سارا نصری 02 بهمن ماه 1398 2,936

چگونگی اندازه گیری قاب عینک

شیشه ها در شکل ها و اندازه های مختلفی قرار می گیرند، بنابراین مهم است که بدانیم چه چیزی متناسب است و چه چیزی مناسب نخواهد بود. استفاده از عینک با اندازه اشتباه، می تواند ناراحت کننده و بی تاب باشد. اگر اندازه قاب خیلی بزرگ باشد، سرتان به اندازه نخود به نظر می رسد، اما اگر خیلی کوچک باشد، عینک شما روی گردش خون تأثیر می گذارد.

ما می دانیم که پیدا کردن یک عینک عالی کار دشواری است. به همین دلیل ما ۳ روش برای کمک به شما در اندازه گیری صحیح عینک در رابطه با چهره شما قرار داده ایم تا همیشه مطمئن شوید که عینک مناسب خود را انتخاب کرده و از تمام خسارات اجتماعی بالقوه، جلوگیری می کنید.

اندازه گیری فریم ها

روش اول: علائم روی عینک

ساده ترین روش برای تعیین اندازه فریم این است که به عینک فعلی خود نگاه کنید. در هر معبد (بازو) مجموعه ای از اطلاعات چاپی وجود خواهد داشت. برخی از آنها نام سازنده یا کد فریم هستند و برخی دیگر به اندازه قاب اشاره می کنند.

اطلاعات در سمت چپ نام تجاری و شماره مدل است. بعد از این w ، TV / DVP را مشاهده می کنید. سپس ۳ عدد داریم:

۵۳ – این عرض لنز است

۲۰ – این طول پل است

۱۴۵ – این اندازه گیری طول معبد (بازو) است.

اگر عینک شما در حال حاضر مناسب هستند، می توانید از این شماره ها برای مرور فریم دیگر استفاده کرده و یک جفت با همان اندازه گیری پیدا کنید.

روش دوم: کم رنگ شدن DIY

اگر اطلاعات مربوط به عینک شما از بین رفته است، می توانید اندازه ها را با اندازه گیری خودتان بفهمید. اخطار: به یک ماشین حساب یا شخصی که در ریاضیات فوق العاده ماهر است، نیاز دارید.

اندازه قاب عینک

شما باید موارد زیر را اندازه بگیرید:

اندازه عدسی – اندازه گیری عدسی در وسیع ترین نقطه را اندازه گیری کنید

ارتفاع عدسی – عمق عدسی را اندازه بگیرید.

اندازه پل – طول پل را در محلی که نزدیکترین عدسی هاست اندازه بگیرید.

طول معبد یا بازو – طول بازو از جمله خم را اندازه بگیرید.

عرض جلویی – عرض جلوی آن دو برابر عرض عدسی به علاوه عرض پل است. به عنوان مثال، عرض عدسی = ۴۷، عرض پل = ۱۶، عرض کل = ۱۱۰ ((۲ ۴۷ ۴۷) +۱۶).

روش سوم: اندازه گیری صحیح

به یک آینه نگاه کنید و یک خط کش را تا صورت خود بکشید تا بتوانید از بازو به بازو اندازه بگیرید (برای اینکه نتایج به طور دقیق انجام شود و خودتان را بسیار خوش شانس بدانید، مدادها را در گوش خود قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که هم سطح شماست)

فاصله بین بازو چپ و راست خود را در میلی متر اندازه بگیرید.

نتایج را بنویسید

مدادها را از گوشهایتان بردارید.

هنگام خرید عینک، انتخاب سبکی که ۳/۳ میلی متر باشد، تفاوت چندانی نخواهد داشت. هنگام خرید به صورت آنلاین، این را در ذهن داشته باشید.

اطلاعات مناسب

رعایت برخی از قوانین کلی برای اطمینان از اینکه قاب هایی که انتخاب خواهید کردید راحت خواهد بود، مهم است:

بالای قاب نباید از ابروهای شما بالاتر باشد

قسمت زیر فریم ها نباید روی گونه های شما باشد، حتی هنگام لبخند زدن. اگر این گونه باشد، باعث تحریک می شوند.

قاب ها نباید از صورت شما گسترده تر باشند

به طور کلی، بهتر است قاب هایی را انتخاب کنید که از چهره شما تعریف کنند. عینک های بزرگ ممکن است چهره های کوچک را مسطح نکند و بالعکس.

کلام آخر

ما می خواهیم کامل ترین اطلاعات ممکن را هنگام خرید عینک خود به شما ارائه دهیم، زیرا می دانیم این لوازم جانبی چقدر مهم بوده و آنها بخشی از اکسسوری های روزمره شما هستند.
اگر هنوز در مورد چگونگی درک اندازه گیری های موجود در قاب های عینک خود و نحوه اندازه گیری آنها سؤالی دارید، می توانید با کارشناسان تیم دیالنز مشورت کنید تا بتوانید به درستی عینک های خود را خریداری و متناسب با ظاهر خود انتخاب کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب