مجله الکترونیکی دیالنز 12 تیر ماه 1400 25,458

خرید لنز طوسی سبز

لنز طوسی سبز یکی از رنگ های متفاوت در طیف رنگی طوسی می باشد که در کالکشن بعضی از برندهای لنز تماسی می توانید مشاهده کنید .ترکیب دو رنگ سبز و طوسی توانسه رنگی را خلق کند که بسیار خاص و جذاب می باشد .

در برخی از برندها بیشتر رنگ سبز و در برخی برندها رنگ طوسی بیشتر به چشم می آید . این لنز در مدل های مختلف شاید کمی تیره تر یا روشن تر باشد . اما به طور کلی لنز طوسی سبز انتخاب بسیار مناسبی برای خرید لنز رنگی و یا خرید لنز طبی رنگی می باشد . برای آشنایی بیشتر با ویژگی های لنز طوسی سبز با مجله الکترونیکی دیالنز همراه باشید .

انواع لنز چشم

لنز طبی نرم از نظر طول عمر بهداشتی، به لنز چشمی روزانه یا همان لنز طبی یکبار مصرف ، لنز چشمی ماهانه یا همان لنز طبی ماهیانه ، لنز چشمی فصلی یا همان لنز طبی سه ماهه و لنز چشمی سالانه یا همان لنز طبی سالیانه یا لنز دائمی تقسیم میشوند. لنز طبی سخت یا همان لنز طبی هارد فاقد این تنوع تقسیم بندی میباشد. لنز زیبایی یا همان لنز آرایشی از نظر ساختار همانند لنز طبی نرم میباشد با این تفاوت که فاقد نمره طبی می باشد.
لنز طبی نرم یا همان لنز سافت تماسی که معمولاً برای رفع عارضه نزدیک بینی(پیر چشمی) و دوربینی استفاده می‌شوند. لنز سخت معمولاً برای مواردی مثل آستیگمات‌های بالا و قوز قرنیه ( کراتوکونوس ) بکار می‌روند. لنز توریک که شامل لنز نرم توریک و لنز سخت توریک می‌باشد، این لنزها نیز برای بیمارانی که آستیگمات دارند، استفاده می‌شود.

لنز رنگی یا لنز طبی رنگی معمولاً در چند رنگ اصلی موجود می باشد مثل لنز آبی،لنز سبز طوسی، طوسی یا خاکستری، عسلی، مشکی یا سیاه و بنفش یا ویولت و یا آکوا. که البته این رنگها هر یک می تواند ساده یا دور مشکی و یا دور مشکی وسط عسلی باشد مثل لنز عسلی دور مشکی یا طوسی دور مشکی وسط عسلی یا سبز عسلی یا لنز آبی عسلی و
استفاده از لنزها برای زیبایی و تغییر رنگ چشم، بین خانم‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. لنزهای رنگی برای افزایش زیبایی و همچنین جذابیت و گیرایی چشم‌ها بسیار مناسب هستند. از میان رنگ‌های مختلفی که وجود دارند، لنز طوسی سبز می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انواع رنگ لنزهای مورد علاقه و پسند شما باشد که طرفدارهای خیلی زیادی هم دارد.
اگر قصد دارید در استایل خود تغییری ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم از لنز آرایشی برای چشمانتان استفاده نمایید. برای انتخاب رنگ آن هم، پیشنهاد ما رنگ لنز سبز طوسی است. لنز سبز طوسی رنگ به دلایل مختلفی می‌تواند مناسب باشد.
با انتخاب این رنگ، دیگر اهمیتی ندارد که پوست شما روشن است یا تیره، در هر دو صورت لنز سبز طوسی به شما می‌آید. ضمنا رنگ طوسی آن چشمان شما را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد.

لنز طوسی سبز

رنگ سبز رنگی است از دل طبیعت برمی خیزد و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.یکی از راه هایی که باعث می شود رنگ سبز برای چشم طبیعی تر به نظر برسد ترکیب آن با رنگی چون طوسی می باشد . لنز طوسی سبز در انواع دوردار و بدون دور از سایت دیالنز قابل تهیه می باشد .

لنز طوسی سبز دوردار (دور مشکی) لنزی است که دارای یک حاشیه مشکی در اطراف لنز است و باعث زیباتر شدن لنز شده است .

لنز طوسی سبز بدون دور ، همان طور که از اسمش پیداست بدون دور و تنها به رنگ طوسی سبز بسیار زیبایی است .

این لنز توسط کمپانی های مختلف با ویژگی های متفاوت ، تولید شده است که در ادامه محصولات لنز طوسی سبز را معرفی می کنیم.

خرید لنز طوسی سبز برند لورنس

 اگر دارای چشمانی تیره هستید انتخاب لنز طوسی سبز روشن بدون دور می تواند برایتان ایده آل باشد . لنز رنگی لورنس ، مدل کدت لاته بهترین انتخاب برای شما خواهد بود .

این لنز جز لنزهای سالانه ، با قطر 14.2 و محتوای آب 42 درصد می باشد .این برند جز یکی ار برندهای گران قیمت و لاکچری محسوب می شود .

وضوح تصویر با استفاده از  این لنز بسیار بالاست . همچنین پوشش رنگ آن نیز کاملا یکدست و یکنواخت است به همین دلیل برای افراد با چشم تیره مناسب می باشد .

خرید لنز طوسی سبز برند آنستازیا

اما اگر دارای چشمانی روشن هستید ، لنز طوسی سبز دوردار (دور مشکی) بهتر می تواند نمایانگر تغییرات چشم شما باشد .

می توانید برای یک خرید فوق العاده سراغ لنز آنستازیا بروید . این لنز دارای لنز طوسی سبز دوردار به نام آنستازیک گری است .

این لنز جز لنزهای فصلی ، با قطر 14.2 و محتوای آب 42 درصد می باشد. لنزهای آنستازیا دارای نوع طبی رنگی هم می باشند و علاوه بر تغییر رنگ چشم ، برای رفع عیوب بینایی هم مورد استفاده قرار می گیرند . استفاده از مواد ضدحساسیت در ساخت این لنز سبب شده که برای افراد با چشمان حساس گزینه مناسبی محسوب شود .

خرید لنز طوسی سبز برند پلیویو

لنز رنگی سالانه پلی ویو (Polyvue) با فناوری های ساخت آمریکا با بالاترین کیفیت ممکن تولید میگردد. لنز های تماسی رنگی این برند با اکسیژن رسانی بالا، آبرسانی مناسب و طراحی کاملا کروی سهولت استفاده برای مصرف کنندگان را به همراه دارند.آب رسانی بالای این لنز رنگی باعث میشود رطوبت کافی به چشم برسد و از مشکلاتی مانند خشکی چشم و قرمزی چشم جلوگیری کند.

این لنز های تماسی علاوه بر تنوع رنگی بسیار زیاد و فوق العاده جذاب، دارای طیف نمره بندی مناسب برای مصرف کنندگان لنز طبی رنگی است. مدل اوشن گری لنز پلیویو رنگ طوسی سبز بسیار زیبا و جذابی رو برای دوستداران این رنگ به ارمغان می آورد .

فروشگاه اینترنتی دیالنز مفتخر است لنز طوسی سبز پلیویو را با تاییدیه وزارت بهداشت در اختیاران علاقمند لنزهای تماسی قرار می دهد . برند پلیویو دارای لنزهای طبی رنگی نیز می باشد که شما می توانید در قسمت خرید لنز طبی رنگی با انتخاب نمره چشم خود این رنگ لنز فوق العاده خاص را تهیه کنید .

خرید لنز طوسی سبز برند لازورد

لنزهای رنگی سالانه لازرد (Lazord) محصول کشور کره از شرکت بیوتی ویژن، دارای کیفیت و راحتی بی نظیری است که نظر هر کاربر را به خود جلب می کند.

لنزهای تماسی رنگی Lazord دارای طراحی و بافت بسته و شبکه ای هستند و هیچ گونه رگه ای در آنها وجود ندارد. به همین دلیل در هنگام گذاشتن در چشم به طور شگفت انگیزی جلوه ای ویژه ایجاد می کند.

لنزهای تماسی رنگی لازورد تماما سالانه هستند و بسته به شرایط نگهداری ، می توانند تا 12 ماه عمر کنند و شما تا 1 سال از آنها استفاده مفید داشته باشید. همچنین لنزهای Lazord دارای استاندارد های جهانی از جمله FDA، CE، GMP می باشد تا شما بتوانید انتخاب راحت تری در خرید لنزهای رنگی لازورد داشته باشید.

رنگ های مجیک پرل ، لازورد و مجیک گری رنگهای طوسی سبز خاصی از این برند هستند که شما می توانید به راحتی در سایت اینترنتی دیالنز اقدام به خرید لنز رنگی لازورد نمایید .

خرید لنز طوسی سبز برند فرشتن

لنزهای فرشتن از نوع لنزهای فصلی هستند و شما می توانید تا 3 ماه از آنها با رعایت نکات بهداشتی و نگهداری از لنز  استفاده کنید و از ظاهر متفاوت خود لذت ببرید. لنزهای رنگی فرشتن دارای فناوری هایدروژل و مواد سازنده پلی هما هستند که می توانند اکسیژن را به خوبی به سطح چشم منتقل کرده و رطوبت را در طول روز حفظ کنند. این لنزها از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردارند.

رنگ های آلوورا و اسکای گری ، لنزهای طوسی سبز بسیار زیبایی از این برند هستند . این لنزها دارای پوشش دهی بالایی هستند به گونه ای که می توانند رنگ طبیعی چشم را به خوبی بپوشانند و ظاهری کاملا طبیعی برای شما ایجاد کنند.

خرید لنز طوسی سبز برند لومینوس

این لنز جز لنزهای فصلی ، با قطر 14.3 و محتوای آب 38 درصد می باشد که محصول کشور کره جنوبی بوده و از کیفیت بسیار مطلوب و رضایت بخشی ساخته شده است.

لنزهای تماسی رنگی لومینوس، دارای طراحی ویژه نرم و نازک هستند که اجازه نمیدهد شما در هنگام استفاده احساس خستگی و ناراحتی کنید. این لنزهای رنگی، آسایش را در هنگام استفاده برای شما ایجاد می کند.

لنزهای تماسی رنگی Lominous دارای فناوری پیبشرفته هایدروژل هستند که می توانند اکسیژن را به خوبی به سطح چشم منتقل کنند و با دارا بودن مواد سازنده Polymacon می توانند رطوبت را حفظ کرده و از خشکی چشم شما جلوگیری نماید. لنزهای تماسی لومینوس دارای تنوع رنگی بسیار بالا و جذاب است تا ظاهری متفاوت برای شما به ارمغان آورد.

رنگ لازورد لنز لومینوس رنگ طوسی سبز بدون دور بسیار زیبایی هست که شما می توانید این لنز را در فروشگاه اینترنتی دیالنز به راحتی تهیه کنید .

خرید لنز طوسی سبز برند هیپنوس

لنزهای رنگی هیپنوس از نوع لنزهای سالانه می باشد و یکی از برندهای لوکس و لاکچری لنز رنگی شناخته شده است و این لنز یک ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که، لنزهای رنگی هیپنوس تماما دست ساز بوده و همین ویژگی باعث بارز و برجسته بودن برند، رنگ و طراحی این نوع لنز رنگی شده است

رنگ سیندرلا گری، طوسی سبز دوردار برند هیپنوس از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است که شما می توانید به راحتی آن را از فروشگاه دیالنز تهیه کنید .

رنگ مو با لنز طوسی سبز

اگر رنگ مو قهوه‌ای روشن دارید، می‌توانید از رنگ‌های متفاوتی استفاده کنید. رنگ فندقی، قهوه‌ای متوسط، کهربایی، قهوه‌ای روشن ولنز سبز طوسی مناسب شما هستند.
اگر رنگ مو های شما بلوند روشن یا تیره است، می‌توانید از لنز چشم به رنگ‌های آبی روشن،لنز سبز طوسی و قهوه‌ای روشن استفاده کنید. با موی بور هر نوع لنز چشم روشنی می‌آید.
با توجه به ظاهری که می‌خواهید به آن دست پیدا کنید، رنگ لنز چشم خودتان را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به طور ماهرانه‌ رنگ چشم زیبایی داشته باشید پس با توجه به رنگ پوست و رنگ مو لنز چشم مناسب را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال چشم‌های دراماتیک هستید، به دنبال تضاد با رنگ طبیعی‌تان باشید.

آرایش چشم با لنز سبز طوسی

از رنگ سبز و طیفهای قرمز برای چشمانی با لنز سبز طوسی استفاده کنید.در هنگام آرایش چهره از طیف رنگ سبز به همراه سایه‌های قرمز و بنفش استفاده کنید تا رنگ طوسی چشم‌ها شاخص شود. این باعث کنتراست میان رنگ‌های سبز و زرد عنبیه خواهد شد و توجه مخاطب را به این قسمت جلب می‌کند.
از سایه چشم با رنگ‌های بنفش، آلویی، شرابی، قرمز، قهوه‌ای و صورتی در هنگام گریم چهره استفاده کنید. تاریک‌ترین سایه را در گوشه بیرونی و قسمت‌هایی از چشم که دارای چروک هستند، بزنید. هر چه به سمت گوشه داخلی چشم نزدیک‌تر می‌شوید، رنگ‌ها را روشن‌تر کنید.
این سایه‌های چشم را با خط چشم به رنگ قهوه‌ای روشن کامل کنید تا رنگ‌ها زیبایی خود را به خوبی نشان دهند.

از خط چشم و سایه چشم با رنگ‌های برنز، مسی و قهوه‌ای استفاده کنید.
از رنگ‌هایی با طیف طوسی در آرایش چهره خود استفاده کنید تا لنز طوسی موجود در چشم‌هایتان روشن‌تر از رنگ اصلی خود به نظر برسد.

سعی کنید از رنگ‌های زغالی یا مشکی در گوشه بیرونی و قسمت‌های چروک چشم استفاده کنید و این رنگ‌ها را با طیف‌های رنگ طوسی ترکیب کنید و بر قسمت بالایی پلک چشم بزنید. رنگ نقره‌ای روشن در گوشه‌های داخلی چشم بزنید تا به مدل کلاسیک و زیبای چشم دست پیدا کنید.

همچنین می‌توانید از رنگ رژهای خنثی با لنز سبز طوسی استفاده کنید تا از گریم چهره با پیشزمینه طوسی کاسته نشود.

از رنگ قهوه‌ای تیره برای ایجاد کنتراست با لنزهای سبز طوسی موجود در چشم استفاده کنید. به این ترتیب رنگ چشم‌ها بیشتر جلوه خواهد کرد.
دانستن رنگ دقیق پوست و مو در انتخاب رنگ لنز چشم مناسب بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال چشمان زیبا و طبیعی هستید، باید بعضی نکات را در نظر داشته باشید.

نکات مهم استفاده از لنز

از آنجایی که چشم حساس ترین عضو در بدن می باشد ، بهتر است هنگام استفاده از لنزهای تماسی نکات زیر را مدنظر قررار دهید :

1- قبل از استفاده از لنز، دستها را کاملا بشویید.

2- دستها را با پارچه نخی تمیز یا حوله بدون پرز خشک کنید و از دستمال کاغذی استفاده نکنید.

3- قبل از گذاشتن لنز به دست هیچگونه کرم مرطوب کننده یا آبرسان نزنید.

4-برای حفظ سلامت لنز از مایع شستشوی لنز مناسب استفاده کنید.

5-لنزها را در جا لنزی تمیز گذارید و با محلول ضدعفونی کننده و نگهدارنده لنز پر کنید.

6- هنگام برداشتن لنز از جا لنزی به یاد داشته باشید که لنز چشم راست را برای چشم سمت راست و لنز چپ را برای چشم سمت چپ استفاده کنید.

7- لنزهای رنگی را نباید به مدت طولانی استفاده کرد.

8- به هنگام خوابیدن و استحمام  لنزها را از چشم خارج کنید.

9- ابتدا لنز را در چشم گذاشته، سپس آرایش کنید و پس از خارج کردن لنز از چشم، آرایش را پاک کنید.

10- استفاده از محلول لنز نامرغوب، سبب آسیب به بافت لنز و در نتیجه خراب شدن لنز می‌شود.

کلام آخر

فروشگاه دیالنز مفتخر است لنزهای طوسی سبز از برندهای با کیفیت و اصل را با قیمت مناسب در فروشگاه خود جای داده است .

جهت مشاوره رایگان در خصوص خرید لنز طوسی سبز با کارشناسان دیالنز تماس بگیرید .

# برچسب ها :

تازه ترین مطالب

- دلیل خشکی چشم، هنگام استفاده از لنزهای چشم

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم به طور منظم از لنزهای چشم استفاده می کنند ممکن است خشکی چشم را تجربه کنید، پس بهتر است دلایل این مشکل را درک کرده و بد...ادامه مطلب

- آیا با چشم آستیگمات میشه لنز رنگی زد؟

خیلی از دوستان می پرسن که آیا با چشم آستیگمات امکان استفاده از لنز رنگی هست یا نه ؟ اگر آستیگمات چشم بیشتر از 0.75 باشد نمی توان از لنز آستیگمات اس...ادامه مطلب

- گشادی مردمک چشم ناشی از چه عواملی است؟

اگر در آینه به چشم‌هایتان نگاه کنید، متوجه تنگ و گشاد شدن مردمک چشم‌هایتان می‌شوید. گشادی مردمک چشم واکنشی طبیعی به کم یا زیادشدن نور ا...ادامه مطلب

- انواع بیماری های ژنتیکی چشم

عوامل ژنتیکی نقش مهمی را در بروز بعضی اختلالات بینایی و بیماری های ژنتیکی چشم در مقاطع سنی مختلف ایفا می‌کنند مانند شب کوری، کور ر...ادامه مطلب

- علائم پارگی شبکیه چیست و راه های درمان آن کدامند

جداشدگی شبکیه یکی از بیماریهای جدی چشم است. شبکیه بافتی در پشت چشم است. در این بیماری شبکیه از بافتهایی که آن را حمایت میکنند دور میشود. تغییرات ناگها...ادامه مطلب