سارا نصری 21 مهر ماه 1398 1,108

کمپانی Bella

از سال ۱۹۹۴، ابراهیم وهبی در زمینه نوری فعالیت می کند و بیش از ۲۳ سال تجربه عمیق در زمینه ابزار تست چشم، کارگاه و تجهیزات آزمایشگاهی، لنزهای تماسی و محلول های مراقبت از لنز، فعالیت دارد.

وی، در سال ۲۰۰۳ شرکت تأسیسات نوری را راه اندازی کرد.

شرکت لوازم نوری یکی از بزرگترین توزیع کنندگان عمده فروشی محصولات و لوازم نوری در کویت است که در آن راه حل های نوآورانه، عملی و فعال از نظر مقرون به صرفه در زمینه صنعتی نوری ارائه می شود.

محصولات شرکت نوری بلا

این شرکت محصولات مختلف نوری و چشم را با کمک تولید کنندگان پیشرو در جهان وارد می کند. علاوه بر این، اکثر فروشگاه های نوری و فروشگاه های عینک آفتابی در سراسر کویت و سراسر منطقه با محصولات مارک دار خود و خدمات بسیار معتبر از نظر توزیع ابزارهای چشمی، واحدهای تست چشم، تجهیزات کارگاهی، سیستم های لبه آزمایشگاهی، ابزار، قطعات یدکی، مکمل های مراقبت از چشم و موارد دیگر آشناییت دارند.

تجهیزات و امکانات مدرن این شرکت به آن امکان می دهد سطح بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و در تهیه و تنظیم نیازهای آنها به صورت کارآمد و سریع متمرکز شود.

با گذشت سالها، این شرکت تجربه و دانش گسترده ای را بدست آورد و آن را به عنوان رهبر بازار در عرضه مارک های منحصر به فرد و اسراف تبدیل کرد. با خلاقیت، مهارت های نوآورانه و تخصص گسترده خود، نام تجاری خود را به لنزهای تماسی (Bella) به نمایش گذاشت.

لنزهای تماسی بلا

لنزهای تماسی بلا (رنگی و شفاف) در سال ۲۰۰۸ توسط ابراهیم وهبی راه اندازی شد و یک سری نوآوری ها را برای تکمیل فناوری ها و رشد جدید انجام داده است.

امروزه آزمایشگاه لنزهای رنگی بلا، تأسیسات تولیدی و دفاتر همه ساختمانها، با کیفیت و عالی هستند، جایی که نبوغ طرحهای برجسته ارگونومیک و آینده نگر توسط بنیانگذار شرکت ایجاد می شود.
با گذشت بیش از یک دهه از طراحی اولین لنزهای تماسی، هدف لنزهای تماسی رنگی Bella امروز همان چیزی است که در ابتدا تاسیس شد، یعنی محصولات منحصر به فرد و همچنین لنزهای با کیفیت عالی برای افراد زیبایی در سراسر جهان.

لنزهای تماسی رنگی Bella استانداردهای تولید برجسته را حفظ می کنند و تلاش می کنند صنعت را در طراحی محصول خلاقانه هدایت کنند. طراحی های بسیار موفق، بلا را به عنوان رهبر بازار تبدیل کرده است و در داخل لنزهای زیبای منحصر به فرد آن، طراحی های قابل تنظیم به منظور جای دادن به انواع انتخاب های مد، زیبایی و سبک زندگی کشف کرده است.

به لطف فناوری های جدید تولیدی و لنزهای پیشرفته جدید، لنزهای سفارشی امروزی، بهتر از همیشه هستند و برای افرادی که دارای یک سبک زندگی مرسوم هستند انتخابی ایده آل است. با داشتن چنین رنگ و طرح های متنوع، لنزهای تماسی رنگی بلا شهرت جهانی را در درجه اول به خود اختصاص داده است و این در حالی است که مشتریانی از سراسر دنیا اولین مشتری در نوع خود هستند.

هر لنز با در نظر گرفتن رنگ واقعی شما ایجاد می شود. با وجود گزینه های رنگی زیادی که با یک یا چند رنگ پایه در ذهن شما ایجاد شده است، بلا این امکان را فراهم کرده است که انواع مختلفی از ظاهر متفاوت را به شما ارائه دهد.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب