا عینک آن را پنهان می کند، به همین دلیل است که ما در اینجا هستیم تا ایده هایی برای کار آرایش شما با عینک خود به شما ارائه دهیم.

نکاتی در مورد مصرف کنندگان آرایش با عینک

از نوتال ها گرفته تا برجسته ها و رنگ های روشن لب، رویکردهای مختلفی وجود دارد که می خواهید با آرایش خود در هنگام تمایل به زیبایی از عینک خود استفاده کنید.

ریمل

بسیاری از مصرف کنندگان عینک فکر می کنند که نمی توانند ریمل بزنند، زیرا به عدسی هایشان آغشته می شود، اما همه چیز در مورد نحوه استفاده آن است. اگر بیشتر از حد آن را روی ریشه ها بمالید، مژه هایی خواهید دید که پر به نظر می رسند اما عدسی های خود را لکه دار نخواهید کرد، بخصوص اگر آنها را مجعد کنید.

کرم پودر

اگر عینک شما همیشه در حال پایین رفتن از پل بینی است، می توانید با استفاده از کمی کرم پودر عینک روی پل بینی، در جای خود قرار بگیرد. حتی بچه ها ممکن است به این نحو زندگی مفید علاقه مند باشند!

سایه چشم

سایه، پلک ها را خنثی اما روشن نگه دارید. خیلی جسورانه در حین استفاده از عینک می تواند با ایجاد کارهایی بیش از حد خسته کننده و شلوغ به عقب برگردد. ساده و روشن ماندن، جلوه ای طبیعی تر به چشم شما می بخشد. فراموش نکنید که سایه چشم خود را طوری انتخاب کنید که رنگ چشم شما پر رنگ شود!

کانسیلر

کانسیلر برای سایه های قاب مناسب است. بعضی اوقات قاب های ما می توانند تصویری از دایره های تیره را در زیر چشمان ما ایجاد کنند، اما کانسیلر با رنگ زرد رنگ جلوه را پنهان می کند!

رژ لب

اگر عینکی با فریم های ضخیم و یا تیره دارید، یک رژ لب جسورانه یا روشن به متعادل کردن شکل صورت شما کمک می کند.

آرایش های مختلف برای نسخه های مختلف

افرادی که نسخه های قوی دارند، دارای اشک های چشمی یا بی پروایی هستند که باعث نارضایتی آنها می شود، اما آرایش نیز می تواند به این امر کمک کند! اگر عینک های شما باعث می شوند چشمان شما خیلی بزرگ به نظر برسد، می توانید با استفاده از سایه های مات آن را کاهش دهید. پودرها و سایه چشم های پر زرق و برق، چشم را بزرگتر نشان می دهند، بنابراین از آن ها استفاده نکنید.

برای کسانی که عینکی دارند که باعث می شود چشمانشان خیلی کوچک به نظر برسند، می توانید برعکس عمل کنید. از سایه های تیره جلوگیری کنید و به راحتی به سمت خط چشم بروید، زیرا این باعث می شود چشمان شما حتی کوچکتر به نظر برسند. در عوض از رنگ های روشن تر سایه چشم استفاده کنید. ریمل مژه و ابرو نیز دارای جلوه ای بزرگ کننده خواهند بود، همانطور که خط چشم های سبک تر را نشان می دهد.

فریم های مختلف، ظاهری متفاوت

مانند نسخه شما، فریم های شما تأثیر می گذارد که گزینه های آرایش برای شما بهترین است. عینک بدون قاب باعث می شود که آرایش چشم ها را سنگین تر بکشید، در حالی که فریم های تیره خود را به آرایش بی طرف تر و بهتر نشان می دهد. با ترکیب های مختلف، بازی کنید تا زمانی که پیدا کنید چه چیزی برای شما بهتر است.

اندازه نیز یک عامل است. اگر فریم در قسمتی بزرگتر باشد، فضای بیشتری برای آزمایش وجود دارد زیرا بیشتر چشم، نشان می دهد. از طرف دیگر فریم های کوچکتر این امکان را به شما می دهند که از آرایش ابرو استفاده کنید تا ناحیه چشم آرایش کاملی را ایجاد کند!

آیا به دنبال تغییر سبک هستید؟

اگر این ترفندهای آرایش به شما کمک نمی کنند تا ظاهر مورد نظر خود را بدست آورید، شاید زمان آن رسیده است که فریم ها را تغییر دهید! پزشک چشم به شما کمک می کنند فریم هایی را پیدا کنید که مناسب برای ویژگی ها و سبک شما باشد.

یک پیشنهاد عالی

اگر احساس می کنید که هنوز هم با استفاده از آرایش و عینک، ظاهرتان مورد رضایت خودتان نیست، می توانید از لنزهای تماسی طبی و رنگی استفاده کنید. همچنین می توانید از لنزهای تماسی طبی رنگی، بهره مند شوید. زیرا این لنزها، علاوه بر، ارائه زیبایی و جذابیت، می تواند خطاهای انکساری شما مانند، نزدیک بینی، دوربینی و حتی آستیگماتیسم را درمان کند. پس شما می توانید با انتخاب لنزهای تماسی، ظاهر خود را تغییر و مورد پسند ایجاد کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب