سارا نصری 14 اسفند ماه 1398 887

۱۰ عینک آفتابی برتر

تابستان فرا می رسد و زمان آن رسیده که یک جفت عینک آفتابی جدید بخرید. خواه رفتن به ساحل، ماهیگیری، یا فقط رانندگی در آفتاب گرم، یک جفت عینک آفتابی برای چشمان سالم ضروری است. با مد همیشه در حال حرکت، روندها تغییر می کنند.

در زیر لیستی از ۱۰ عینک آفتابی برتر برای شما در دسترس قرار داده ایم. این عینک آفتابی ها در در رتبه ای قرار دارد که چشم شما را راحت و ظاهر شما را درجه یک و در عین حال ظریف می کند.

۱٫ عینک آفتابی Ray-Ban RB2132 New Wayfarer

این عینک آفتابی تجسم آن رول قدیمی و کلاسیک راک است و در عین حال با روندهای معاصر همگام است. این عینک ها در شکل ها و رنگ های متنوعی قرار گرفته اند که همگی به گونه ای طراحی شده اند که راحت تر باشند.

۲٫ عینک آفتابی Ray-Ban RB3025 Aviator

ری-بان نشان می دهد که چرا آنها با این قشر از نگاه همیشه در حال حاضر یکی از رهبران بازار هستند. این عینک ها طراحی پیشرفته را با ظاهری کلاسیک و پرماجرا از هواپیما ترکیب می کنند.

۳٫ عینک آفتابی GasCan مردان Oakley مردان

این عینک آفتابی پلاستیکی ظاهری خنک و مدرن را به یک قطعه قدیمی از تجهیزات می بخشد. شیارها و منحنی های پلاستیک به طور دقیق طراحی شده اند تا در حین نگه داشتن چشمان خود در مقابل آفتاب، خنک به نظر برسند. فیلتر ۱۰۰٪ اشعه ماوراء بنفش به همراه وضوح کامل بینایی، GasCans را به یک انتخاب عالی برای ماهیگیری یا ورزش های دیگر در آفتاب گرم تبدیل می کند.

 

۴٫ عینک آفتابی اصلی نیروی هوایی

گاهی اوقات اصالت همه چیز است. این عینک ها در آمازون موجود هستند، عینک آفتابی اصلی نیروی هوایی است که توسط خود تهیه کننده دولت تهیه می شود. توجه به این نکته که این عینک ها قطبی نیستند مهم است. آنها برای خلبانانی طراحی شده اند که هنگام پرواز باید به نمایشگرهای پیچیده نگاه کنند.

۵٫ عینک آفتابی ساحل Maui Jim Sugar

Maui Jim Sugars به دلیل بسیار سبک وزن بودن بسیار مشهور است، به طوری که تقریبا غیرممکن است که به شما بگوییم که عینک آفتابی را جدا از این واقعیت که چشمان شما در گرمای سوزان و خورشید کور کننده احساس راحتی می کند، نیست. این عینک آفتابی ساحل بی تاب هستند و برای پوشیدن گاه به گاه نیز عالی هستند. مستقیم از سواحل هاوایی، این عینک آفتابی یک انتخاب عالی است.

۶٫ عینک آفتابی مردانه Oakley

برای ورزشکاران در معرض نور خورشید، انتخاب بهتری از عینک آفتابی جدید ایریدیم Oakley Men وجود ندارد. طراحی محکم و خلاقانه آنها به آنها امکان مقاومت در برابر عرق، آب و روغن را می دهد تا آنها را روی صورت خود نگه دارند. این قسمت بالای عینک آفتابی خط است که به طور خاص برای ورزش ساخته شده است.

۷٫ عینک آفتابی پیچیده Tifosi Slip

عینک Tifosi Slip Wraps دارای یک قاب پلاستیکی فوق العاده سبک و سبک آینده ای است که باعث می شود هر فن علمی تخیلی با آرواره های خود آویزان شود. این عینک آفتابی برای دوچرخه سواری به دلیل دو دلیل عالی است: لنزهای قابل تعویض که به شما امکان می دهند عدسی های قدیمی را که با اشکالات و سایر بقایای آلوده شده اند تغییر دهید و طراحی سبک وزن، بهترین آیرودینامیک را برای سرعت و لذت به شما ارائه می دهد.

۸٫ تام فورد ویتنی

تام فورد ویتنی انتخابی شیک و با رنگ های تیره و زیبا است که با مدل های بلوند قهوه ای و کثیف جذابیت را ایجاد می کند. اخیراً افراد مشهور زنانی چون جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی با گذاشتن اینها و به دلایل خوب جلب توجه کرده اند. آنها عالی به نظر می رسند.

۹٫ گاما ری GR003

برای کسانی که دوست ندارند حتی در تابستان زیاد بیرون بروند، این عینک های رایانه ای برای حفظ امنیت و راحتی چشم ها گزینه مناسبی است. آنها نه تنها باعث کاهش خستگی چشم می شوند بلکه وضوح و بینایی صفحه را نیز افزایش می دهند. این هدیه ای عالی برای هدیه دادن به هر کسی است که زمان قابل توجهی را در رایانه صرف می کند.

۱۰٫ عینک آفتابی Smith Optics Pivlock V90 Max

این عینک آفتابی به سبک جدید یک انتخاب باکیفیت برای تابستان است. تقریباً در هر محیطی کار می کنند: ساحل، رانندگی یا حتی ورزش. آنها لنزهای قابل تعویض را که در پنج رنگ مختلف وجود دارد، امکان پذیر می سازند. این یک انتخاب عالی برای انسان امروزی است.

در نهایت، عینک های فوق، یکی از بهترین های عینک آفتابی معرفی شده و شما می توانید با امتحان کردن آنها از جذابیت چهره خود شگفت زده شوید و ظاهری شیک و مدرن برای خود ایجاد کنید و همچنین توجه هر بیننده ای را به خود جلب کنید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب