مجله الکترونیکی دیالنز 22 تیر ماه 1400 8,190

کدوم قطره اویزور رو بگیریم؟ آبی یا سبز!

همانطور که میدانید چشم انسان یکی از حساس ترین نقاط بدن است که نیاز به مراقبت بیشتری دارد و حساسیت بیشتری را باید نسبت به آن داشته باشید تا در سلامت آن دچار مشکل نشوید. اگر از لنزهای تماسی به صورت طولانی مدت استفاده می کنید برای راحتی بیشتر بهتر است از قطره های چشمی اویزور جهت رفع خشکی چشم و پاک کردن آلودگی از سطح لنز ،استفاده کنید .

قطره اویزور محصول کشور اسپانیا ، یک قطره مرطوب کننده و ضدعفونی کننده چند منظوره برای انواع لنزهای چشمی طبی و رنگی از جمله نسل جدید لنز سیلیکونی است.

قطره های لنز اویزور از نظر کیفیت نسبت به مابقی قطره های موجود در بازار با کیفیت تر بوده و لنز شما را همواره نرم و با کیفیت نگه داری میکند . در اینجا قصد داریم دو مدل از قطره های اویزور به رنگ آبی و سبز که هر کدام کاربرد اصی دارد را برایتان بازگو کنیم ؛ پس تا انتهای مقاله با "مجله الکترونیکی" دیالنز همراه باشید .

لنزهای تماسی که هرروزه در داخل و خارج از خونه که در معرض آلودگی ها مانند دود یا گرد و غبار هستند و پروتئین و چربی و سرب ناشی از آلودگی هوا به سطح لنز می چسبد ؛ شما با استفاده از قطره اویزور می توانید این آلودگی ها را از ببین ببرید و راحتی استفاده از لنز را حس کنید . از آنجایی که امروزه هوای اکثر کلان شهر ها بسیار آلوده است و این ضدعفونی بسیار لازم میباشد .

 قطره کلینینگ اویزور(آبی) - تمیز کننده

هنگامی که از لنز تماسی استفاده می کنید، چشمان شما رطوبت خود را تا حدودی از دست می دهد و برای اینکه رطوبت چشمان شما بازگردانی شود، ما به شما قطره تمییز کننده لنز اویزور را پیشنهاد میکنیم. همچنین در زمان استفاده طولانی مدت از لنز خود چربی و پروتئین های موجود در چشمان شما بروی سطح لنز چسبیده و گاها باعث تاری دید میگردد، به همین منظور شما با استفاده از این قطره چشمی تمامی رسوبات ناشی از چشم و یا الودگی محیطی چسبیده شده بروی سطح لنز را پاک کنید تا لنزهای شما عاری از هرگونه آلودگی شود.

قطره تمیز کننده چشم اویزور (Avizor) با فرمول منحصر به فرد خود یک قطره مناسب برای استفاده کنندگان همه انواع لنز های چشمی محسوب می شود. همچنین خاصیت تمیز کنندگی این محصول باعث پاک شدن تمامی ذرات جمع شده بر روی لنز در طول روز می شود. با ریختن چند قطره از این محصول در چشم و چند پلک زدن ساده بدون استفاده از دست، شخص یک لنز تمیز و روان خواهد داشت. قطره چشمی اویزور در بطری های 15 میل بدون مواد نگهدارنده در فروشگاه دیالنز موجود است و شما می توانید از طریق فروشگاه آنلاین دیالنز به راحتی از خریدی مطمئن بهره ببرید .

ویژگی های قطره کلینینگ اویزور

قطره کامفورت اویزور(سبز) - مرطوب کننده

قطره مرطوب‌ کننده لنز اویزور به راحتی تحریک، ناراحتی و مشکلات بینایی را در ارتباط با خشکی لنز و چشم کاهش می دهد. این قطره به لحاظ کیفیت در سطح جهانی تولید شده و عملکرد مرطوب کنندگی خوبی را ایفا می کند. در بسته بندی بطری شکل که می توانند براحتی در دست نگه داشته شوند و در ترمیم بینایی و مراقبت از لنز چشم بخوبی عمل کنند.

قطره‌های چشمی به صورت خاص به منظور استفاده درکنار لنزهای طبی و رنگی تهیه شده‌اند و می‌توانند برای رفع مشکلات چشمی از جملهخشکی چشم و ناراحتی‌های ناشی از سایش لنزهای تماسی استفاده شوند. قطره مرطوب کننده چشم اویزور (Avizor) با فرمول منحصر به فرد خود یک رطوبت رسان مناسب برای استفاده کنندگان همه انواع لنز های چشمی محسوب می شود. همچنین خاصیت روان کنندگی فوق العاده این محصول باعث پاک شدن تمامی ذرات جمع شده بر روی لنز در طول روز می شود.

ویژگی های قطره لنز کامفورت اویزور

تفاوت قطره آبی و سبز اویزور

قطره کلینینگ(آبی)  لنز چشم اویزور به عنوان یک تمیز کننده و لغزاننده لنز در زمانی که لنز داخل چشم است استفاده می شود و تفاوت آن با قطره کامفورت(سبز) اویزور این است که از قطره کلینیگ در محیط های باز و آزاد استفاده می شود ولی از قطره کامفورت در محیط های بسته و سرپوشیده استفاده میشه.

سخن پایانی

قطره های اویزور در رفع خشکی چشم موثر است و با رطوبت‌رسانی بالا به دید بهتر شما کمک می‌کند. این محصول ضد حساسیت است و هر چند بار که بخواهید در طول روز می‌توانید از آن استفاده نمایید.

ارائه این مقاله از وبسایت دیالنز به شما کمک کرد که تفاوت قطره های سبز(کامفورت) و آبی(کلینینگ) اویزور و ویژگی های هر یک را بدانید . چنانچه سوالی برایتان پیش آمده می توانید در پایین این مقاله برای ما بنویسید و یا در بخش تماس با ما از مشاورین دیالنز کمک بگیرید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب