سارا نصری 23 فروردین ماه 1399 1,332

چه چیزی باعث ایجاد توییت میشود؟

پیچ خوردگی چشم یک پدیده بسیار رایج است که شامل اسپاسم غیر ارادی عضلات است در پلک به طور معمول چند ثانیه یا چند دقیقه طول می کشد. حتی این بیماری میتواند چند روز یا چند هفته ادامه پیدا کند.

در اینجا ۷ دلیل برای یک توییت چشمی برای شما وجود دارد:

استرس، خستگی و کمبود خواب

بدن ما نسبت به استرس واکنش متفاوتی نشان می دهد و می تواند منجر به کرنش چشم شود. خستگی و کمبود خواب می تواند منجر به چشمان خسته کننده شود.

نوشیدن مشروبات الکلی

مصرف الکل می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد و باعث خستگی عضلات شودو مشروبات الکلی باعث می شود که گاهی اوقات چشم شما پیچیده شود.

خشکی چشم

افرادی که لنزهای تماسی استفاده می کنند و دارو می گیرند بیشتر مستعد ابتلا به سندرم چشمی هستند. خشکی چشم غالباً دچار پیچش چشم می شود.

خستگی چشم

گذراندن زمان زیادی در مقابل صفحه نمایش رایانه و استفاده مداوم از فناوری می تواند منجر به پیچش چشم می شود. شما نیاز به معاینه منظم چشم دارید. مخصوصا برای افرادی که از عینک استفاده می کنند.

بلفارواسپاسم

زنان میانسال ممکن است به دلیل اختلال عصبی که در آن وجود دارد دچار پیچش چشم شوند که شامل انقباض مکرر عضلات است.

آلرژی و تحریک

ذرات خارجی مانند گرد و غبار، دود و مواد شیمیایی می توانند منجر به تورم، خارش و چشمان آبکی شود و همه این موارد ممکن است گاهی اوقات چشم شما را خسته کند.

عدم تعادل تغذیه ای

به دلیل کمبود منیزیم در رژیم غذایی، احتمال گرفتگی چشم وجود دارد.

نکاتی برای اعتماد به نفس

چه زمانی باید با پزشک خود مشورت کنیم؟

ممکن است یک پلک پیچ خورده نیاز به مراقبت فوری پزشکی نداشته باشد. با این حال، اسپاسم مداوم ممکن است نشان دهنده اختلال در مغز یا سیستم عصبی باشد. اگر شما هر یک از علائم زیر را دارید، باید با پزشک خود مشورت کنید:

دیالنز

سایت دیالنز بزرگترین و بهترین سایت فروش لنز و محصولات چشمی در ایران است.

همه برندهای باکیفیت و مرغوب لنز و همچنین مایع لنز را می توانید درفروشگاه آنلاین دیالنز پیدا کنید.

لنزهای ارائه شده در سایت دیالنز دارای بهترین کیفیت هستند و مشکلی برای سلامت چشم افراد ایجاد نخواهند کرد، همچنین این لنزها دارای بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها نیز می باشند.

تمامی لنزهای رنگی، طبی رنگی و طبی در فروشگاه دیالنز از مجوزهای جهانی و بهداشتی برخوردار هستند .

هدف ما تنها فروش لنز نمی باشد. توجه به کیفیت و راحتی مشتریان مهم ترین و اصلی ترین رسالت مجموعه ما می باشد.به همین دلیل تنها برندهای معتبر و مورد تایید دنیا در این فروشگاه موجود می باشد و از فروش برندهای متفرقه که تنها جنبه اقتصادی دارند اجتناب نموده ایم.

برای خرید مطمئن تر و اطلاع از نمره و سایز چشم خود می توانید از راه های ارتباطی مندرج در سایت با اپتومتریست و مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

برای دیدن تمام لنز رنگی و لنز طبی رنگی می توانید با لمس کردن لینک ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و آن را سفارش دهید.

همچنین افرادی که دارای چشم های ضعیف و نمره دار هستند می توانند با ارسال نسخه و یا انتخاب نمره چشم خود در بخش خرید لنز،  سفارش خود را نهایی نمایند.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- چگونه متوجه ضعیفی چشم کودک شویم؟

بینایی بهینه برای فرایند یادگیری کودکان ضرورری است ولی بسیاری از والدین نمی دانند که ضعف بینایی چه علائمی را در کودکان ایجاد می کند. بنابراین مهم است ...ادامه مطلب

- لنز وایت پوپیل

لنز های وایت پوپیل برای ایجاد ظاهری طبیعی در چشمان استفاده می شود. این نوع از لنز های تماسی می توانند کدورت عنبیه و حالت غیر عادی آن را پوشش دهند و جل...ادامه مطلب

- باید موقع خرید لنز ارزان قیمت مراقب باشید!

همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم در زندگی پس انداز کنیم و همواره به دنبال خرید اجناس ارزان و خوب هستیم. اما جنس ارزان، همیشه بهترین نیست و لنز ه...ادامه مطلب

- نشانه های ضعیف شدن چشم

چشم های شما از مهمترین اندام های حسی بدن تان است که علاوه بر ایجاد حس بینایی به بهبود تمرکز مغز کمک می کند. امروزه ضعف بینایی یک مشکل رایج است و به دل...ادامه مطلب

- سن ثابت شدن نمره چشم و راه های ثابت نگهداشتن آن

نمره چشم به توانایی دیدن جزئیات کوچک اشاره دارد. این نمره به صورت یک عدد کسری نشان داده می شود و برای تعیین نسخه عینک شما کارایی دارد. سن ثابت شدن نمر...ادامه مطلب