مجله الکترونیکی دیالنز 16 اردیبهشت ماه 1400 3,053

چشمانی زیباتر و خوش فرم با خرید لنز طبی رنگی الگانس

دوستان و همراهان همیشگی ، هدف ما در دیالنز معرفی لنزهای باکیفیت می باشد تا همه ی افراد با مطالعه و تحقیق درباره ی انواع برندهای لنز ، در انتخاب خود راحت بوده و بتوانند لنز با کیفیت و مناسب چشمان خود را خریداری کنند . امروز اومدیم که یک محصول جدید به نام لنز طبی رنگی  الگانس Elegance را به شما معرفی کنیم، که در واقع لنز سالانه طبی رنگی چیست، از چه مشخصاتی برخوردار است، برای چه کسانی موثر بوده و دارای چه ویژگی هایی خواهد بود و در نهایت، به چه صورت می توان برای خرید لنز طبی رنگی سالانه الگانس اقدام نمود.

به طور کلی لنزهای طبی رنگی برای افرادی است که دچار ضعف بینایی هستند و می‌خواهند علاوه بر جبران ضعیفی چشم ، رنگ چشم خود را نیز عوض کنند.

لازم به ذکر است که لنز طبی رنگی الگانس ، یکی از لنزهای وارد شده توسط دیالنز است که محصول کشور کره می باشد. این لنز سالانه، از ویژگی های متعددی برخوردار است که توانسته در مدت کمی از جلب نظرات بی شماری برخوردار شود.

لنز تماسی طبی رنگی سالانه الگانس Elegance

الگانس یک برند کره ای است که در تولید لنزهای تماسی چشمی با رنگ های طبیعی شهرت دارد. لنز طبی رنگی الگانس، با رنگ های طبیعی و بدون حساسیت برای استفاده طولانی مدت در طول روز مناسب استاستفاده از لنز طبی رنگی الگانس، زیبایی و گیرایی چشمان شما را بیشتر می کند. در ضمن این لنز ، یک طراحی لبه گرد و صاف دارد که شکل کروی آن باعث می شود با آن به شدت احساس راحتی کنید .

از مهمترین خصوصیات این محصول که آن را از سایر لنز ها متمایز می سازد ماده سازنده آن است. ماده Polymacon دارای تاییده ی FDA امریکا می باشد.این لنز آخرین تاییده خود را در تاریخ 2015 به دست آورد.
لنز طبی رنگی الگانس بسیار راحت بوده و مناسب هر نوع چشمی می باشد.این محصول با رنگ های بسیار زیبا طرفداران زیادی در بین لنزهای طبی رنگی دارد.

همچنین این لنز، جزء لنزهایی است که چشم را بزرگتر و خوش فرم تر می کند و با استفاده از این نوع لنزها، کاربران می توانند یک جفت چشم "بزرگ و رنگی" داشته باشند. امروزه لنزهای تماسی طبی رنگی الگانس به عنوان یکی از عناصر مد روز طبقه بندی شده اند. اگر می خواهید در روند مد پیش بروید، لنز های طبی رنگی سالانه الگانس می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
لنز طبی رنگی الگانس بسیار راحت بوده و بر خلاف خیلی از لنزهای موجود ، سوزش و قرمزی چشم را درهنگام استفاده به دنبال نخواهد داشت.کاربرانی که چشمان ضعیفی دارند و قصد دارند در حین رفع مشکل بینایی خود ، رنگ چشمانشان را نیز عوض کنند ، استفاده از لنز طبی رنگی الگانس گزینه مناسبی است .

درباره برند الگانس بیشتر بدانید

محصولات الگانس ( Elegance ) در شرکت Polytouch  توسط سازمان های معتبر مانند KFDA اداره غذا و داروی کره جنوبی ،ISO  سازمان بین المللی استاندارد سازی ، CE استاندارد اروپا وKGMP مجوز سازمان گروه کارخانه های برتر کره جنوبی شناسایی و مجوز دریافت کرده است.

ما با محصولاتی با نام‌های تجاری مشهور سروکار داریم که توانسته اند کیفیت بالای خود را سالها به اثبات برسانندتولید کنندگان شریک و رقیب در ژاپن، از بزرگ‌ترین برندهای حاضر در صنعت لنزهای تماسی هستندفروشگاه توزیع ما در Daegu  کره‌ جنوبی واقع شده‌ است که مرکز اصلی تولید لنزهای دایره‌ای کره است. ما مجهز به یک سیستم گردشی با سرعت بالا هستیم که انتقال و توزیع محصولات و خواسته‌های مصرف کنندگان  را آسان تر می‌کند.

ما برای ایمنی مصرف کنندگان، تمام محصولات فروخته شده در فروشگاها را طی دو مرحله، (اول درمحل تولید در کارخانه و بعد در مرکز توزیع) از لحاظ هر گونه عیب و نقص بازرسی میکنیم. محصولات ما نفوذپذیری اکسیژن بالایی دارند و مجهز به پوشش دوگانه هستند که از رنگدانه هایی که در تماس با چشم مورد استفاده است جلوگیری میکند. ما از فرایند منحصر به فرد 3CURVES  در هر محصولی استفاده میکنیم تا لنزها به راحتی قابل گذاشتن در چشم باشد.

ویژگی های لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance

لنزطبی رنگی الگانس ، با بکارگیری تکنولوژی های خاص اعم از سطح هیدروفیلی و فناوری هایدروژل ، آبرسانی 48% برای کسانی که چشم حساس دارند بسیار موثر خواهد بود. ناگفته نماند که اسید هیالورونیک استفاده شده در این لنز، برای روان بودن لنز و سایش بهتر نیز کمک می کند. به طور کلی، استفاده از این لنز بسیار راحت بوده و مناسب برای چشمان شما می باشد.

از دیگر ویژگی های این لنز می توان به منطقه نوری بزرگتر برای بینایی واضح تر و شفاف تر اشاره نمود و همچنین دارای قدرت مهار اشعه فرابنفش uv تا 99 درصد می باشد.

مزایای استفاده از لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance

دلیل وارد کردن لنز طبی رنگی الگانس توسط دیالنز، مزایای بهینه این لنز می باشد. برای دیالنز سلامت چشمان شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

برخی از این مزایا عبارتند از: وضوح دید بالا، تکنولوژی قابل توجه، جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش، مناسب برای خشکی چشم، راحتی لنز داخل چشم ، دارای رنگ های طبیعی و متنوع ، بدون حساسیت و از همه مهمتر صرفه اقتصادی این لنز خواهد بود.

خرید لنز تماسی طبی رنگی سالانه الگانس Elegance

مجموعه دیالنز اولین عرضه کننده لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر از سلامت لنز الگانس، این محصول را با خیالی آسوده سفارش دهید. اولین موردی که برای ما مهم است، سلامت چشم شماست. به همین دلیل متخصصان دیالنز، با توجه به عملکرد لنز ، رنگ های طبیعی و فناوری های به کار رفته در آن، این محصول را وارد بازار لنز تماسی کرده است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و ضمن دریافت بهترین مشاوره، خرید لنز طبی رنگی سالانه الگانس را انجام دهید.

خرید اینترنتی لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance

در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کاربران، قادر به بیرون آمدن از خانه نیستند تا بتوانند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند، به همین سبب، مجموعه دیالنز خدماتی ارائه می دهد که شما بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما، لنز مورد نیاز خود را با تعیین نمره به صورت آنلاین، خریداری کنید. در اینجا بایستی بگویم که خرید اینترنتی لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اعمال کنید و در زمان مناسب سفارش خود را تحویل بگیرید.

حال به چند سوال در مورد این لنز طبی رنگی می پردازیم؟

قیمت لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance

لنز طبی رنگی سالانه الگانس Elegance به دلیل دائمی بودن، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. دیالنز این لنز را متناسب با بودجه شما در ویترین فروشگاه خود قرار داده است تا شما بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را با بهترین قیمت لنز طبی رنگی سالانه خریداری کنید.

میزان آبرسانی لنز الگانس چقدر است ؟

لنز الگانس دارای آبرسانی 48 درصدی است و یکی از نرم ترین و راحت ترین لنز ها در بین لنزهای طبی رنگی می باشد . این لنز برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند گزینه ی مناسبی می باشد و بر خلاف خیلی از لنزهای موجود ، سوزش و قرمزی چشم را درهنگام استفاده به دنبال نخواهد داشت.

لنز الگانس محصول کدام کشور است ؟

لنز الگانس محصول کشور کره است و فقط لنزهای تولیدی کره وارد ایران می شوند . کشور آمریکا نیز لنزالگانس را تولید می کند اما لنزهای تولید آمریکا متاسفانه وارد ایران نمی شوند .

تنوع رنگی لنز الگانس به چه شکله ؟

لنزهای طبی رنگی الگانس شامل طیف های رنگی آبی ، سبز ، قهوه ای و طوسی است و در تناژهای مختلف رنگ های متنوع و طبیعی بسیاری دارد . این لنز یکی از کامل ترین سری رنگ های زیبا و متنوع در بین لنزهای طبی رنگی و رنگی موجود در بازار ایران را دارا می باشد .

کدام سری از رنگ های لنز الگانس دارای لنز طبی می باشند ؟

سری رنگ های طوسی و قهوه ای لنز الگانس دراین لنز طبی رنگی موجود می باشد و سری رنگ های آبی و سبز این برند فقط برای لنزهای زیبایی موجود دارد .

بازه نمره بندی لنز طبی رنگی الگانس به شکل است ؟

لنزهای طبی رنگی الگانس دارای بازه ی نمره 1 تا 4 است و متاسفانه این لنز طبی رنگی دارای محدودیت نمره می باشد .

قطر لنز طبی رنگی الگانس چقدر است ؟

لنز الگانس یکی از استانداردترین دیامترها (قطر لنز) را دارد و دیامتر آن 14.2 متر می باشد . این قطر لنز برای اکثر افراد ایده آل بوده و به طور کامل به روی چشم می نشیند .

سخن نهایی

لنز تماسی سالانه الگانس Elegance ، یکی از نرم ترین و راحت ترین لنزهای سالانه تولیدکره است که توانسته در مدت زمان محدود بیشترین بازخورد را داشته باشد و رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. این لنز همانطور که اشاره کردیم، بهترین بینایی را به شما ارائه می دهد و تا یک سال به مدت 12 ماه میتوانید با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده نمایید. علاوه بر درمان بینایی شما ، این لنز قادر است با رنگ های طبیعی متنوعی که دارد چشمان شما را زیباتر و خوش فرم تر کند .

هدف دیالنز از معرفی این محصول، ایجاد آرامش و ارائه بهترین بینایی به شما همراهان و مشتریان گرامی می باشد. امیدواریم توانسته باشیم با ارائه این مقاله شما را در خرید لنز طبی رنگی سالانه الگانس راهنمایی کرده باشیم. چنان چه با مطالعه مطالب بالا، خواستار اطلاعات بیشتری در مورد این لنز بودید، می توانید با متخصصان دیالنز تماس حاصل کرده و بهترین مشاوره رایگان را دریافت کنید.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب