مجله الکترونیکی دیالنز 13 دی ماه 1399 3,918

استفاده سلبریتی ها از لنزهای رنگی

امروزه استفاده از لنزها، بخصوص لنزهای رنگی (این لنزها هم بصورت شماره دار و هم بی شماره موجود می باشند) در میان مردم طرفداران زیادی دارد. 95 درصد مخاطبین لنزها خانم ها هستند.

 در مقابل جراحی و عمل های زیبایی و استفاده از لوازم آرایشی، استفاده از لنزهای رنگی و تزئینی ساده ترین راه برای تغییر و زیبایی در چهره است.

لنزهای رنگی، علاوه بر اینکه در میان مردم طرفداران زیادی دارد، برای سلبریتی ها و بازیگران هم جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. که معمولا در مراسمی خاص و یا شرکت در فیلم ها از آن استفاده می کنند. 

کدام سلبریتی ها از لنز رنگی استفاده می کنند؟

یکی از کسانی که از لنزهای رنگی استفاده می کند نائومی کمبل(Naomi Campbell)، مدل زن رنگین پوستی که در صنعت مُد شهرت زیادی دارد می باشد. وی با استفاده از لنز رنگی تنوع زیادی در چهره خود بوجود می آورد.

سلنا گومز خواننده و بازیگر هالیوود نیز با وجود چشم های زیبای مشکی اش از لنز رنگی برای تنوع و زیبایی استفاده می کند.

یکی از کسانی که از لنزهای رنگی استفاده می کند سحر قریشی مدلی هست که در صنعت سینما شهرت زیادی دارد . وی با استفاده از لنز رنگی تنوع زیادی را در چهره خود بوجود می آورد . سحر قریشی به عنوان مدل لنز "سولوتیکا" و "دسیو" در ایران شناخته می شود . 

پریناز ایزدیار که به عنوان یک بازیگر سینما شناخته می شود ، نیز به تازگی وارد عرصه مد شده و چندین عکس با لنز رنگی سبز و سبز عسلی از خود منتشر کرده است  . پریناز ایزدیار از برندهای لنز رنگی "آیسکالر" و " فنتسی" استفاده می کند .

نیوشا ضیغمی یکی از سلبریتی های فعال در فضای مجازی و چهره محبوب در سینماست که از طرفداران لنز رنگی می باشد ؛ وجالب است بدانید گاهی در فیلم های خود نیز از لنز رنگی استفاده می کند . برند لنزهای رنگی او "جمستون" و "کریستال" میباشد .

خاص بودن رنگ چشم بعضی سلبریتی ها، ممکن است طرفداران وی را خواهان داشتن آن رنگ ها کند. برای مثال رنگ خاص چشمان الیزابت تیلور خیلی ها را برای استفاده از لنز رنگی هم رنگ آن، ترغیب می کند.

لنزهای رنگی امروزه یک انتخاب تأثیرگذار در مُد بشمار می آید. لنز وسیله ای کاملا بی خطر است به شرطی که شیوه درست استفاده از آن را بدانیم و از فروشگاه معتبری آن را خریداری کنیم. چشم دریچه ای به قلب است با انتخاب درست از آن محافظت کنید.

خرید انواع لنزهای رنگی و  طبی رنگی و یا حتی انواع لنزهای فانتزی جهت استفاده در جشن ها و مراسمات خاص (نظیر هالووین ) از فروشگاه دیالنز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد . چرا که دیالنز با داشتن سابقه طولانی و افراد متخصص طی سالیان سال توانسته رضایت مشتریان را در این خصوص جلب نماید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب