سارا نصری 05 آبان ماه 1398 1,280

کمپانی Interojo

این شرکت در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و تولید کننده لنزهای تماسی تخصصی است که هر سال با فن آوری های خاص و محصولات باکیفیت خود جهش های عظیم را انجام می دهد.

در سال ۲۰۱۰، با وجود بازار شدید رقابتی، شرایط این شرکت در عضو KOSDAQ ذکر شده است و مقام اول را در تولید داخلی گرفته اند، با تکنولوژی ثبت شده “Ultra-Soo”، مجوز NET را از وزارت کره ای دولت و جایزه ریاست جمهوری را کسب کرده اند.

علاوه بر این، از زمان تأسیس شرکت، به طور مداوم در حال توسعه فناوری اصلی هستند و سهم بازار را گسترش می دهند، در حال حاضر “۲۰۰ شرکت برتر آسیا تحت یک میلیارد” توسط فوربز در سال ۲۰۱۴ و “پروژه جهانی Class300” توسط دولت در سال ۲۰۱۶ انتخاب شده اند.

در زمان چهارمین انقلاب صنعتی که در آن صنعت، براساس نوآوری فناوری تجدید ساخته شده است، INTEROJO بر فناوری پیشرفته ای متمرکز شده است که بازار لنزهای تماسی را هدایت می کند. این شرکت در هر شرایط، با سرعت به رشد خود در بازار ادامه می دهد.
INTEROJO مشتاقانه منتظر علاقه و تشویق مداوم شما به INTEROJO در آینده به عنوان یک شرکت پیشرو جهانی هستند.

محصولات این شرکت شامل لنزهای هیدروژل سیلیکون، لنزهای هیالورونات سدیم، لنزهای یکبار مصرف روزانه، لنزهای طبی، لنزهای توریک، لنزهای دید چند کانونی، لنزهای رنگی، لنزهای درمانی و بانداژ، لنزهای تماسی و محلول های لنز تماسی با مواد سفت و محکم (RGP) است. این شرکت محصولات خود را در بازار داخلی و بازارهای خارج از کشور توزیع می کند.

لنزهای تماسی سیلیکون هایدروژل

شرکت Interojo در سال ۲۰۱۰ اولین لنز تماسی هایدروژل سیلیکون خود را به بازار جهانی عرضه کرد که O2O2 نامگذاری شد. این ماده جدید در زمینه های راحتی، وضوح و سلامت چشم از سایر لنزهای تماسی نرم پیشی می گیرد. ماده سیلیکون از نظر گاز بسیار قابل نفوذ است بنابراین اجازه می دهد تا مقدار زیادی اکسیژن به طور مستقیم از طریق لنز جریان یابد. این جریان مستقیم از طریق لنز تضمین می کند که قرنیه از منبع اکسیژن مداوم برخوردار است و باعث ایجاد چشم سالم تر می شود.

لنزهای تماسی اینتروجو

محصولات INTEROJO در بازار اوکراین با انواع لنزهای تماسی نرم با کیفیت بالا برای مشتریانی که نیازهای مختلف دارند ارائه می شود.
شرکت اینتروجو لنزهای تماسی هایدروژل، سیلیکون هایدروژل، زیست سازگار و رنگی را ارائه می دهد.

انواع لنزهای تماسی اینتروجو دارای ماهانه، فصلی، سالانه، روزانه یکبار مصرف، آستیگمات و رنگی می باشد که هر کدام را برایتان در ادامه توضیحات کامل داده ایم.

لنز تماسی Morning Q 55UV

لنز تماسی ماهانه Morning Q 55UV یک لنز هایدروژل معمولی است که از یک ماده نسبتاً متداول متافیلکون ساخته شده است. با این حال، این لنز به روش خوبی با سایر لنزهای هایدروژل تفاوت دارد. اول از همه، بسیار راحت است. مانند بسیاری از لنزهای بسیار آبدوست، خشک نمی شود و تا اواخر عصر نیز مرطوب می ماند.

این لنز دارای خواص نوری عالی است. کاربران نسبت به سایر لنزها میزان وضوح تصویر بسیار بالاتری را مشاهده می کنند. از نظر عملی راحت است و راحت قرار می گیرد و اشک نمی ریزد. دوام بالای این لنزهای تماسی باعث می شود کاربر حتی در مدت ضمانت بتواند آنها را استفاده کند.

لنز تماسی مورنینگ کیو ۵۵ دارای ۵۵ درصد محتوای آب است و همچنین از فیلتر UV برخوردار می باشد. قطر این لنز تماسی ۱۴٫۲ بوده و دارای منحنی پایه ۸٫۶ می باشد. همچنین علاوه بر دارا بودن فناوری هایدروژل دارای مواد سازنده methafilcon برای حفظ رطوبت می باشد.

لنز تماسی Morning Q O2O2

لنز تماسی ماهانه O2O2، یک لنز هایدروژل سیلیکون نسل سوم با یک ماده مرطوب کننده اضافی برای راحتی بیشتر است. لنزهای نسل سوم نرم و ملایم هستند. از نظر فنی، به این لنز ماژول کم گفته می شود. لنزهای هایدروژل سیلیکون O2O2 از نفوذ پذیری اکسیژن بالایی برخوردار بوده و بافت چشم را با مقدار مورد نیاز اکسیژن (۱۰۰ Dk / t) به طور کامل برآورده می کنند.

برای تصحیح آستیگماتیسم، این لنزها ضخامت بیشتری نسبت به اندازه های کروی دارند. لنزهای هیدروژل سیلیکون O2O2، قابل تنفس با افزایش ضخامت، نفوذپذیری اکسیژن بالا را حفظ می کنند. به همین دلیل است که چنین لنزها گزینه بهتر برای اصلاح آستیگماتیسم نسبت به لنزهای تماسی کروی هستند.

به طور معمول، این لنزها در طراحی HD ساخته شده اند و دید بسیار واضحی دارند. گزینه HD در لنزهای INTEROJO به قدری با کیفیت است که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از لنزهایشان برای اولین بار غافلگیر می شوند.

به عنوان یک نکته عملی، توصیه می کنیم:

در هنگام استفاده روزانه از لنزهای هایدروژل سیلیکون، شب ها آنها را بردارید و روزانه تمیز کنید.

اگر از سایش مداوم استفاده می کنید، لنزها را بعد از ۷-۱۰ روز تعویض کنید.

لنزهای تماسی مورنینگ کیو O2O2، از محتوای آب ۴۵ درصد تعبیه شده اند و دارای مواد سازنده innofilcon برای حفظ رطوبت می باشد. این لنز تماسی از ۱۴٫۲ میلیمتر قطر ضخامت برخوردار بوده و دارای منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر خواهد بود.

لنز تماسی Morning Q BIO

لنز تماسی Morning Q BIO یک لنز تماسی ماهانه است که از مواد زیست سازگار ساخته شده، دانشمندان تحقیقات خود را ادامه داده و تلاش می كنند موادی را كه راحت، “تنفس كننده” و زیست سازگار به طور هم زمان باشد، پیدا كنند.

آمار نشان می دهد که بیش از ۲۰ درصد بیماران، لنزهای هایدروژل را درک نمی کنند. بنابراین، برای چنین بیمارانی و همچنین افرادی که چشم های حساسی دارند، لنزهای Morning Q BIO جایگزین بسیار خوبی است.

لنز تماسی مورنینگ کیو بایو دارای ۶۲ درصد محتوای آب است و دارای مواد سازنده biohioxifilcon برای حفظ رطوبت می باشد. همچنین این لنز تماسی دارای فیلتر UV جهت جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش به چشم است و از ۱۴٫۲ میلیمتر قطر ضخامت و ۸٫۶ میلیمتر منحنی پایه برخوردار می باشد.

لنز تماسی Morning Q 38

لنز تماسی فصلی Morning Q 38 یک مدل عملی و کم هزینه از لنزهای تماسی با کیفیت است. مواد لنز Polymacon با دوام كافی و مراقبت آسان را فراهم می كند. این لنزها برای آستیگماتیسم کم مناسب و ایده آل هستند.

طراحی تکنولوژیکی با استفاده از ناهنجاری ها، سازگاری بالایی با لنزهای چرخان را تضمین می کند. پزشکان توجه به تحرک و تمرکز خوب دارند و بیماران انتظار راحتی و سهولت استفاده دارند.

لنز تماسی مورنینگ کیو ۳۸ یک لنز فصلی ۳ ماهه است و دارای فناوری هایدروژل پیشرفته می باشد و اکسیژن را به خوبی به چشم منتقل می کنند. این لنز تماسی دارای ۳۸٫۷ درصد محتوای آب بوده که برای چشمان خشک و حساس ایده آل، و با قطر ۱۴٫۰ و منحنی پایه ۸٫۶ تعبیه شده است.

لنز تماسی PolyVue HD

لنز تماسی PolyVue HD یک لنز تماسی سالانه برای سایش روز است که برای آستیگماتیسم کم استفاده می شود. این طرح با استفاده از ناهنجاری ها ساخته شده است و سازگاری بالایی را با لنزهای روشن ایجاد می کند. پزشکان توجه به تحرک و تمرکز خوب دارند و بیماران توجه به راحتی و سهولت استفاده دارند.

لنز تماسی مورنینگ کیو پلی ویو دارای مواد سازنده Polymacon با فناوری هایدروژل بوده و میتواند رطوبت را تا حدامکان حفظ و اکسیژن را به خوبی به سطح چشم انتقال دهد. این لنز تماسی دارای ۳۸٫۷ درصد محتوای آب است که برای چشمان خشک و حساس مناسب و راحت می باشد. همچنین لنزهای تماسی پلی ویو مورنینگ کیو دارای ۱۴٫۲ میلیمتر قطر ضخامت و ۸٫۶ میلیمتر منحنی پایه می باشد.

لنز تماسی Morning Q 1-Day

در مورد لنزهای یک روزه، چشم باید روزانه با لنزهای تماسی جدید سازگار شود، سطح آن با مواد بیولوژیکی “بومی” پوشیده شده است. با استفاده از لنزهای ۱ روزه مورنینگ، هیچ گونه ناراحتی با مواد ویژه زیستی محور احساس نمی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این لنزها این است که آنها عملاً تا عصر خشک نمی شوند، مانند بسیاری از لنزهای تماسی یک روزه. راز این لنز، اضافه کردن هیالورونات سدیم، معروف ترین روغن طبیعی، به مواد لنز است. به همین دلیل در طی فرایند استفاده، لنزها با یک لایه نازک روغن پوشانده می شوند و این باعث کاهش تبخیر پارگی می شود و لنز را ملایم تر و لغزنده تر می کند.

طراحی تکنولوژیکی با استفاده از ناهنجاری ها، دیدی با کیفیت بالا همراه با تناسب چشم و راحتی مناسب فراهم می کند. این لنز دارای فیلتر UV است که یک عنصر مهم برای محافظت از چشم خواهد بود.

لنز تماسی روزانه مورنینگ، دارای ۵۸ درصد محتوای آب بوده و از فناوری هایدروژل سیلیکون و مواد سازنده bioxifilcon ساخته شده و می تواند اکسیژن را به خوبی به سطح چشم منتقل کرده و رطوبت را به حد کافی حفظ کند. همچنین این لنزها از قطر ۱۴٫۲ و منحنی ۸٫۶ میلیمتر برخوردار می باشد.

لنز تماسی O2O2 Toric

لنز تماسی O2O2 Toric یک لنز هایدروژل سیلیکون نسل سوم برای آستیگماتیسم است. لنزهای نسل ۳ نرم و ملایم هستند. از نظر فنی، به این لنز ماژول کم گفته می شود. لنزهای هایدروژل O2O2 Toric از نفوذ پذیری اکسیژن بالایی برخوردار بوده و بافت چشم را در مقدار مورد نیاز اکسیژن (۱۰۰ Dk / t) به طور کامل برآورده می کند.

این لنز تماسی برای درمان آستیگماتیسم بوده و لنزها ضخامت بیشتری نسبت به اندازه های کروی دارند. لنزهای هیدروژل O2O2 Toric قابل تنفس با وجود افزایش ضخامت، نفوذپذیری اکسیژن بالا را حفظ می کنند. به همین دلیل است که چنین لنزها گزینه ای بهتر برای اصلاح آستیگماتیسم نسبت به لنزهای تماسی کروی هستند.

چشم پزشکان، راحتی کار با این لنزها را برای دستیابی به نتیجه مطلوب در تصحیح بینایی یاد می کنند.
لنز تماسی مورنینگ کیو توریک O2O2 دارای محتوای آب ۴۵ درصد بوده و از مواد سازنده innofilcon ساخته شده و می تواند رطوبت را به حد کافی حفظ کند. همچنین این لنزها دارای قطر ضخامت ۱۴٫۲ میلیمتر و منحنی پایه ۸٫۶ میلیمتر می باشد.

لنز تماسی رنگی Festival 1 Tone

Festival 1 Tone لنزهای تماسی رنگی برای استفاده روزمره و دارای مدت زمان استفاده سالانه و فصلی می باشند. این لنزهای با کیفیت به آسانی در چشم گذاشته و برداشته می شود. این لنزها دارای مراقبت آسان و رنگ هایی متنوعی هستند.
لنزهای رنگی INTEROJO باعث افزایش طراوت در چشم شما می شود و تصویر شما را تغییر می دهد. لنزهای تماسی رنگی فستیوال مورنینگ کیو دارای رنگ های: سبز(Green)، آبی (Blue)، قهوه ای (Brown)، طوسی (Gray) و مشکی (Black) می باشد.

لنز تماسی رنگی Festival 2 Tone

لنزهای تماسی رنگی Festival 2 تا ۱۶ ساعت سایش روزانه و مدت زمان استفاده سالانه و فصلی مورد استفاده قرار میگیرند. به این منظور که شما میتوانید به طور موثر، ۳ ماه یا ۱۲ ماه متوالی از آنها استفاده کنید.

این لنزهای با کیفیت به راحتی استفاده می شوند و مراقبت بسیار آسانی دارند و می توانید آنها را مانند تمام لنزهای تماسی معمولی خود، در تمام طول روز استفاده کنید. لنزهای رنگی فستیوال تن ۲ مورنینگ کیو شامل رنگ های: سبز(Green)، آبی (Blue)، قهوه ای (Brown)، طوسی (Gray)، سبز یخی (Ice Green)، آبی یخی (Ice Blue)، قهوه ای یخی (Ice Brown)، طوسی یخی (Ice Gray) و عسلی یخی (Ice Hazel) می باشد.

لنز تماسی رنگی Festival 3 Tone

لنزهای تماسی رنگی Festival 3 Tone برای استفاده روزمره و جزء لنزهای فصلی و سالانه می باشند. این لنزهای با کیفیت، به راحتی استفاده می شوند و دارای تنوع رنگی هستند. لنز رنگی فستیوال تن ۳ دارای ۵ رنگ مختلف از جمله: سبز (Green)، آبی (Blue)، قهوه ای (Brown)، طوسی (Gray) و زیتونی (Pure Hazel) می باشد.

در نهایت، لنزهای تماسی Morning Q هم طبی و هم رنگی با تمام اطلاعات فنی آنها برای شما بازگو شد. چنان چه قصد خرید لنزهای تماسی مورنینگ کیو را دارید، می توانید برای اینکه اطلاعات بیشتری از این لنزها به دست آورید، با پزشک چشم و یا برای راحتی بهتر با کارشناسان لنز تماسی دیالنز مشورت کنید و از چگونگی این لنزها آگاهی کسب کنید. این لنزها بسیار با کیفیت بوده و دارای قیمت بسیار مناسبی است و همچنین برای افرادی که بیماری های چشمی دارند یا علاوه بر درمان خطاهای انکساری، برای تغییر رنگ چشمشان می خواهند از لنز استفاده کنند، لنزهای مورنینگ کیو پیشنهاد ما به شماست.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب