سارا نصری 09 شهریور ماه 1398 1,018

۵ دلیل انتخاب لنزهای تماسی بایوفینیتی

گزینه های مربوط به لنزهای تماسی زیاد است. بدون اینکه واقعا هر کدام از لنزها را در چشمان خود قرار دهید، سخت است بدانید با کدام مارک باید استفاده از لنزهای تماسی را شروع کنید، مخصوصا اگر به تازگی می خواهید لنزهای تماسی را تجربه کنید.

در اینجا ۵ دلیل متمرکز در نظر گرفته ایم که بایوفینیتی را به عنوان منبع لنزهای درمان کننده انتخاب کنید:

۱- لنزهای یکبار مصرف ماهیانه: این لنزها از ماندگاری بالایی در ماه برخوردار است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود.

۲- استفاده طولانی: یکی از راحت ترین لنزهای تماسی، لنزهای بایوفینیتی هستند که در هنگام خواب هم می توان از آن استفاده کرد.

۳- مواد هایدروژل سیلیکون: این مواد، جریان اکسیژن را برای سلامت چشم ضروری میکند.

۴- فناوری Aquaform: یک تکنیک Biofinity است که باعث خیس شدن، شکل و مدول لنز می شود.

۵- خرید آسان: خرید به صورت آنلاین حس راحتی را به همراه دارد، اما میتوانید مسیر سنتی را طی کنید و لنزهای خود را از طریق مطب پزشک تهیه کنید. بسیاری از پزشکان، لنزهای بایوفینیتی را توصیه می کنند. با این حال، این مدل لنز، گران قیمت تر است و به همه، زحمت برنامه ریزی، حضور و پرداخت هزینه هنگام خرید را می دهد.

این لنزها برای چه کسانی مفید هستند؟

لنزهای تماسی Biofinity ، توسط کوپرویژن در سال ۲۰۰۷ ساخته شده، این مجموعه مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) است و برای طیف گسترده ای از نسخه ها، D-20.00 تا D+20.00 اعمال می شود و آنها را به یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مصرف کنندگان لنزهای تماسی امروزی تبدیل کرده است. اگر بخواهید از نظر فنی مشخصات آن را بدانید، لنزهای بایوفینیتی یک لنز تماسی هایدروژل سیلیکونی نرم است که جزء لنزهای ماهانه یکبار مصرف محسوب می شوند. تکنولوژی Aquaform، لنزهای بایوفینیتی، همچنین چشم را مرطوب نگه می دارد.

لنزهای بایوفینیتی، لنزهای واضح و شفافی هستند و برای افرادی که نیاز به درمان نزدیک یا دوربینی دارند، مناسب می باشد. اگر پزشک چشم شما، برای هر یک از نیازهای بینایی، این نوع لنز را تجویز کرده باشد، پس لنزهای تماسی بایوفینیتی راه حل بسیار خوبی است.

مرطوب شدن لنز:

بسیاری از لنزهای دیگر برای حفظ رطوبت، به میزان سطح مناسب، به مواد مرطوب کننده نیاز دارند. فناوری Aquaform این مواد جانبی را غیر ضروری می داند، زیرا ساختار مولکولی لنز، باعث خیس شدن یکنواخت می شود. با مرطوب نگه داشتن لنز، اجازه جریان اکسیژن را می دهد و این امر به منظور جبران جریان کم اکسیژن، از بزرگ شدن رگهای خونی در چشم جلوگیری می کند.

شکل لنز:

از گذشته تا به امروز تکنیک تولید، برای لنزهای ساخته شده، طراحی لبه گرد لنز است. این شکل تعامل ملتحمه را به حداقل می رساند. به عبارتی غیر مستقیم، شکل لنزهای بایوفینیتی، مانع از ساییدن پلاستیک، حتی هر چند که مرطوب باشد، از ساییدن در برابر چشم جلوگیری می کند و باعث حرکت مداوم آن در طول یک روز می شود.

مدول کم:

مدول، انعطاف پذیری چشم را اندازه گیری می کند، چشم ها اندام های شکننده و انعطاف پذیر هستند. هرچه لنز سفت تر باشد، راحت تر خواهد بود.

خوشبختانه، روشهای راحت تری برای به دست آوردن لنزهای Biofinity وجود دارد و شما می توانید از طریق خرید آنلاین و خرید به صورت سنتی لنزهای خود را تهیه کنید و هنوز هم اطمینان حاصل کنید که از زندگی و ظاهری مناسب برخوردار هستید.

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب