مجله الکترونیکی دیالنز 13 مرداد ماه 1400 2,363

مقایسه دو برند لنز چشم ،کلیرویژن و رینبو!

امروزه استفاده و کاربرد از لنز رنگی بسیار زیاد شده است و به لطف پیشرفت های تکنولوژی امروزه لنزهای رنگی گزینه مناسب و سالمی برای استفاده هست. لنزهایی که به سادگی این قابلیت را به شما می دهد که رنگ چشمان خویش را به آسانی تغيير دهید و یک ظاهر ظریف یا دوستداشتنی تر برای خویش ایجاد کنید.

در ادامه با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید تا با دو تا از برندهای معروف لنز رنگی آشنا شوید .

لنز رنگی کلیرویژن

لنز رنگی کلیرویژن از سری لنزهای ساخت کره جنوبی است . لنزهای کلیرویژن با رنگ بندی متنوعش توانسته محبوبیت زیادی را در بین استفاده کنندگان لنز به دست آورد .

لنز رنگی کلیرویژن لنزهایی  با قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر است .این لنز با استفاده از فناوری هایدروژل و با ماده ای به نام Polymacon ساخته شده است .

این لنز از لحاظ تنفس چشم ها مورد تایید است و همچنین با استفاده از یک سیستم هیدراتاسیون پیشرفته توانسته است در زمینه حفظ رطوبت چشم نیز بسیار موفق عمل کند .

این لنز دارای نمونه طبی رنگی نیز می باشد و افرادی که مشکل بینایی هستند، میتوانند از لنز طبی رنگی کلیرویژن استفاده کنند . نمره بندی این لنز از  -0.5  تا +10 میباشد .

اگر برای اولین بار است که قصد خرید لنز رنگی و یا خرید لنز طبی رنگی را دارید ، بهتر است با یک متخصص چشم و یا اپتومترست مشورت کنید .

لنزهای رنگی کلیرویژن سالانه هستند ، یعنی از یک جفت این لنز می توانید با رعایت اصول و نکات بهداشتی ، به مدت یک سال استفاده کنید .

ویژگی های لنز کلیرویژن

رنگ بندی لنز کلیرویژن

همانطور که در کاتالوگ لنز رنگی کلیرویژن مشاهده می کنید ، تنوع رنگی این لنز بسیار بالاست . این برند هم دارای لنز دوردار،بدون دور و هم لنزهای فانتزی بسیار زیبایی است که می توانید خریداری کنید .

به طور کلی شماره گذاری این لنز به صورت زیر می باشد :

ابن لنز دارای 7 رنگ آبی خاص و جذاب می باشد که می توانید رنگ های را در سایت دیالنز مشاهده کنید . همچنین طیف رنگی طوسی و خاکستری در کالکشن لنز رنگی کلیرویژن قرار گرفته که هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارد .

لنز های سری  U ، لنزهای رنگی بدون دور می باشند . این لنزها در رنگ بندی طوسی سبز ، طوسی بژ ، طوسی روشن و عسلی کاراملی عرضه شده اند .

کد رنگی YH معرف لنز های دوردار با مرکزیت عسلی هستند .که می توانید به طور کامل رنگ بندی آن را در سایت دیالنز مشاهده کنید .

کد رنگی Cm نیز لنزهای رنگی دیگر این مجموعه هستند که می توانید رنگ بندی کامل آن را در سایت مشاهده نمایید .

هنگام خرید لنز رنگی کلیرویژن به رنگ پوست و نوع آرایشی که معمولا انجام میدهید دقت کنید.تناسب میان رنگ پوست و رنگ چشم باعث زیبایی بیشتر چهره می شود .

لنز رنگی رینبو

لنز رینبو یک لنز چشمی و محصول کره ی جنوبی می باشد و با نام تجاری Rainbow به بازار عرضه میشود.

ویژگی لنزرنگی رینبو نرمی و استفاده راحت آن در ساعات طولانی می باشد.همچنین اکسیژن رسانی به چشم در این لنز بالا هست به همین سبب بسیار راحت است . لنزهای رنگی رینبو با استفاده از فناوری هایدروژل ساخته شده اند

.میزان محتوای آب این لنزها 38درصد می باشدانحنای پایه ی لنز 6.8 میلیمتر استاین لنز دارای سه قطر14.50 و 14.20 ،14.00 میلیمتر می باشد.

لنزهای رینبو  در دو نوع فصلی و سالانه موجود می باشد  و در صورت استفاده ی صحیح ازآن ها می توان از لنز سالانه برای مدت 12 ماه به طور مداوم از آن استفاده کرد.

ویژگی های لنز رنگی رینبو

انواع لنز رنگی رینبو

لنزهای رینبو دارای دو نمونه ی نمره دار و بدون نمره می باشد. لنزهای بدون نمره یا دارای نمره ی صفر همان لنز رنگی ساده می باشد که تنها برای تغییررنگ چشم مناسب است.

لنزهای نمره دار رینبو همان لنزهای طبی می باشند که علاوه بر تغییر رنگ چشم، قابلیت اصلاح دید را نیز دارند. به این لنزها لنز طبی رنگی گفته می شود.

لنزهای رنگی و نمره دار رینبو دارای رنج 0.25 الی  10 برای افراد با مشکلات نزدیک بین می باشد.

لنز رینبو دارای دو نمونه ی دور دار و بدون دور نیز می باشد که می توانید بر اساس سلیقه یکی از این دو را انتخاب کنید. و همچنین مدت استفاده آن سالانه و فصلی می باشد.

رنگ بندی لنز رنگی رینبو

این لنز دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبایی می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد :

آبی

لنز رنگی رینبو دارای 5 مدل از لنز آبی می باشد. این لنزها در میزان پر رنگ و کم رنگ بودن، دور دار یا بودن دور بودن باهم تفاوت دارند.

طوسی

لنز طوسی یکی از خاص ترین و پرفروش ترین رنگ لنز در بازار ایران است. زیرا این رنگ از لنز با نوع پوست ایرانی

ها تناسب دارد.

از آنجایی که ایرانی ها بیشتر دارای پوست گندمی روشن هستند .این رنگ پوست گرم با لنز طوسی همخوانی زیادی دارد و حالت طبیعی در چشم ایجاد می کند.

لنز طوسی برند رینبو دارای 6 مدل متنوع می باشد. لنز طوسی روشن، لنز طوسی تیره همراه با دور مشکی و یا بدون دور توانسته است طیف متنوع و پرفروشی را ایجاد کند.

سبز

رنگ سبز لنزهای رینبو، برگرفته از طبیعت می باشد. این لنز برای افراد با پوست های زیتونی مناسب است.

این لنز سبز دارای 5 مدل متنوع از لنز سبز دارد. سبز یشمی، سبز روشن، سبز تیره و لنز سبز عسلی را می توان درکاتالوگ این برند مشاهده کرد.

عسلی

رنگ عسلی نیز یکی از رنگ های پرطرفدار محبوب افراد با چشم های قهوه ای می باشد.

این لنز دارای رنگ های روشن و تیره همراه با دور و بدون دور می باشد. لنز عسلی برای افراد با پوست های گرم و روشن مناسب است.

نحوه ی استفاده و نگهداری از لنز رنگی کلیرویژن و لنز رنگی رینبو

این لنزها را باید پس از هربار استفاده با محلول مخصوص لنز با دقت و به آرامی شستشو شود و سپس در محلول لنز و جالنزی قرار گیرد.

بیشتر از 10 ساعت در روزبیشتر این لنزها را در چشم نگه ندارید و حتما برای مدت زمان کوتاه به چشم ها استراحت دهید.

قبل از خواب و حمام لنزهای رنگی را از چشم خارج کنید.

با رعایت نکات بهداشتی می توانید بدون هیچ عارضه و مشکلی از این لنزها استفاده کنید و از زیبایی چشم هایتان لذت ببرید.

فروشگاه دیالنز مفتخر است که لنز رنگی کلیرویژن و لنز رنگی رینبو را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه خود جای داده است . جهت مشاوره رایگان برای خرید لنز کلیرویژن و خرید لنز رینبو می توانید با مشاورین دیالنز تماس بگیرید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب