سارا نصری 30 مهر ماه 1398 1,135

کمپانی Dreamcon

کمپانی Dreamcon یک چشم انداز جهانی برای تبدیل شدن به “بهترین سازنده لنزهای تماس با رنگ جهانی” است. آنها کاملاً آگاه هستند که چنین دیدگاهی تنها هنگامی حاصل می شود که بهترین محصولات و خدمات را ارائه می دهند کلیه افسران و کارمندان Dreamcon مشارکت خود را با هدف “لذت مشتری از طریق کیفیت عالی” و “ایجاد ارزش مشتری از طریق توسعه محصول جدید” به اشتراک و اجرا می گذارند.

براساس این سیاست، Dreamcon از زمان تأسیس روی تحقیق و توسعه متمرکز شده و دارای گواهی KGMP ، CE ، ISO13485 ، ISO9001 ، USA FDA ، Thai FDA ، Japan FDA ، Gost-R ، CFDA و گواهینامه های بیشتر می باشد. این کمپانی به عنوان شرکت سرمایه گذاری و شرکت INNO-BIZ نیز معتبر است و از تکنولوژی و پایداری محصولات هم در بازار داخلی و هم از طریق روش تولید انحصاری لنزهای تماس نرم، اعتبار بالایی دارند.

Dreamcon متعهد می شود با تعهد بیشتر به لذت مشتری و مهارت های فنی برتر، با قاطعیت تر از همیشه به سمت جهان گسترده تر حرکت کند و تمام تلاش خود را برای محافظت از زیبایی ها و سلامت مردم در سراسر جهان انجام دهد.

لنزهای تماسی هرا

لنزهای تماسی Hera یکی از با کیفیت ترین لنزهای تماسی محسوب می شود. این محصول برای شرکت دریم کن کره جنوبی است و یکی از پرفروش ترین لنزهای تماسی به شمار می آید.

ویژگی های لنز هرا

لنزهای تماسی هرا دارای مدت زمان استفاده سالانه و فصلی هستند به گونه ای که شما می توانید به مدت ۱۲ ماه و یا ۹۰ روز از آنها استفاده کنید. لنزهای هرا دارای طبی و رنگی بوده که می توانند خطاهای انکساری (نزدیک بینی و دوربینی) را به خوبی اصلاح کنند و همچنین رنگ چشم را به خوبی تغییر داده و ظاهر بسیار طبیعی و جذابی رابرای شما ایجاد می کند.

این لنزها از طراحی نازک و نرم ساخته شده و راحتی خاصی را به مصرف کننده ارائه می دهد. لنزهای تماسی هرا، مناسب برای چشمان خشک و حساس است و از فناوری هایدروژل تعبیه شده که می تواند اکسیژن را به خوبی به چشم منتقل کند و همچنین دارای مواد سازنده Polymacon است که می تواند رطوبت را به حد امکان حفظ کند.

در ادامه اضافه کنم، لنزهای چشم هرا دارای ۴۲% محتوای آب هستند که می توانند از چشمان شما در برابر خشکی محافظت کنند و دید بسیار مطلوبی را به شما ارائه دهند.

لنزهای رنگی هرا

لنزهای رنگی Hera دارای رنگ های متنوع می باشد به گونه ای که شما می توانید به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و از تغییر رنگ چشم خود شگفت زده شوید. لنزهای رنگی این برند دارای رنگ های تیره و روشن است.

لنزهای تماسی رنگی هرا دارای رنگ های طوسی، آبی، عسلی، یخی، سبز، زیتونی، کاراملی و قهوه ای بوده که دارای طرح های مختلف دوردار و بدون دور هستند.

لنزهای تماسی رنگی Royal Vision

لنزهای رنگی رویال ویژن یکی دیگر از برندهای تولید شده از کمپانی دریم کن است که دارای مدت زمان استفاده روزانه بوده و از تنوع رنگی و کیفیت بسیار بالا تشکیل شده و برای مهمانی ها و مراسمات خاص می توان از این نوع لنزهای رنگی استفاده کرد.

لنزهای تماسی رویال ویژن با کیفیت و راحتی مطلوب در ذهن شما طراحی شده است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دوام، ماندگاری بالا در عین اکسیژن رسانی و ساییدگی برخوردار هستند. شرکت دریم کن، رنگ های بسیار جذاب لنزهای رنگی دنیا را در یک قاب از رنگ های متنوع جمع کرده و توانسته رنگ هایی مشابه به وجود بیاورد.

و اما در ادامه به شما بگویم که شرکت Dreamcon، علاوه بر تولید لنزهای تماسی طبی و رنگی، محلول شستشوی هرا با کیفیت بسیار بالا تولید می کند.

محلول لنز تماسی هرا

وقتی لنزهای تماسی استفاده می کنید، می تواند از نظر شما سخت باشد. محلول شستشوی Hera کمک می کند تا استفاده از لنزهای تماسی بر روی چشمان شما آسان شود.

محلول ضدعفونی کننده هرا لنزهای تماسی شما را به همان روشی که چشمان شما به طور طبیعی هیدراته می شود، هیدراته می کند.

شرایط محلول Hera باعث پاکسازی، از بین بردن پروتئین، ضد عفونی کننده، شستشو و نگهداری لنزهای تماسی نرم می شود. محلول هرا، لنزها را برای سایش راحت، هیدراته می کند. با نگه داشتن لنزهای هیدراته در محلول هرا باعث می شود استفاده از لنزهای تماسی در تمام روز راحت باشند.

در نهایت می توانید برای انتخاب لنز مناسب چه طبی و چه رنگی در ابتدا با پزشک چشم خود مشورت کنید تا بدانید چه لنز تماسی مناسب شماست و شما با آن احساس راحتی می کنید. لنزهای هرا همانطور که در ابتدا گفتم، از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می تواند نیازهای مصرف کننده را تا حد میزان رضایت برطرف کند.

 

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب